Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po rozbaleni pracky som zistil ze s prednej strany je poskodena . Nafotil som to a poslal predajcovy. Napisl ,ze hned po sviatkoch to bude riesit .Ale stale nic sa nedeje .Myslel som si ze to budu aspon nejako financne kompenzovat. Pracku som spustil. Funguje len pri odstredovani vydava dost divne zvuky, horsie ako stara pracka.

    Reakcia obchodu Renesancia

    Žiaľ, chyba sa nestala na našej strane. Corona karanténa v servisnom stredisku spôsobila omeškanie, situácia sa však ukľudnila a vec sa doriešila k spokojnosti zákazníka. Ešte raz sa mu ospravedlňujeme za dlhšie riešenie reklamácie.
    Renesancia.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som si objednal, čakal týždeň a nič.
    Neodporúčam, ponúkajú tovar ktorý nevedia dodať. Zavádzajú zákazníka, klamú.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Balik nebol vôbec zabalený v krabici, bol iba v original baleni, čiže každy videl čo som si objednal
    • na balik som čakal 12 dni

    Reakcia obchodu Renesancia

    Dobrý deň, pán Anonym,
    máte moje silvestrovské slovo, ze od Noveho roka budeme baliť chladničky aj práčky do krabice do topánok, aby nikto nevidel čo ste si kúpili..
    Prejeme všetkým pekného Silvestra a šťastný nový rok!
    Renesancia.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Objednal som si vstavanu elektricku ruru bielej farby podla vyobrazenia pretoze mam bielu kuchynsku linku,ale rura prisla takej kapucinovo hnedastej farby a dodavatel firma Renesancia mi ju odmietol zobrat spät aby mi ju vymenil za bielu s odovodnenim ze na baleni je obj.kod pre bielu ruru.
    Prvy a posledny nakup

    Reakcia obchodu Renesancia

    Vážený pán Maro, objednali ste si rúru FT850.1AV/HA. AV v názve znamená na celom svete farbu avena. Presne takú rúru sme Vám aj dodali. Nevieme čítať Vaše myšlienky, ani sme nikdy neboli u Vás doma, tak sme nemohli vedieť, že potrebujete bielu rúru! Čo sa týka vrátenia tovaru, či už čítate Obchodné podmienky, alebo zákony Slovenskej republiky, všade sa dočítate, že tovar môžete vratiť do 14 dní od dodávky BEZ UDANIA dôvodu! To v praxi znamená, že zákazník sa nepýta, či môže tovar vrátiť, zákazník - fyzická osoba - jednoducho oznámi, že tovar vracia, odošle ho predajcovi a do dvoch týždňov mu sú vrátené peniaze. Vám, pán Maro, sme neodmietli vziať tovar späť, na Váš dotaz ohľadom výmeny rúry sme Vám oznámili, že takáto sa už v bielej farbe nevyrába, a teda výmena neprichádza do úvahy. Takže, pán Maro, nezavádzajte, prosím. Na záver prikladám link na Vami objednanú rúru: https://www.renesancia.sk/vstavana-elektricka-rura-ariston-ft-8501-avha-p-10925.html. Ak niekto vidí na obrázku bielu rúru, nech sa prihlási!

    Pán Maro, želám Vám, aj všetkým Vám ostatným krásne Vianoce, úspešný a šťastný nový rok!

    Michal Maskalík, Renesancia.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ---
    • ----

    ---

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • rychle vybavenie objednavky, dobra komunikacia so zakaznikom
    • doprava - Kurier nechce povolit aby zakaznik preveril tovar na eventualne mechanicke poskodenie. Pritom odchod upozornuje na to mejlom, ze v takom pripade by zakaznik nemal prebrat tovar, resp. ze dodatocna reklamacie na ev. mechanicke poskodenie nebude akceptovana. Musel som podpisat ze som tovar prevzal neposkodeny a zaplatit, az potom som mohol otvorit balik. Kuriera som donutil aby si ten dokument odlozil az po spolocnej kontrole tovaru a keby sa nasla nejaka chyba, dopisali by sme to do protokolu. Nastastie tovar nebol poskodeny a dopadlo to dobre, napriek tomu si myslim, ze obchod by mal mat jasnu dohodu s dopravcom, aby sa zakaznik nemusel hadat s kurierom!

    vybavenie objednavky a komunikacia - dobra
    doprava - zla

    • Ocenujem prístup operátorky a jej snahu o nápravu,
    • Výrobok som si u vas chcel objednať i napriek tomu, ze som našiel o 1€ lacnejší, operátorka ma však nepresvedčila, aby som si ho kúpil u vas - myslím nejakú službu navyše, maly darček atd

    Snaha zo strany renesancie je, mne však nevedeli predať výrobok rôznymi predajnými spôsobmi - po urobenej chybe dat zľavu, darcek atd, samozrejme sa nic zle nestalo len ked som videl výrobok lacnejši v reálnom obchode zobral som ten

  • Neodporúča obchod

    10 %

    po 3 telefonatoch a mailovych potvrdeniach na den dodavky tovaru mi tovar v dohodnuty den nedoniesli! a kedze miesto dodania bolo 90km mimo miesta mojho pobytu (PN vs BA) tak som sa zbytocne previezol! prepokladam ze problem bol s dopravcom GEIS...

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • cena
    • dodanie tovaru na čas respektíve nedodanie

    treba sa rozhodnut inde.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • nič
    • pomalá aktualizácia tovaru

    nech sa rozhodne každý sám

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Komunikácia/doručenie - OK

    S TOVAROM NEBOL DORUČENÝ NÁVOD NA POUŽITIE V SLOVENSKOM JAZYKU A ANI NAPRIEK ZASLANIU POŽIADAVKY ELEKTRONICKOU POŠTOU NA ADRESU OBCHODU (BOLA POMOCOU NEJ VYKONÁVANÁ KOMUNIKÁCIA S OBCHODOM PRI KÚPE TOVAREU) DOTERAZ NEBOL DORUČENÝ, ZO STRANY OBCHODU DOPOSIAĽ ŽIADNA REAKCIA.

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Krabica s tovarom bola otvorená, chýbalo príslušenstvo - na čo som prišiel až po odchode kuriéra - neskoro. Po telefonickom kontakte mi kurier povedal, že to robia vždy pre kontrolu.
  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Cena
    • Dodanie tovaru

    Za predpokladu že ste si ochotny na tovar počkať odporucam.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • nic extra, rovnaky ako vsetky ostatne
    • dorucenie, asi maju nejakeho svojho sofera. Tovar mal prsit vo STVRTOK volali ze sofer sa nemoze dostat do skladu tak pride dalsi STVRTOK. nonsens

    Jedine co mi vadi je doprava