Zobraziť recenzie

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Dne 28.05.2024 jsem objednal zboží, Vámi byla objednávka č. 20241767 potvrzena a dosud zboží nebylo doručeno!
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednal som tovar 18.2.2024 v nedelu o 19,36 rozchodnica ružová 2-kusi,na vašej webe bol tovar skladom a napísané 3+.Nasledne som volal v utorok poobede 20-ho,či sa spracúvava moja objednávka lebo dovtedy nedostal žiadný mail ,dotičný pán my v telefone povedal že aha spracúváva sa ale z rozchodnice máme len jeden kus.Takže taký bol prístup k zákazníkovy popritom som od vás objednával aj pred tým.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar bol predtým ako dorazil, otvorený a používaný

    Reakcia obchodu Siberika

    Dobrý deň, tovar určite používaný nebol. Ak ste mali akékoľvek reklamácie ohľadom tovaru mali ste nás kontaktovať. Všetky reklamácie riešime promptne a v prípade poškodenia tovaru posielame nový.
    S pozdravom

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Nákup i doručenie prebehli v poriadku.

    Po nákupe som bola opakovane oslovovaná s dotazníkmi a s ponukami na nákup ďalších produktov za relatívne vysoké sumy. Otázky začínali témou zdravie/kĺby a končili trhovníckymi praktikami typu "boli ste vybraní, dostanete zľavu, kúpte 100-eurový balíček za 70 a k tomu ešte parfumy"... obchod týmto zbytočne sám seba zhadzuje... dobrý výrobok sa má predávať aj bez takejto "podpory"...

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar sa síce dal objednať ale nebol skladom :-(

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Čakal som hocičo pri tej cene, ale len dva týždne záruky určite nie. Myslím že si u vás už nič neobiednám.

    Reakcia obchodu Siberika

    Dobrý deň, tovar v 88% zľave je v sekcii rýchleho konca spotreby. AK s ním nie ste spokojný pošlite nám ho naspäť a peniaze Vám vrátime.
    S pozdravom
    Tím Siberika

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi stale nebol doručený ani po 6 dnoch

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Aj keď píšem, že obchod neodporúčam, neznamená to, žeby bol zlý. Problém spočíva v systéme dopravy ...

    Pri objednávke tovaru mi bolo účtované dopravne (uloženie na poštu), prosím, to je čo? Platba za dopravu skoro 5 € zaplatíte a potom si idete na poštu po balík? To čo je za služba? !!! Nechápem ako môže niekto takto účtovať, obzvlášť ak je sídlo firmy v meste kde je zásielka aj uložená miesto jej zaslania k adresátovi. Toto považujem za nehoráznosť!!!

    Reakcia obchodu Siberika

    Dobrý deň nerozumiem prečo nás kritizujete za spôsob dopravy, ktorý ste ste si zvolili sám a s ním súhlasili, mohli ste si objednať kuriéra domov . Nakoľko nemáme kamennú predajňu tovar posielame výhradne poštou. Ceny za poštovné sú nastavené štandardne. Pre doručovateľa nie je rozdiel či je adresát v mieste podania zásielky alebo na opačnej strane Slovenska - cenník je pre každého rovnaký.
    s pozdravom
    Tím Siberika