Zobraziť recenzie

Recenziu na tento obchod môžu písať iba overení zákazníci - tým máte istotu pravdivosti recenzií. Hodnotenie je možné zadať vyplnením dotazníku spokojnosti, ktorý zákazníkom príde po nákupe. Viac o Overené zákazníkmi.

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Odporúča obchod

    100 %

    ok obchod

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 týždne

    Objednal som si vec za 14€. Vec prišla nefunkčná a obitá. Po telefonáte mi
    bolo oznámené, že ju musím poslať naspäť, čo ma stálo 6€. S úsmevom
    mi vedúci oznámil, že on to musí reklamovať. Potom mi poslal už nový funkčný tovar. Nejde o tých 6 ečiek, ale je to sila. Nikdy viac

    Reakcia obchodu Sezónkovo.sk

    Dobrý deň,
    Váš negatívny pohľad na celú vec nás mrzí. V prvom rade však treba povedať, že tovar k Vám nedorazil za 3 týždne, tak ako uvádzate, ale podľa údajov od kuriérskej spoločnosti do 3 pracovných dní od uskutočnenia objednávky. Skutočnosť, že malé percento tovaru je vadné, nemáme pri produktoch, v ktorých sa nachádza elektronika, ako ovplyvniť. Keď nám výrobca dodá 30 či viac kusov, tak nekontrolujeme funkčnosť každého jedného kusu osobitne. Akurát prehliadame, či sú aspoň na pohľad v poriadku a môžem Vás ubezpečiť, že vizuálne vadné kusy rovno vyraďujeme. Produkt, ktorý sme Vám zaslali prvý krát, tak nielenže nebol obitý v čase odoslania, ale dokonca k nám prišiel neobitý naspäť. Podotýkam, že pri telefonickej komunikácii ste sa na obitie vôbec nesťažovali a už vôbec ste nám neposlali fotografie, ktoré by ho preukazovali.

    Čo sa týka Vašej reklamácie, tak tú sme vybavili urýchlene do 3 pracovných dní od doručenia reklamovaného tovaru – teda za zlomok času zo zákonnej 30 dňovej lehoty. A to bez ohľadu na možný nepriaznivý výsledok našej reklamácie u výrobcu.

    Je síce pravda, že ste zaplatili poštovné k nám, my sme však zaplatili dopravu nového produktu prostredníctvom kuriéra až k Vám, aj keď nám to zákon ani iný právny predpis vyslovene neukladá. O tom, že to tak urobíme, ste boli vopred informovaný telefonicky a s týmto postupom ste nevyslovili svoj nesúhlas. Mimochodom, iné e-shopy zvyčajne preplácajú len nevyhnutné náklady na uplatnenie reklamácie, teda spravidla len do výšky najlacnejšieho spôsobu dopravy, ktorý sami ponúkajú. Naproti tomu, my preplácame náklady nad rámec našej zákonnej povinnosti, tak ako sme to urobili aj vo Vašom prípade.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Spokojnost
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Vyborna komunikacia, vsetko zabalene tip-top. Rychle dodanie. Vrelo odporucam :)
  • Odporúča obchod

    90 %

    • rýchlosť, tovar sa zhoduje s obrázkom

    spoľahlivosť a rýchlosť

  • Odporúča obchod

    100 %

    Rýchlosť