Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pýtala som sa na možnosť kde vlastne doručia môj tovar. Či domov do mesta kde bývam,alebo do predajne v mojom meste. Odpoveď mi prišla oneskorené,tak som žiadala nech mi tovar pošlú,ale odpísali ,že je už vypredaný tak tomu naozaj nerozumiem

    Reakcia obchodu PRO CYCLING

    Dobrý deň pani Lu,

    mrzí nás vzniknutá situácia a nedorozumenie, ktoré sa stalo. Snažili sme sa spraviť maximum preto, aby sme si Vaše požiadavky počas objednávkového procesu vyjasnili tak, aby ste boli spokojná.
    Dovoľte mi zhrnúť Vašu objednávku z nášho pohľadu:
    Vašu objednávku ste otvorili 16.12.2022 14:34 (piatok) s osobným odberom, resp. s požiadavkou, kde sa dá tovar osobne vyzdvihnúť. Kliknutím na "i" v košíku pri osobnom odbere, obchodných podmienkach ako aj v pätičke na stránke máme jasne uvedené, že kamennú predajňu máme (zatiaľ) iba v Bratislave a v žiadnom inom meste.
    Kolega sa vám snažil dovolať 3 pokusmi 19. 12 (v pondelok) na mobil uvedený v objednávke, no žiaľ neúspešne. Písal Vám v ten deň aj email s tým, že Vám vieme poslať tovar na dobierku, prípadne si poň môžete prísť osobne do bratislavskej predajne.
    Opäť sme sa s Vami chceli spojiť telefonicky 20.12., no po troch neúspešných pokusoch sme to vzdali.
    Na náš email ste odpísali až 22.12., kedy už bola objednávka zrušená a tovar vrátený do predaja. Nakoľko šlo o obľúbenú položku za skvelú cenu, následne sa ihneď predala.
    Ešte raz nás mrzí vzniknutá situácia, ktorá bola spôsobená možno aj hektickým predvianočným zhonom. V rámci košíka v e-shope sme spravili mierne obsahové úpravy, ktoré ešte jasnejšie odkazujú, že osobný odber je možný iba v Bratislave.
    Verím, že ak nám dáte šancu v budúcnosti, nákup prebehne bez nezrovnalostí, nakoľko naše interné procesy neustále nastavujeme podobne ako naše cyklistické tréningové plány - s cieľom zlepšovať sa.

    S pozdravom a veľa úspechov želá
    Andrej za celý tím PRO CYCLING

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Všetko tak ako som si objednal v poriadku a načas.Spokojnosť.

    Reakcia obchodu PRO CYCLING

    Dobrý deň p. Polák,


    ceníme sa Vašu spätnú väzbu, ktorú ste prostredníctvom portálu Heuréka zanechali k Vašej objednávke.
    Zároveň by sme ale chceli vedieť, prečo ste nám nechali pomerne nízke hodnotenie a neodporúčate náš obchod ostatným. A to aj napriek tomu, že v komente uvádzate: "Všetko tak ako som si objednal v poriadku a načas.Spokojnosť."

    Len pre rekapituláciu - objednávku ste otvorili 11.07.2022 19:42 hod, na druhý deň 12.07.2022 12:58 hod ste od nás obdržali notifikáciu, že balík je na ceste k Vám aj spolu s číslom balíka. Podľa DPD prehľadu Vám bol balík doručený 14.07.2022.

    Spokojnosť našich zákazníkov a vysoká úroveň ponúkaných služieb je pre nás prvoradá. Všetci sme cyklisti a vieme, že k spokojnej jazde musí všetko pekne šlapať. Preto ak je nastali v celom procese nejaké nedostatky, alebo máte konkrétne návrhy, ako naše služby zlepšiť, prosím dajte nám vedieť tak a budeme robiť všetko, čo je v našich silách, aby to nabudúce bolo za 100 % spokojnosti.

    Ďakujem za spätnú väzbu a s pozdravom
    Andrej za celý tím PRO CYCLING

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Obchod na stranke uvadzal ze tovar maju skladom ale nebolo tak.
    Tu je ich odpoved:

    Vaša objednávka bola zrušená.
    Bohužiaľ tento tlakomer je dlhodobo nedostupný a rovnako tak nie je dostupný ani u nášho externého dodávateľa.

    Reakcia obchodu PRO CYCLING

    Dobrý deň p. Maco,

    v prvom rade nás mrzí, že nie ste spokojný s nákupom u nás. Snažíme sa robiť všetko preto, aby zákazníci u nás mali pozitívny zážitok z nakupovania. Situáciu nám však momentálne sťažujú problémy s dostupnosťou, ktoré sa týkajú veľkého množstva tovaru rôznych značiek.
    Preto zlepšujeme aj interné procesy a procesy medzi nami a našimi dodávateľmi, s cieľom mať viditeľné v e-shope iba tie tovary, ktoré sú alebo budú dostupné. Daný tlakomer bol v čase Vášho nákupu už nedostupný, ako bolo uvedené aj v e-shope a následne hneď po kúpe ste boli promptne informovaný kolegom, resp. boli Vám hneď vrátené peniaze späť na Váš účet.
    Ľutujeme toto nedorozumenie a veríme, že v prípade budúcich nákupov od nás budete odchádzať spokojný.

    Veľa úspechov želá

    Tím PRO CYCLING

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na stranke bol tovar na sklade ale po zrealizovani objednavky mi oznamili, ze tovar nemaju.

