-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- Výber produktov
- Nízka cena prepravy
- Príliš zdĺhavé doručenie po zrealizovaní platby, čakala som 1 celý týždeň na tovar po uhradení, pritom platbu som realizovala online 15.11. tovar doručený na odberné miesto 21.11.2023
Reakcia obchodu Sibirske-zdravie.sk
Priznám sa, že nie dobre rozumiem Vašej kritike ohľadne zdĺhavého doručenia. Sama píšete, že ste platbu realizovali 15.11. Na účet nám peniaze prišli 16.11. vo štvrtok, okolo obeda (kuriér SPS chodí ráno 9:30). Piatok 17.11. bol štátny sviatok a následne víkend, preto bola zásielka odoslaná až v pondelok a hneď v utorok Vám bola doručená na odberné miesto. Preto si nemyslím, že išlo o zdĺhavé doručenie, keďže sme to nemali ako ovplyvniť. Keby ste nám aj poslali doklad o zaplatení 15.11., zásielka by síce bola odoslaná o jeden deň skôr 16.11., ale kvôli predĺženému víkendu by Vám prišla v pondelok, namiesto utorka, čiže nie za 6 ale za 5 dní. Očakávame, že zákazníci, ktorí si vyberú náš eshop, ocenia nižšie ceny produktov aj dopravy, ktorú ešte aj dotujeme a za to akceptujú, že im zásielka príde možno o 1 deň neskôr.
-
Neodporúča obchod
V objednavke som vybrala dobierku, chcela som platit kartou. Tovar je v alzaboxe a ja sa k nemu neviem dostat, platba v internet bankingu potvrdena (dostatocne prostriedky) ale obchodnik (kurier SPS) ju nespracoval zrejme. Dobierka v ponati SPS je ze zaplatite cez internetovy odkaz, ktory vam poslu ked je tovar v boxe, potom poslu pin. Pin doteraz neprisiel, platba vysi, odkazali ma na banku. Cize namiesto platby kartou a priamo vyberu z boxu, islo o platbu cez internet, hladanie kontaktov (pevna linka bez predvolby a info ze ide o pevnu linku) a odkaz na banku (bez upozornenia ze to vsetko trva a ked vam oznamia ze je balik v boxe tak to vsetko radsej rieste predtym doma…. moze to trvat hodiny aj dni ak nie je pracovny cas aj pre banku). Na kontaktovanie obchodu uz som nemala nervy, je predlzeny vikend.
Reakcia obchodu Sibirske-zdravie.sk
Mrzí nás tento problém na strane kuriérskej spoločnosti. Službu Balíkovo od SPS sme dali do ponuky len nedávno. Zatiaľ sa takýto problém nevyskytol. Od SPS sme dostali informáciu, že sa to deje keď zákazník nemá na karte povolené internetové platby. Nevieme to posúdiť, preto sme na základe Vášho podnetu pozastavili možnosť platby na dobierku v službe Balíkovo, kým sa tento problém nevyrieši. Ďakujeme za reakciu a ospravedlňujeme sa za komplikácie s kuriérskou spoločnosťou.