Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar, ktorý som súrne potrebovala, som si objednala v nedeľu s termínom doručenia v stredu. Hneď som aj zaplatila, o čom mi prišiel potvrdzujúci mail. Po nedoručení vo štvrtok som volala do obchodu, aby som sa informovala, v akom stave je moja objednávka. Pani mi povedala, že mi objednávku preverí. Čakala som teda na jej spätnú väzbu, o niekoľko hodín mi však prišiel len mail, že objednávka bola práve odoslaná (vo štvrtok!!!!). Volala som teda späť s tým, že objednávka je pre mňa už takto bezpredmetná a chcem ju zrušiť. Iný pracovník bol veľmi ochotný, ospravedlnil sa, žiaľ, za mňa veľká nespokojnosť.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • vedome (bez upozornenia alebo dohody) zaslali nesprávnu veľkosť produktu

    Po objednaní tovaru mi písali, že jednu položku nemajú skladom, či chcem rozdeliť objednávku, lebo ju budú mať pravdepodobne naskladnenú až koncom týždňa - čo je OK, povedala som, že počkám, bolo to síce o týždeň dlhšie, ale to mi tiež dáko zásadne nevadí, ale tú položku - bandáž na koleno - som si objednala veľkosť S a prišla mi veľkosť M, kde len na krabičke fixkou pred "M" dopísali "S/" ...čo som si ešte hovorila, že možno je to Mko malé a bude to OK, ale nie je, bandáž je fakt veľká (a na nej nemal kto prepísať to "M"? keď prepísanie na krabičke nepomohlo so zmenšením bandáže...). Som sklamaná, toto sa nerobí. Ostatné veci z objednávky boli OK.

    Reakcia obchodu SANLUX.SK

    Vážený zákazník,

    v provom rade nás mrzí vzniknutá situácia s Vašou objednávkou a to konkrétne s veľkosťou, respektíve s prepísanou hodnotou "M" na "S". Táto hodnota nebola prepísaná u nás a situáciu už riešime s dodávateľom/výrobcom. Naša zákaznícka podpora Vás bude kontaktovať. Veríme, že situáciu spolu vyriešime k Vašej spokojnosti.

    Váš sanlux.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    6 dní tovar nedorazil na miesto doručenia a teraz bude miesto doručenia tri dni nefunkčné. Neviem kedy dostanem balík.

    Reakcia obchodu SANLUX.SK

    Vážený zákazník,

    mrzí nás vzniknutá situácia s Vašou objednávkou. Za zdržanie doručovateľskej spoločnosti žiaľ nemôžeme niesť zodpovednosť. Pre rýchle doručenie odporúčame naším zákazníkom sposôb dopravy DPD. Ďakujeme za zdieľanie Vašej situácie. Vďaka aj negatívnym skúsenostiam sa snažíme naše procesy zlepšovať a skvalitňovať. Naša zákaznícka podpora Vás bude kontaktovať. Veríme, že v budúcnosti budete s nákupom spokojný.
    Váš sanlux.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • k dispozícii tovar, ktorý som inde nenašla
    • pomerne dlhá doba dodania - až 10 dní po zaplatení
    • obchod so mnou cez mail nekomunikoval, keď som sa sťažovala, že od zaplatenia ubehol dlhý čas
    • zásielka síce dnes dorazila, ale nie je tam v jednom prípade tovar taký, aký som objednala
    • pri jednom tovare vyžadujúcom obsluhu, nie je návod v slovenskom jazyku
    • nedostatočné zaistenie tovaru v krabici proti poškodeniu

    Nemilo ma prekvapuje mlčanie obchodu ohľadom dlhej doby dodania, neprišla žiadna odpoveď na môj mail, kedy som sa po týždni sťažovala, že napriek ich potvrdeniu, že som zaplatila, nemám žiadnu správu o mojej objednávke. Namiesto toho po ďalších troch prac.dňoch iba poslali objednávku, no po otvorení sklamanie, že jednak nebola dostatočne zaistená vo vnútri proti poškodeniu, tovar len hodený v škatuli a druhé sklamanie, že jeden z tovarov neprišiel podľa objednávky. Vo vnútri žiadne ospravedlnenie, ani vysvetlenie.

    Reakcia obchodu SANLUX.SK

    Vážený zákazník,

    mrzí nás situácia s Vašou objednávkou a dôkladne ju preveríme, zistíme, kde nastala chyba. Naša zákaznícka podpora Vás bude kontaktovať. Aj takéto recencie nás motivujú k zlepšovaniu procesov a ku krokom, ktoré vedú k vyššej spokojnosti zákazníkov.
    Ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu a určite chybu napravíme.

    Váš sanlux.sk