-
Neodporúča obchod
- Neviem v akom stave je objednávka, prišlo mi potvrdenie objednávky a od vtedy nič, od 29. 10. 24
Reakcia obchodu REMPO
Dobrý deň,
Mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť. Vami objednaný tovar sa vypredal u nášho dodávateľa a daný produkt sa už žiaľ ďalej nebude vyrábať. Kontaktovali sme Vás s možnosťou dodania alternatívneho produktu, alebo vrátenia peňazí.
Ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie.
Juraj, REMPO -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- Objednal som pre 13 rocneho vnuka najmensie cislo bieleho laboratorneho plasta. na moje prekvapenie prisiel plast najvacsi - XXL.
- Plast prisel cca 10 dni od mojej objednavky. To ze prisla zla velkost plasta som okamzite reklamoval v piatok 20.9.2024 - opakovane telefonaty s pani (***Editované***), zial dnes je 25.9.2024 a nikto sa neozval, ze plast nespravnj velkosti bude vymeneny !!!
- Po tycho skusenostiach sa v buducnosti obvrtil radsej na ine firmy, ktore dodavaju rovnaky tovar , (***Editované***)
Pomala vybavovanie objednvaky, neskore a komplikovane dorucenie, dorucnei zlej velkosti - proste KATASTROFA!!!
Reakcia obchodu REMPO
Dobrý deň,
Veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť. Problém s doručením bol spôsobený plným odberným miestom, preto Vás naša kolegyňa kontaktovala s alternatívnou možnosťou doručenia. Tovar bol doručený šiesty pracovný deň od objednávky.
Čo sa týka nesprávnej veľkosti, chyba nastala priamo u výrobcu, ktorý zabalil veľkosť XXL do obalu XXS, čo žiaľ nevieme ovplyvniť. Kolegyňa Vás kontaktovala ohľadom výmeny nesprávnej veľkosti.
Veríme, že budete s objednaným tovarom spokojný.
Juraj, REMPO -
Neodporúča obchod
- Ja som s Rempom s.r.odlhodobo spokjný, tovar mi bola dodaný v čo najkratšom možnom čase. Ď a k u j e m
-
Neodporúča obchod
- Dodacia lehota ktorú udáva obchod 5-7 pracovných dní.. Objednávka aj platba 28.4.2024. Dnes 11.5. 2024 som stále bez tovaru a komunikácia žiadna.
Reakcia obchodu REMPO
Dobrý deň,
Ďakujeme za Vašu objednávku, veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť a ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie. Pri jednej položke z Vašej objednávky nám náš dodávateľ predĺžil dobu dodania, o čom sme sa Vás snažili informovať telefonicky, ale žiaľ nepodarilo sa nám s Vami spojiť, až dnes a súhlasili ste s neskorším termínom dodania pri jednej položke z objednávky. Pre našich zákazníkov sme v prípade otázok k objednávkam k dispozícii prostredníctvom emailu alebo telefonicky. Veríme, že budete s tovarom spokojný.
Juraj, REMPO -
Neodporúča obchod
- Tovar od 2.4 nemám ani žiadna komunikacia
Zákazník potrebuje tovar čím skôr lebo inak si pôjde do kamenného obchodu.Tento inter.obchod nespĺňa nič bohužiaľ.Tovar nemám písala som mail kde je tovar žiadna odpoveď.Tak neodporúčam
Reakcia obchodu REMPO
Dobrý deň,
Ďakujeme za Vašu objednávku, veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť. Pri jednej položke z Vašej objednávky nám dodávateľ posunul termín dodania, čo predĺžilo doručenie objednávky. Na emaily od zákazníkov reagujeme promptne, žiaľ žiadny email do Vás neevidujeme (možno ste odpovedali na automatický no-reply email). Dnes ste nás telefonicky kontaktovali a tovar Vám bude doručený v najbližších dňoch. Veríme, že budete s tovarom spokojná.
Juraj, REMPO -
Neodporúča obchod
- dobrý deň, doposiaľ nemám žiadnu informáciu o objednanom produkte (16 dní od objednania)
dobrý deň, doposiaľ nemám žiadnu informáciu o objednanom produkte (16 dní od objednania)
Reakcia obchodu REMPO
Dobrý deň,
Ďakujeme za Vašu objednávku. Ospravedlňujeme sa za dlhšiu dobu dodania, ktorá je spôsobená vianočnými sviatkami a súvisiacimi dovolenkami. Túto informáciu sme uvádzali aj na našom e-shope. Budeme Vás kontaktovať s predpokladaným dátumom doručenia.
Juraj, REMPO -
Neodporúča obchod
Katastrofálna doba dodania, pešo by tam človek došiel skôr... kuriérska spoločnosť GLS si robí dobrý deň s ľudí, časový horizont doručenia oznámi v sms, ale ani z ďaleka sa to nepribližuje realite... no proste katastrofa... Nikdy viac...
Reakcia obchodu REMPO
Dobrý deň,
Ďakujeme za Vašu objednávku, veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť. Podľa informácie od kuriérskej spoločnosti Vám bol tovar dnes doručený. Tovar sme odovzdali kuriérskej spoločnosti 30.11.2023, piaty pracovný deň od vytvorenia Vašej objednávky. Na samotné doručovanie kuriérskej spoločnosti a jej komunikáciu so zákazníkom už žiaľ vplyv nemáme. Veríme, že budete s objednaným tovarom spokojná.
Juraj, REMPO -
Neodporúča obchod
- Po týždni niesú schopný ani napísať prečo objednávku stále neposlali
Reakcia obchodu REMPO
Dobrý deň,
Ďakujeme za Vašu objednávku. Ospravedlňujeme sa, že dotazník spokojnosti bol zaslaný pred doručením tovaru. Zásielka Vám bude doručená dnes, na šiesty pracovný deň od vytvorenia objednávky (deklarovali sme 5-7 pracovných dní). Na Váš email ohľadom stavu objednávky, ktorý ste zasielali v nedeľu 9.7.2023, sme odpovedali v pondelok 10.7.2023. Veríme, že budete s objednaným tovarom spokojný.
Ďakujeme
Juraj, REMPO -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- Vodeodolnost obuvi nevyhovojuva
Reakcia obchodu REMPO
Dobrý deň,
Ďakujeme za Vašu objednávku, veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť. Voľnočasová obuv z Vašej objednávky podľa výrobcu spĺňa parametre vodeodolnosti. Prosím kontaktujte nás s bližším popisom problému na [email protected]
Ďakujeme
Juraj, REMPO -
Neodporúča obchod
Tovar som si kvoli vyskusaniu radsej prevzal osobne a som chcel skusat aby som to nemusel vracat postou NEBOLO to mozne. Na predajni mi len odovzdali balik. Katastrova!!! Ked som sa informoval na odskusanie bol som arogantne odmietnuty so slovami mi len odovzdavame objednávku. Tak ze skusanie vonku pred predajnou a hladanie administrativnej budovy v areali na vratenie. No hrozny postup. Nikdy viac.
Reakcia obchodu REMPO
Dobrý deň,
Ďakujeme za Vašu objednávku, veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť. Vzhľadom na naše procesy momentálne nie je možné skúšať objednaný tovar z e-shopu na predajni v Bratislave. Správanie zamestnancov na výdajnom mieste preveríme a podnikneme kroky, aby sa podobná situácia neopakovala.
Juraj, REMPO