-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
Dlhá doba dodania. Bez informácií o stave objednávky.
Reakcia obchodu ROSLER
Ďakujeme za Vaše hodnotenie, ktoré nás samozrejme mrzí. U uvedeného produktu bola dostupnosť vyznačená do 3 dní, pričom sme sa maximálne snažili ju dodržať, avšak nestihli sme paletu rozbaliť a pripraviť tovar tak, aby sme stihli vyzdvihovacie okno kuriéra a tak bol doručený až na 4. deň. Napriek tomu, že sa snažíme logisticky plánovať všetko k spokojnosti, niekedy je tam táto odchýlka a mrzí nás, že sa tak stalo práve vo Vašom prípade. Od prijatia po expedíciu objednávky nechodia zákazníkom žiadne ďalšie potvrdenia, aby sme nevytvárali spam a preto tam vzniklo aj toto okno. Veríme, že s produktom budete spokojný a v prípade akýchkoľvek otázok alebo nejasností nás neváhajte kontaktovať. Prajeme príjemný deň a veľa zdaru v kuchyni!
-
Neodporúča obchod
objednávka zrušená , tovar nemali napriek stavu : Skladom
Reakcia obchodu ROSLER
Ďakujeme za Vaše hodnotenie, ktorá nás samozrejme mrzí. U všetkých produktov máme vždy uvedený presný počet kusov skladom, pričom pri tomto produkte bolo omylom implicitne nastavené "Skladom", aj keď bol vypredaný a počet bol správne 0. Chybu sme už odstránili a samozrejme nás mrzí, že sme mali na stránke nepresnosť a ospravedlňujeme sa za to. Prajeme príjemný deň a veľa zdaru v kuchyni!
-
Neodporúča obchod
- Na strankach uvadzaju dostupnost produktu do 3 dni. Po telefonate som sa dozvedela ze mi ho nedodaju ani najblizsi mesiac. Produkt ale maju veselo dalej uvedeny na strankach a zavadzaju zakaznikov.
Reakcia obchodu ROSLER
Ďakujeme za Vaše hodnotenie, ktoré nás samozrejme mrzí. Žiaľ, u Vami uvedeného produktu je náš systém napojený na európsky centrálny sklad a preberáme informácie práve z neho. Faktom však ostáva, že dostupnosť tovaru zo Spojených štátov amerických bola kritická a niekedy sa zobrazovala práve podľa plánovaného naskladnenia, po ktorom prišla informácia, že je tovar stále v lodnej preprave a predĺžila sa. Ospravedlňujeme sa za to a pracujeme na to, aby sme to odstránili systémovo, avšak nateraz sme odkázaní iba na vyznačovanie ad hoc u konkrétnych produktov alebo jednotlivých nákladov produktov, ktorých sa to týka. Prajeme príjemný deň a veľa zdaru v kuchyni!
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- Predaj tovaru na e-shope, ktorý už predajca nedistribuje.
- Zámena tovaru za iný, podobný, skúška, či si ho zákazník ponechá.
Reakcia obchodu ROSLER
Ďakujeme za Vaše hodnotenie, ktoré nás samozrejme mrzí. Jeden zo štyroch objednaných produktov bol omylom uvedený u nás na stránke v pôvodnej staršej verzii, paralelne s novým produktom s rovnakým názvom, čo bolo spôsobené našou chybou v evidencii. Aj keď pracovníci na oddelení služieb zákazníkom poskytli nový produkt za cenu pôvodného, mali Vás v zmysle našich interných smerníc samozrejme kontaktovať vopred. Uvedená situácia nás veľmi mrzí a prijmite prosím ešte raz naše úprimné ospravedlnenie. Veríme, že s ostatnými produktmi ste spokojný a pokiaľ k nim budete mať akékoľvek otázky alebo postrehy aj v rámci neskoršieho používania, neváhajte sa na nás kedykoľvek obrátiť so spätnou väzbou. Prajeme príjemný deň a veľa zdaru v kuchyni!
-
Neodporúča obchod
- dobra ponuka
- ponukaju to co nemaju. prvu objednavku mi nedodali, druha vraj bude v septembri, tak som to objednal inde a prišlo to na druhy den. Iny portal,iny mrav!
