Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Najprv bola výborná komunikácia, veľká ochota, takže aj veľké očakávanie z mojej strany. Chyba, následne ignorovanie, dlho nič,po opýtaní sa na stav objednávky sľub, ktorý sa zas nedodržal, zas žiadna následná komunikácia, nikdy viac, stratila som takmer dva mesiace, ako píšem nikdy viac. Ani možná vysoká kvalita ich materiálov neospravedlňuje správanie sa. Ak niečo nevedia, nestíhajú alebo nechcú robiť, majú odmietnuť objednávku a nezavádzať!

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Nevyznačená dovolenka resp., že obchod neexpeduje tovar z dôvodu čerpania dovolenky, až po 2 dňoch príde mail, že objednávka bude vybavená po dovolenke

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Výhrevný a chladiaci vankúšik bohužiaľ nedrží teplo ani chlad tak, ako sme očakávali. Mali sme už podobný produkt od iného dodávateľa a účinnosť bola oveľa vyššia. Možno sa postupným zahrievaním/chladením účinnosť zvýši, ale zatiaľ to tak nevyzerá. Vyhotovenie je však pekné a kvalitné (dobre ušité, pekné látky), len tá účinnosť je podľa nášho názoru nižšia ako sme čakali

    Reakcia obchodu runo shop

    Dobrý deň pani Janka.
    Mrzí ma, že nie ste spokojná s našim výrobkom. Jednalo sa o nákup rodinné balenie rozmerovo menších výhrevných vankúšikov do mikrovlnky. Sú to menšie výrobky, kde je aj adekvátne ku menšej veľkosti textílie,  aj menej výplne /zrna.

    SRDIEČKO 500 g, PÁSIK 240 g, ŠTVORCEK 600 g , PODKOVA 600g.
    https://www.runo-shop.sk/hrejive-vankusiky/248-hrejive-vankusiky-srdce-podkova-pasik-stvorec-rodinne-balenie-modre-.html

    Máme zákazníkov, ktorí majú menšie detičky, tak niektoré výrobky, môžu byť použité aj pre boľavé brušká, studené nôžky v postieľke, migrénu, .... viem, že je ťažké  odhadnúť z fotografie, aký je produkt naozaj veľký a ťažký.
    Množstvo odovzdaného tepla vankúšikov sa zväčšuje s veľkosťou výplne. t.j. Čím väčšia gramáž vankúšikov, tak  tým odovzdajú  viac akumulovaného tepla. 
    Vankúšiky vyžarujú teplo na miesto aplikácie, ale majú straty aj do okolia, dá sa tomu trošku pomôcť prikryť vankúšik uterákom,  vlneným šálom, šatkou alebo termofóliou.

    Hrejivé vankúšiky, samé negenerujú teplo, treba ich opakovane nahrievať. V letákoch sme odporučili nastaviť nižší výkon a čas, z dôvodu, že mikrovlnku môžu obsluhovať deti, starší ľudia, a nemusia dobre odhadnúť čas, a môžu sa popáliť alebo spraviť  "pukance" .
    Kedže výrobky šijeme, vieme Vám vyrobiť termovankúšik na mieru napríklad na koleno, lakeť , plece,  ak si nevyberiete z našej ponuky na e-shope. Bežne takto upravujeme rozmery podľa individuálnych prianí a potrieb našich zákazníkov.

    Pekný deň.
    Ing. Danka Stroková

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som si objednala pred 9 ddnami...prijali objednávku odvtedy sa mi nik neozval.

    Reakcia obchodu runo shop

    Dobrý deň.

    Ospravedľňujeme sa, ale treba čítať texty s porozumením alebo informovať sa pri objednávke .

    Zvlášť , keď je POSLEDNÝ PRACOVNÝ DEŇ pred Vianocami. :)

    Vaša objednávka bola prijatá v piatok 21.12.2018 00:00:45, keď už sme aj my vo firme, mali dovolenku a pripravovali sme sviatočnú pohodu pre svoje rodinky, ktoré sme zanedbávali posledné 2 . mesiace. :-D

    Hore na stránke "svietil" oznam o spracovaní objednávok, týždeň pred Vianocami a 3 týždne po Vianociach :)

    Tak nám prosím odpustite, ale sme maminky, máme svoje detičky, rodinky, manželov a aj oni si zaslúžia, mať pekné a pohodové sviatky.

