Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Nakoľko bývam vZH tovar doručený neskoro(PD-ZH len 40km).

    Reakcia obchodu Skyelektro Prievidza

    Vážený zákazník, pre upresnenie - Vaša objednávka bola prijatá 24.12. po Vianočných sviatkoch, mala prepravná spoločnosť DPD 27.12. celoštátne voľno, to znamená, že balík kuriér prevzal 30.12. Na Silvestra 31.12 v prepravnej spoločnosti nepracovali, to znamená, že Vaša objednávka bola z depa expedovaná v najbližší pracovný deň 2.1. a v ten istý deň bola objednávka aj doručená. Sviatky a termín, kedy bude mať voľno prepravná spoločnosť my už ovplyvniť nevieme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • V deň údajného doručenie som nedostal žiadnu informáciu o doručení, tak som im napísal že ak tovar nepríde do zajtra, pôjdem si kúpiť inde a ich tovar nepreberiem.
    • Potom mi zavolali že majú iba posledný demo kus a že to do zajtra nestihnú poslať, kúpil som inde.
  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Tovar kondezacnu susicku sme za kupili no po jej prvom spusteni nam zacala pretekat Voda po telefonickej reklamacii, nam bolo oznamene ze mam poslu technika na urcenie chyby no Ani po tyzdni sa nam nik neozval, take susicku sme zaplatili a nemozeme ju pouzivat, tak by som to zhodnotila ze spotrebic cez internet kupovat uz nikdy viac
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar neprišiel nový, bez upozornenia, bol rozbalovaný a možno aj používaný
  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 2 dni

    Prišiel rozbitý televízor, predajca tvrdí na prepravcu a prepravca sa na reklamáciu nereaguje,nakoľko som invalidný dôchodca na TV som sporil viac ako 3 roky a nakoniec nemám TV a ani peniaze.

    Reakcia obchodu Skyelektro Prievidza

    Dobrý deň,

    mrzí nás problém, ktorý nastal, nakoľko ste ale prevzali tovar bez výhrad, ktorý mal viditeľne poškodenú krabicu z prepravy, tak jediné riešenie bolo zadať reklamáciu prepravnej spoločnosti. Reklamáciu sme obratom nahlásili s kompletnou fotodokumentáciou a ako sme Vás už viackrát informovali, ešte čakáme na vyjadrenie prepravnej spoločnosti ohľadom reklamácie. Dĺžku procesu reklamácie my už žiaľ nevieme ovplyvniť. O vybavení reklamácie Vás budeme informovať.

    Ďakujeme za porozumenie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar bol objednany 20-9-21,pod cislom 29925,do dnesneho dna t.j.9-10-21 nebol dodany, ze vraj nemaju tovar. Na stranke obchodu sa pise ze tovar bude dodany za 2 az 5 dni.Stale tam pisu,ze tovar maju na predajni. Dakujem....

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Som absolútne nespokojný. Dlha dodania lehota a nakoniec mi príde nefunkčná práčka.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar nefunkčný,vrátila som a 10 dní čakám,nikto sa mi neozval

    Reakcia obchodu Skyelektro Prievidza

    Dobrý deň.
    Objednávka bola vrátená listovou zásielkou väčšieho rozmeru cez Slov. poštu, bez poistenia.V tomto rozmere zásielky Slov.pošta nedoručuje a automaticky ich ukladá na svojej pobočke.Uložená zásielka pre firmu môže byť vyzdvihnutá len osobou, ktorá má splnomocnenie na výber zásielok.Vzhľadom na to,že splnomocnený pracovník našej spol bol aktuálne PN a nebolo možné ju vyzdvihnúť skôr.Aj napriek tejto skutočnosti je vrátenie tovaru spracované v zákonom stanovenej lehote a všetky Vaše práva k zrušeniu kúpno-predajnej zmluvy boli dodržané.
    www.skyelektro.sk

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Cena dopravy nezodpovedá cene nakupovaneho tovaru.