Reakcia obchodu ROSLER
Ďakujeme veľmi pekne za Vaše hodnotenie, ktoré nás samozrejme mrzí. Žiaľ, situácia ohľadom dostupnosti výrobkov KitchenAid vplyvom pandémie nie je optimálna. Ako sme informovali v našom blogu a novinkách na našej stránke, pričom tlačovú správu nájdete aj na oficiálnych stránkach výrobcu, táto mimoriadna situácia je odôvodnená nedostupnosťou materiálov na výrobu jednotlivých komponentov, samotnými náhradnými dielmi a podstatnú časť tvorí tiež problém v námornej logistike, ktorou je tovar dovážaný do Spojených štátov a rovnako tak do Európy. Okrem toho je ďalším faktorom tiež zavedenie covidových opatrení a s tým súvisiaci nedostatok pracovnej sily v štáte Ohio. Vplyvom týchto faktorov sa plynulosť dodávok absolútne porušila. Verte, že najradšej by sme našim zákazníkom vychádzali v ústrety a tovar prirodzene predávali, avšak pokiaľ nás európsky centrálny sklad nevie zásobovať a nemá tovar, situáciu nemáme ako riešiť. Pokiaľ mal niekto z obchodníkov staré skladové zásoby a Vami požadované príslušenstvo ešte skladom, je to samozrejme potešujúca správa. U nás je však obrátkovosť tovarov vyššia a skladové zásoby sa míňajú pomerne rýchlo. Mrzí nás to a veríme, že situácia ohľadom dostupnosti týchto výrobkov sa čoskoro zlepší. Prajeme príjemný deň a veľa zdaru v kuchyni!
-
Neodporúča obchod
- Neviem, lebo som nenakupila
Nesedí im realny stav s eshopom.
Reakcia obchodu ROSLER
Ďakujeme veľmi pekne za Vaše hodnotenie, ktoré nás samozrejme mrzí. Ako ste si mohla všimnúť, v dátume, kedy k nákupu prišlo, sme spúšťali nielen nový vizuál, ale aj úplne nový systém nášho internetového obchodu a prebiehala migrácia z toho starého. Výpadok aktualizácie skladových zásob trval len pár dní a o to viac nás mrzí, že to zasiahlo práve Vás. Žiaľ farebná alternatíva ani príbuzná modelová rada v rovnakej farbe Vám nevyhovovala a tak sme Vám preto nemohli tento raz vyjsť v ústrety. Mrzí nás to, avšak v tomto prípade sme nemali migráciu ako inak technicky riešiť. Prajeme príjemný deň a veľa zdaru v kuchyni!
-
Neodporúča obchod
- Tovar som objednala pred 10 dnami, zatial ziadna sprava o termine dodania. Neodpovedali ani na mail, ktory som im pisala 2 dni dozadu.
Reakcia obchodu ROSLER
Ďakujeme veľmi pekne za Vaše hodnotenie, ktoré nás samozrejme mrzí. Tovar, ktorý ste si objednala, je žiaľ vyrábaný mimo Európu a dodnes sme nedostali od výrobcu odpoveď o naskladnení daného produktu. Je to spôsobené okrem dovolenkového obdobia taktiež problematickým stavom odosielania a tiež celosvetovou krízou, ktorá má na výrobu vplyv. Indikovaný dátum dostupnosti bol do 14 dní, pričom zodpovedný zamestnanec po Vašej mailovej urgencii kontaktoval znovu výrobcu a snažil sa zistiť presný dátum naskladnenia, avšak odpoveď stále nedostal. To však samozrejme nie je dôvod, prečo Vás o tejto skutočnosti neinformoval a vyvodili sme voči nemu príslušné konzekvencie. Za pochybenie sa Vám ospravedlňujeme a veríme, že tovar stihneme doručiť čo najskôr. Prajeme príjemný deň a veľa zdaru v kuchyni!
-
Neodporúča obchod
- 10 dni sa neozvali, co je s mojou objednavkou.
Reakcia obchodu ROSLER
Ďakujeme za Vaše hodnotenie, ktoré nás samozrejme mrzí. Podľa systému bola objednávka prijatá 30. júna 2020 o 12:31 a notifikáciu o pripravenosti tovaru a možnosti jeho vyzdvihnutia ste dostala v rovnaký deň, teda 30. júna 2020 o 15:33, odkedy je tovar pre Vás pripravený na prevádzke. V systéme máme vyznačené, že bol doručený aj e-mail aj sms o tejto skutočnosti, pretože využívame oba spôsoby z dôvodu, že niekedy môže e-mail skončiť v nevyžiadanej pošte alebo obsahovať preklep. V tomto prípade teda hodnoteniu nerozumieme a nazdávame sa, že sme ho dostali neoprávnene. Sme však presvedčení, že s kávovarom budete spokojná a tento "malý kúsok Talianska" Vám bude v kuchyni spoľahlivým spoločníkom. Prajeme príjemný deň a veľa zdaru v kuchyni!
