Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Objednala som si topánky na bežky, dostala som e-mail, že objednávka bola prijatá a bude spracovaná, potom som 5 dní nič nepočula. Nakoniec som viackrát volala a bolo mi povedané „skontrolujeme“, potom nakoniec nemali ani topánky na sklade a objednávku zrušili. Som veľmi sklamaná... nemyslím si, že by som si tu objednala znova.
-
Neodporúča obchod
- Dobrá cena
Objednal som si topánky na bežky, cena bola veľmi dobrá, tovar bol doručený v poriadku a vcelku rýchlo. Po rozbalení som zistil že obe topánky sú na pravú nohu.
Volal som na číslo obchodu som sa dohodol na vrátení tovaru a vrátení peňazí na môj účet.
TOvar bol poslaný a doručený naspäť do obchodu dňa 22/01/2021. Zatiaľ som sa peňazí nedočkal. -
Neodporúča obchod
Bohuzial tovar stale nedorazil to som este u unternetoveho obchodu nezazil
-
Neodporúča obchod
Tovar po 2 týždňoch neprišiel, ani nikto neodpovedá na maili.
-
Neodporúča obchod
Po dvou dnech mi bylo voláno, že zboží, které bylo označeno "skladem" není a že nejspíš dojde ke zrušení objednávky ze strany obchodu. Po 14 dnech se nic neděje.
Reakcia obchodu royalsport.sk
Dobrý deň, ihneď po prijatí vašej objednávky sem vás telefonicky kontaktovali že vami objednaný tovar nemáme skladom aj keď na E-shope bol označený skladom a to s dôvodu že sa nestihli aktualizovať skladové zásoby. Povedali sme vám že vašu objednávku zrušíme a nebudeme ju expedovať s dôvodu vyskladnenia tovaru. Ďakujeme
-
Neodporúča obchod
- Ziadna
- Otrasny internetovy obchod ani len email s objednavkou nedorazil
- Jeden den Vam odpisu ze tovar je poslany a za dva dni napise ze tovar nemaju uz dlho skladom
- Zavadzanie obchodu uvadzaju tovar skladom a pritom tovar uz dlho skladom nemaju
Cele zle vobec dany obchod neodporucam
Reakcia obchodu royalsport.sk
Dobrý deň, prevádzkujeme aj kamennú predajňu kde sa tovar neustále obmieňa a pre to je technicky nemožné vykonávať aktualizáciu tovaru na eshope v daný moment keď sa tovar predá na predajni.
Hneď po prijatí vašej objednávky sme vás telefonicky kontaktovali že tovar už nemáme skladom, zdvihla nám nejaká pani ktorej sme navrhli alternatívny produkt, povedala že to nie je v jej kompetencii vyberať za vás tovar a ak budete mať záujem o alternatívny produkt tak nás budete v priebehu dňa telefonicky kontaktovať, telefonát sme od vás neobdržali preto sme vašu objednávku stornovali. Na koľko je táto chyba spôsobená obojstranne tak sa vám chceme v mene eshopu ospravedlniť a pri ďalšom nákupe vám ponúkame 10% zľavu na každý produkt.