-
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Neodporúča obchod
- Dne 28.05.2024 jsem objednal zboží, Vámi byla objednávka č. 20241767 potvrzena a dosud zboží nebylo doručeno!
-
Neodporúča obchod
Objednal som tovar 18.2.2024 v nedelu o 19,36 rozchodnica ružová 2-kusi,na vašej webe bol tovar skladom a napísané 3+.Nasledne som volal v utorok poobede 20-ho,či sa spracúvava moja objednávka lebo dovtedy nedostal žiadný mail ,dotičný pán my v telefone povedal že aha spracúváva sa ale z rozchodnice máme len jeden kus.Takže taký bol prístup k zákazníkovy popritom som od vás objednával aj pred tým.
-
Neodporúča obchod
- Tovar bol predtým ako dorazil, otvorený a používaný
Reakcia obchodu Siberika
Dobrý deň, tovar určite používaný nebol. Ak ste mali akékoľvek reklamácie ohľadom tovaru mali ste nás kontaktovať. Všetky reklamácie riešime promptne a v prípade poškodenia tovaru posielame nový.
S pozdravom -
Neodporúča obchod
- Nákup i doručenie prebehli v poriadku.
Po nákupe som bola opakovane oslovovaná s dotazníkmi a s ponukami na nákup ďalších produktov za relatívne vysoké sumy. Otázky začínali témou zdravie/kĺby a končili trhovníckymi praktikami typu "boli ste vybraní, dostanete zľavu, kúpte 100-eurový balíček za 70 a k tomu ešte parfumy"... obchod týmto zbytočne sám seba zhadzuje... dobrý výrobok sa má predávať aj bez takejto "podpory"...
-
Neodporúča obchod
Tovar sa síce dal objednať ale nebol skladom :-(
-
Neodporúča obchod
Čakal som hocičo pri tej cene, ale len dva týždne záruky určite nie. Myslím že si u vás už nič neobiednám.
Reakcia obchodu Siberika
Dobrý deň, tovar v 88% zľave je v sekcii rýchleho konca spotreby. AK s ním nie ste spokojný pošlite nám ho naspäť a peniaze Vám vrátime.
S pozdravom
Tím Siberika -
Neodporúča obchod
Tovar mi stale nebol doručený ani po 6 dnoch
-
Neodporúča obchod
- Aj keď píšem, že obchod neodporúčam, neznamená to, žeby bol zlý. Problém spočíva v systéme dopravy ...
Pri objednávke tovaru mi bolo účtované dopravne (uloženie na poštu), prosím, to je čo? Platba za dopravu skoro 5 € zaplatíte a potom si idete na poštu po balík? To čo je za služba? !!! Nechápem ako môže niekto takto účtovať, obzvlášť ak je sídlo firmy v meste kde je zásielka aj uložená miesto jej zaslania k adresátovi. Toto považujem za nehoráznosť!!!
Reakcia obchodu Siberika
Dobrý deň nerozumiem prečo nás kritizujete za spôsob dopravy, ktorý ste ste si zvolili sám a s ním súhlasili, mohli ste si objednať kuriéra domov . Nakoľko nemáme kamennú predajňu tovar posielame výhradne poštou. Ceny za poštovné sú nastavené štandardne. Pre doručovateľa nie je rozdiel či je adresát v mieste podania zásielky alebo na opačnej strane Slovenska - cenník je pre každého rovnaký.
s pozdravom
Tím Siberika