-
Neodporúča obchod
Pri predaji tvrdia, že výroba je veľmi precizna a na obidvoch mlynčekoch sa pri mletí povoľuje guľová matica, ktorá slúži na regulovanie hrúbky mletia.
Reakcia obchodu ROSLER
Ďakujeme za Vaše hodnotenie, ktoré nás mrzí. Jav, ktorý popisujete, je spôsobený nesprávnym použitím mlynčeku. V súlade s návodom na použitie sa odporúča mlieť do strany proti smeru závitu, pretože v opačnom smere logicky bude dochádzať k jemnému uvoľňovaniu skrutky. Pokiaľ ste aj návod vyhodili, je to jednoduché: povoľte vrchnú skrutku nastavenia intenzity mletia, aby ste videli, do ktorej strany sa otáčaním uvoľňuje a pri mletí pohybujte celou vrchnou časťou mlynčeku proti tomuto smeru. Takto k tomu nebude dochádzať. Pokiaľ aj budete mať akékoľvek iné otázky, neváhajte sa na nás obrátiť písomne alebo telefonicky a používanie radi vysvetlíme. Prajeme príjemný deň a veľa zdaru v kuchyni!
-
Neodporúča obchod
Objednavka zlozena z 2 veci, jedna nebola skladom, co chapem, ale poslali mi velmi nejednoznacnu info, ze mi zatial mozu poslat len cast objednavky. Nepytali sa ma, ci to chcem rozdelit alebo pockam na dodanie spolocne. Nebolo napisane, ze ju uz aj poslali, len ze mozu poslat, preto som ju necakala. Tak som slusne napisala, ze zo zaslanej info neviem, kedy bude dorucovana zasielka z druhou castou, medzitym prva prisla, ale ze ako to bude s postovnym, kedze zasielku rozdelili. Na to prisla len odpoved, ze mi to pride nasledujuci tyzden. Ako keby ani necitali, na co sa pytam, stacilo napisat, postovne hradite len raz, ziadna veda. Velmi si premyslim, ci tam este nakupim.
Reakcia obchodu ROSLER
Ďakujeme za Vaše hodnotenie, ktoré nás samozrejme veľmi mrzí. Pri odpisovaní na správu pracovník zodpovedný za starostlivosť o zákazníka zabudol pripojiť vetu o poštovnom zdarma v prípade neskoršieho doposlania produktu, ktorý nebol momentálne dostupný. Veľmi nás mrzí, že to nákup v našom obchode znepríjemnilo a podnikli sme kroky, aby k tomu v budúcnosti nedochádzalo. Prijmite prosím preto naše ospravedlnenie a veríme, že s produktmi budete spokojná. Samozrejme sa na nás kedykoľvek môžete obrátiť.
-
Neodporúča obchod
- Zla komunikacia obchodu,zle oznacenie obchodu a obchod je vo forme kancelarie.Neochotny predavajuci,tovar som si nemohol pozriet.Na internete som objednal 1ks no nutili mi dvakusy.
Reakcia obchodu ROSLER
Ďakujeme za Vaše hodnotenie. Nerozumieme mu, nakoľko ste zadal pri objednávke 2 kusy, ktoré sme Vám aj pripravili na odber v odbernom mieste, ktoré ste si vybral. O stave objednávky, ktorá bola pripravená obratom, ste bol informovaný automatickým mailom a sms správou, čo považujeme za flexibilný a promptný spôsob komunikácie, vítaný našimi zákazníkmi. Chladiace náplne mali presný rozmer, ktorý je uvedený na stránke. Mrzí nás, že Vám tento rozmer nevyhovoval, čo ste skonštatoval práve pri prezeraní tovaru u nás a objednávku sme samozrejme bez problémov zrušili. Vaše hodnotenie nás preto prekvapilo, avšak vyvinuli sme maximálne úsilie, aby sme Vám, tak ako všetkým ostatným zákazníkom, vyšli v ústrety.
-
Neodporúča obchod
- lehoty
Reakcia obchodu ROSLER
Ďakujeme za hodnotenie nášho obchodu. U predmetného výrobku bola vyznačená príslušná dostupnosť a o jej predĺžení, ako i dôvodoch predĺženia sme informovali. Je nám ľúto, že sme nedokázali vyjsť tentoraz časovo v ústrety požiadavkám.
