Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Veci ktoré akože majú skladom , tak nemajú a to sa mi stalo už druhý krát.... Takže majú v tom bordel...

    Reakcia obchodu RMNOZ

    Dobry den.
    Mrzi nas, ze sme vam nemohli dodat vas objednany nozik.
    Bohuzial si ho objednali pred vami a nakolko sa prestal tento nozik vyrabat, tak sme vam ho uz nevedeli ani objednat.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Tovar označený skladom, ale skladom nebol, ak by som nevytelefonoval kedy je možné doručenie, tak by sa ani neozvali že im tovar chýba skladom.
    • Cez deň nevybavíte ohľadne objednávky nič, až po 16:00

    Reakcia obchodu RMNOZ

    Dobry den.
    Mrzi nas vasa skusenost s nasim obchodom.
    Kontaktujeme kazdeho zakaznika, ked su nejake nezrovnalosti v objednavke. Objednavky sa riesia ale postupne a az ked pride na rad vasa objednavka, tak vas kontaktujeme. Chapeme, ze su aj ludia, ktori to potrebuju hned, ale vzhladom k momentalnej situacii a okresanie pracovneho kolektivu to rychlejsie nejde. Sme radi, ze sme nakoniec vybavili vasu objednavku k spokojnosti.
    Prajeme vsetko dobre.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Tovar nieje skladom aj keď píšu že je.
    • Slabá komunikácia.
    • Nedodržali ani dodatočne sľúbený termín odoslania.

    Od objednania po dodanie skladovej položky 6 dní.
    Na danú položku mali zľavu na čo ma neupozornili,bolo to treba v objednávke uviesť na čo ma mali dosť času upozorniť.Účtovali mi plnú sumu.
    Objednávam nože dosť často a je kopa dobrých e-shopov kam sa rád vraciam.Sem sa vracať nebudem.

    Reakcia obchodu RMNOZ

    Dobry den.
    Tovar ste si objednali pred vikendom a pisali sme vam, ze vam ho posleme v pondelok.
    Bohuzial sme mali v pondelok technicke problemy a tovar sme nevedeli odoslat nikomu.
    Preto sme vam tovar posielali az v utorok a v stredu vam bol doruceny.
    Co sa tyka zlavy na tovar. Pokial ste mali zlavovy kupon, bolo ho potrebne zadat pri objednavke.
    Alebo ked ste to zistili, tak bolo vhodne nas o tom informovat bud telefonicky, alebo mailom a urcite by sme to doriesili.
    Bohuzial nie je v nasich silach kontrolovat kazdu objednavku.
    Prajeme vsetko dobre.

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Inzeruju tovar, ktorý nemajú.

    Reakcia obchodu RMNOZ

    Dobry den.
    Prepacte, ale v tomto pripade sme neinzerovali tovar, ktory sme skladom nemali.
    Tovar bol vysvieteny s cervenym X, ako tovar nedostupny. Na Heureke sa doteraz zobrazuje ako info v ochode. Po objednavke vas hned informoval kolega, ze ste si zrejme nevsimli, ze tovar nie je skladom a ze nevieme kedy bude tovar naskladneny a ako mame dalej pokracovat v objednavke (cital som to v mailovej komunikacii s vami).
    Preto nam pripada vasa recenzia nekorektna k danej objednavke.
    Prajeme vam vsetko dobre. S pozdravom RMnoz.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar skladom nie je skladom

    Zakúpil som nôž ktorý mal byť skladom. Po x dňoch žiadna odozva, tak som písal čo sa deje. Odpoveď že majú inventúru a o y dní sa ozvú. Po y dňoch žiadna odozva. Tak píšem čo sa deje...ešte nedokončili inventúry a nôž i tak nie je skladom.
    Tak som to zrušil a kúpil inde.
    Určite neodporúčam.

    Reakcia obchodu RMNOZ

    Dobrý deň.
    Mrzí nás vaša skúsenosť s našim obchodom.
    Po sviatkoch sme mali inventúru a nebolo možné tovar posielať.
    Každému zákazníkovi sme posielali mail, alebo ho kontaktovali telefonicky o odoslaní objednávky.
    Pokiaľ vás nikto nekontaktoval, tak sa samozrejme ospravedlňujeme. Nebolo to spravené zámerne.
    Prajeme vám všetko dobré.
    S pozdravom RMnoz.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • dobrá cena
    • Tovar napriek tomu že je skladom nepošlú.Nulová komunikácia.

    Reakcia obchodu RMNOZ

    dobry den.
    Ospravedlnujeme sa za neposlanie vasej objednavky.
    Nastala chyba u nas na sklade, kde sme nedali tovar ako nedostupny.
    Tovar by mal byt uz v blizkej dobe skladom a hned vam ho posielame.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Objednávka bola mailom automaticky potvrdená dňa 27.12.2017. Odvtedy dodnes (07.01.2018) o veci nemám žiadnu konkrétnejšiu správu. Akceptujem, že sa jedná o koniec a začiatok roka a dovolenkové obdobie. Napriek tomu si situácia žiadala aspoň konkrétnejšiu informáciu o dodaní tovaru v mailovom potvrdení objednávky.

    Reakcia obchodu RMNOZ

    Dobrý deň.
    Ospravedlňujeme sa za zdržanie vašej objednávky.
    Každému zákazníkovi posielame mail, keď ste ho nejakým nedopatrením nedostali, tak sa ospravedlňujeme.
    Do 7.1.2018 sme mali dovolenku a inventúru a od dnes 8.1.2018 začíname naplno pracovať a vybavovať objednávky.
    ďakujeme za porozumenie.
    S pozdravom RMnoz.sk