    Ďakujeme a prajeme Vám pekný deň.
    Ing. Danka Stroková

    RUNO SHOP s.r.o.

    Tu je text zo stránky:

    ..." Ďakujeme vám za vašu celoročnú priazeň a predvianočnú trpezlivosť. Máme od vás objednávok ešte neúrekom :-D, ktoré sme ešte nepovybavovali. A kedže chceme, aby vaše darčeky stihol Ježiško doručiť ešte do Vianoc, tak Vám garantujeme odoslanie zásielok, ktoré ste objednali do 16.12.2018. Posledné zásielky budeme odosielať 19.12.2018. Objednávky po 16.12.2018 budeme posielať až v novom roku po 14.1.2019. ĎAKUJEME :)

    Budeme sa tešiť , keď sa v Novom roku 2019 ku nám opäť vrátite a "pokukáte" , čo nového sme pre vás vymysleli a vyrobili.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme Vám krásne adventné obdobie.

    Danka Stroková s kolegyňkami :)

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Pan co to dorucoval mi zavolal az ked bol pred mojim domom - neviem kto si dnes moze dovolit byt cely den doma a preco teda nedal vediet aspon pol hodinu pred prichodom.
    • Platba iba v hotovosti.
    • Na pana dorucovatela som potom musela hodinu doma cakat kym znova prisiel.
    • Cely nakup "do domu" mi trval asi 2 hodiny..to by som aj obehla obchod!
    • vybavenie objednávky trvá veľmi dlho
  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Veľmi drahé poštovné. Keď som z inej stránky objednávala korčule, poštovné bolo 3,90€ a keď objednám vankúš platím 5€. Keby som ho narýchlo nepotrebovala pre tatina po operácii, určite by som ho neobjednala.
  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • nekvalitny tovar

    obchod ako taky je v poriadku, avsak tovar ktory som si objednal nemal pozadovanú kvalitu.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Sortiment, ktorý v bežných kamenných obchodoch nie je ľahko zohnať.
    • Flexibilná komunikácia personálu pri vzniknutých problémoch.
    • Neaktuálne informácie v e-shope (dodali mi iný vzor látky, lebo ten, ktorý v e-shope uvádzali ako na skalde, už nemali).
    • Kvalita výrobku je nízka. Po dvoch dňoch používania je vysedený.

    Radšej osobne ako cez e-shop.

    Reakcia obchodu runo shop

    Dobrý deň pán Viktor.

    Mrzi nás Vaše prísne a nespravodlivé ohodnotenie nášho výrobku "Vankúš na sedenie s otvorom". Ešte pred odoslaním nového náhradného vzoru, sme Vám telefonovali, a aj posielali maily a s novou ponukou s 5 fotografiami, nových alternatívnych vzorov zo 100% bavlny. ( Sám ste mi vzor potvrdil mailom, že môže byť vzor bavlny , z ktorého sme LEN PRE VÁS ušili Špeciálny vankúš s otvorom). Čo sa týka" vysedenia" vankúša, máte možnosť si vybrať aj výplňový materiál: 100% polyesterové vločky alebo polystyrénové guličky. Každý výrobok má navyše ešte zips na doplnenie výplne, po vysedení. Niektoré vankúše už majú v cene aj náhradný výplňový materiál. Máme pripravenú aj prírodnú alternatívu: 100% prírodné pohánkové alebo špaldové šupky. Všetko je o komunikácii...ak budete mať cestu do ZA, radi Vás privítame a navrhneme Vám variant výplne, podľa hmotnosti, zaťaženia a vyrobíme sedák podľa Vašich predstáv. Myslím si, že z našej strany bola 100% snaha a ústretovosť Vás ako zákazníka uspokojiť. Ak nie ste spokojní s výrobkom, máte možnosť a právo uplatnenia reklamácie výrobku.
    Pekný deň.
    Ing. Danka Stroková

  • Neodporúča obchod

    70 %

    S komunikáciou a prístupom k zákazníkovi som spokojná, nie som však spokojná s kvalitou tovaru. Lanolin je veľmi riedky, čo nie je pre tento typ výrobku typické. Mám z tým už mnohé roky skúsenosti.