-
Neodporúča obchod
- ze to bolo dorucene kurierom
- objednala som si tri a boli mi dorucene dve aj ked boli vyplatene tri
Reakcia obchodu ROSLER
Ďakujeme za hodnotenie nášho obchodu. Vami objednaný tovar sme expedovali v deň objednávky, pričom ste nás po prijatí kontaktovali, že v krabici chýba jeden kus. Chybu sme sa snažili napraviť čo najskôr a deň po kontaktovaní sme odoslali zásielku s chýbajúcim kusom. Omyl pri zasielaní nás mrzí a žiaľ v dôsledku doposielania sme dobu skompletovania zásielky nevedeli urýchliť.
-
Neodporúča obchod
Drahy
Reakcia obchodu ROSLER
Ďakujeme za hodnotenie nášho obchodu.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
Tovar, ktorý ponúkali nemal vlastnosti, ktoré mal mať - chcel som vákuové vrecia a poslali také, z ktorých sa vysávačom nedal odsať.
Reakcia obchodu ROSLER
Ďakujeme za hodnotenie nášho obchodu. Vami objednané vákuové vrecia boli cestovná verzia, ktorá aj podľa obrázka nemala výpustný ventil, nakoľko počas cestovania nie je vždy vysávač poruke. Kontaktovali sme Vás ohľadom bezplatnej výmeny i doručenia, avšak vrecia ste sa rozhodli si ponechať.
-
Neodporúča obchod
- žiadne
- nedodanie tovaru, žiadna komunikácia, nedodržanie podmienok nákupu
Varujem všetkých pred nákupom v tomto obchode. Pri objednávke mi bola sľúbená dodacia lehota 14 dní a kontaktný mail - [email protected]. Ani po troch urgenciách mi však nikto neodpovedal. S obchodom sa nedá komunikovať, tovar mi nebol doručený. Malo sa jednať o vianočný darček (chvalabohu, že som ho objednával v dostatočnom predstihu a mám ešte možnosť objednať si ho v ponuke iných obchodov).
MOJE ODPORÚČANIE: využite ponuku iných obchodov, pokiaľ chcete tovar aj reálne dostať a vyžadujete aspoň minimálny prístup k zákazníkovi. Nechápem, ako môže niekto fungovať spôsobom ako ROSLER...Reakcia obchodu ROSLER
Ďakujeme za hodnotenie nášho obchodu. Dodávka tovaru sa vplyvom prebiehajúcej vianočnej sezóny oneskorila, pričom s omeškaním dvoch dní sme Vás kontaktovali telefonicky a ponúkli za omeškanie zľavu, žiaľ toto riešenie nebolo pre Vás akceptovateľné, čo nás mrzí.
-
Neodporúča obchod
- komunikacia na vsetkych stupnoch
Reakcia obchodu ROSLER
Ďakujeme za hodnotenie nášho obchodu. U Vami vybraného produktu bol stav "na objednávku", pričom sme Vám obratom ponúkli obdobnú, ihneď dostupnú alternatívu za cenu pôvodného produktu. Vzhľadom na to, že sme objednávku vybavovali obratom, stal sa omyl v cene, na čo sme hneď zodpovedne reagovali a ponúkli Vám niekoľko možností riešenia a navrátenia do správneho stavu. Žiaľ, ani jedna Vám nevyhovovala a tak sme z našej strany nevedeli vzniknutú situáciu nijak ovplyvniť.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 deň
Tovar bol drahý a uzatváranie boxu asi dlho nevydrží, som sklamaná a drahá doprava.
Ďakujem.Reakcia obchodu ROSLER
Ďakujeme za hodnotenie nášho obchodu. Chladiace boxy značky GioStyle predávame ako výhradný dovozca na Slovensku od roku 1993, pričom medzi našich zákazníkov v tomto sortimente patria i zdravotnícke spoločnosti, vodárenské spoločnosti a mnohé iné profesionálne organizácie, ktoré ich využívajú každý deň a na ich kvalitu preto nedajú dopustiť. Môžem Vás ubezpečiť, že na základe našich skúseností i skúseností našich klientov preto vieme zaručiť mimoriadnu odolnosť týchto výrobkov. Ceny dopravy žiaľ závisia od spôsobu platby a objemu samotnej objednávky, čo nevieme ovplyvniť. Veríme však, že výrobok predčí Vaše očakávania a prejavíte nám svoju dôveru i v budúcnosti.