    Reakcia obchodu Skyelektro Prievidza

    Dobrý deň, ďakujeme za Vašu recenziu. Žiaľ nie je v našich možnostiach spojiť najnižšiu cenu výrobku s najnižšou cenou dopravy prípadne s dopravou zdarma. Štandardná cena balíka do 2 kg pri zásielke DPD HOME je 7,95€(aktuálny cenník DPD), cena dopravy v prípade tejto objednávky bola 4,80€. Aj v prípade Vašej objednávky bola cena dopravy uvedená v košíku správne a potvrdili ste ju odoslaním objednávky pri nákupe . Informáciu o cene dopravy je možné získať ešte pred nákupom pri každom produkte kliknutím na tlačidlo "Informácia o doprave". Na stránke "Informácia o doprave a platbe" sú uvedené detailné informácie o spôsoboch dopravy a ich účtovaní a cena dopravy Vašej objednávky bola vyúčtovaná správne v súlade s uvedenými informáciami. Žiaľ prepravné spoločnosti v ostatnom období výrazne zvýšili ceny dopravy a pri objednávkach s nízkou cenou ( tak ako to bolo aj vo Vašom prípade, kde cena objednaného tovaru bola 6,- € s DPH), nie je možné objednávku zaslať zdarma. Snažíme sa o férový prístup k našim zákazníkom a poskytovať čo najviac informácií o nákupe, nič neskrývať a o to viac nás mrzí akákoľvek nespokojnosť, z dôvodov, ktoré nevieme ovplyvniť.

  • Neodporúča obchod

    Navýšili cenu o cca 100 €

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • prepravná spoločnosť Geis

    Prepravná spoločnosť mala problémy mi tovar doručiť, keď to teda nevedia vyriešiť, nech to nerobia

    Reakcia obchodu Skyelektro Prievidza

    Dobrý deň.Mrzí nás vzniknutá situácia, spôsobená problémom v lokálnom depe prepravnej spoločnosti, ktorej zlyhal informačný systém.Čo nás mrzí ešte viac, že sme nemali možnosť túto situáciu riešiť, nakoľko sme o vzniknutej situácii a ani o nedoručení zásielky nedostali žiadnu informáciu ani od Vás ani od prepravcu.O nedoručení sme sa dozvedeli až z Vašej recenzie. Zasielanie zásielok cez toto lokálne depo sme dočasne pozastavili a nahradili inou prepravnou spoločnosťou. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie spojené s nedodaním objednávky v správny čas. O expedícii každej objednávky včas informujeme každého odberateľa a ak vzniknú na strane prepravcu problémy s jej včasným doručením, snažíme sa situáciu operatívne riešiť. Žiaľ podobné technické problémy nie je možné na 100% vylúčiť a preto prosíme našich odberateľov, aby nás včas informovali, keď im zásielku prepravca nedoručí v obvyklom termíne - najneskôr do 2 pracovných dní od obdržania informácie o expedícii tovar.
    www.skyelektro.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nedoručené v dohodnutom termíne, zatiaľ stále nedoručené
  • Neodporúča obchod

    30 %

    • žiadne
    • žiadne

    obchod objednávku najskôr prijal a podakoval a za dva dni zrušil pre nedostatok tovaru.Super obchod ak nevedia urobiť poriadne fungujúce stránky, tak nech to nerobia.
    Určite obchod po mojej skúsenosti neodporúčam.

    Reakcia obchodu Skyelektro Prievidza

    Dobrý deň.
    Prijatie objednávky je informácia o tom,že objednávka prebehla v poriadku.Nie je možné si túto automatickú funkciu zamieňať s potvrdením objednávky.Je nutné upozorniť na to, že produkt ktorý ste v nedeľu 26.2. objednali bol označený v čase objednania stavom "NA OBJEDNÁVKU". Najmä pre takéto situácie máme v našom obchode funkciu s možnosťou "OVERENIE DOSTUPNOSTI",kde Vám nezáväzne odpovieme na časovú dostupnosť a možnosť dodania takéhoto výrobku.Je pochopiteľné,že pri množstve spracovávaných produktov a ich často rýchlej obmene môže byť výrobok dlhodobo nedostupný u dodávateľa, alebo môže mať ukončený predaj a do času uskutočnenia Vašej objednávky nám dodávateľ takúto informáciu neposkytol.V okamžiku zistenia tejto informácie bol produkt vypnutý z našej webovej ponuky.Je nám ľúto vzniknutej situácie a ospravedlňujeme sa Vám, za to že uvedený produkt má ukončený predaj a nie je možné ho už dodať.

    Juraj Dienes/predajca
    www.skyelektro.sk

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Cena
    • Nevedia čo predávajú.

    Neriešim to.