    Reakcia obchodu PRO CYCLING

    Dobrý deň Cartmanko,

    ďakujeme, že ste si našli čas na napísanie spätnej väzby.
    Žiaľ, momentálne v cyklo priemysle, tak ako aj v iných odvetvetviach čelíme nedostatku tovaru. Tovar, ktorý ste si chceli objednať svietil pri Vašom prezeraní ako dostupný v "externom sklade", čo znamená v sklade u dodávateľa danej značky (teda nie v našej predajni). Po kontrole logov v našom e-shope už v momente vytvorenia Vašej objednávky 14.4.2021, 22:04 hod, tovar nesvietil ako dostupný u dodávateľa.
    Keďže sa snažíme komunikovať promptne a transparentne, následne hneď 15.4.2021, 8:58 hod. ráno ste od nás dostali odpoveď, že tovar nie je možné dodať, ale máme k dispozícií iné alternatívy, v prípade Vášho záujmu, na čo sme teda už nedostali odpoveď.
    Sami vieme, aké frustrácie spôsobuje nedostatok niektorých tovarov v miere, na akú sme v minulosti neboli zvyknutí. Každopádne radi Vás privítame v našej predajni v Petržalke, ktorá už opäť môže byť otvorená. Verím, že Vám pomôžeme nájsť ten správny produkt pre Vás a to tak, že odídete spokojný.

    S pozdravom
    Andrej / za celý PRO CYCLING tím

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • komunikácia so zákazníkmi strašne slabá, telefón sa nezdvyhajú, naspäť nevolajú.

    Reakcia obchodu PRO CYCLING

    Ospravedlňujeme sa za neskoršiu reakciu na Váš príspevok.
    Dovolím si ale uviesť našu odpoveď pre všetkých potenciálnych zákazníkov.
    Uznávame, že zákazníci môžu vnímať, že niekedy je náročné dovolať sa priamo do predajne. Ako ale máme uvedené aj v našich kontaktoch na webe: "Ak nestíhame zdvíhať telefón počas otváracích hodín, venujeme sa zákazníkom v predajni. Počas sezóny vám odporúčame kontaktovať nás prostredníctvom emailu na [email protected]"
    Na email dostanete odpoveď maximálne do 24 hodín (resp. nasledujúceho pracovného dňa). Pre e-shop objednávky sme zaviedli samostatnú linku, ktorá slúži na informácie ohľadom e-shopu. Verím, že aj toto Vám spríjemní celý online nákupný proces.

    Ďakujeme za dôveru a tešíme sa na budúce nákupy

    S pozdravom

    Andrej za celý PRO CYCING tím

  • Neodporúča obchod

    10 %

    After trying very hard to buy a jersey over several days that involved several emails attempting to make the payment and finalise the order, I was told that the Jersey was no longer in stock.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar už mešká viac ako týždeň, podľa telefonátu s e-shopom mal prísť už minulý týždeň. Na meškanie som nebol upozornený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nemajú emailovu stránku centrum.sk

    Reakcia obchodu PRO CYCLING

    Vážený pán Peter, trochu nás mrzí Váš prístup, nakoľko z našej strany si nie sme vedomí nejakého pochybenia a máme pocit, že ide o provokáciu. Uvediem teda fakty, aby si potenciálni čitatelia spravili názor sami:

    1) objednali ste bicykel, ktorý máme skladom za 7299€ - 28.10.2019 o 18:35 a chcel ste ho zaplatiť prostredníctvom platobnej brány, čo ale pravdepodobne kvôli výške čiastky k úhrade nebolo možné a Vaša karta to asi neumožnuje
    2) práve pre problém s prijatím platby sme Vás kontaktovali najprv emailom 29.10.2019 o 11:19, kde sme vám vysvetlili, že kvôli výške úrady bude treba spraviť bankový prevod a tiež, že Vám objednaný bicykel radi doručíme osobne, zostavený, pripravený a s plnou zákazníckou podporou, ako keby ste si ho prišiel prevziať osobne na predajňu.
    3) kedže sme nedostali na náš email odpoveď, kontaktovali sme Vás v ten istý deň podvečer aj telefonicky, žiaľ neúspešne, lebo t.č. uvedené v objednávke sa po chvíli zvonenia vždy vyplo a následne bolo nedostupné
    4) pre neúspešnosť telefonátu sme Vám opäť 30.10. zaslali daľšie emaily, dokonca aj z gmail adresy (pre istu ak by bol problém s doručením) a aj 2 SMS s pokusom sa s Vami kontaktovať ale neúpešne
    5) keď ste nám nakoniec volal Vy, kolega, ktorý s Vami telefonoval poriadne nič nerozumel a iba ste mu oznámil neskôr zrušenie objednávky údajne pre našu neschopnosť...

    Prajeme Vám pekný zvyšok víkendu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Komunikácia mailom bola problematická, predavač povedal, že sa mi ozve....ale....dodnes sa neozval.... objednávku tým považujem za zrušenú... a to už je dva týždne...

    Reakcia obchodu PRO CYCLING

    Dobrý deň,
    mrzí ma Vase hodnotenie, ale v komentári zavádzate. Kontaktovali sme Vás aj mailom aj telefonicky a úspešne, kedže ste si objednával tovar, ktorý svietil "na objednávku" a požadovaný tovar sme už neboli schopní objednať. Napriek tomu sme Vám ponúkli alternatívu a hladali ďaľšiu, aby ste mali viac možností na výber. Na posledný email ohľadom odpovede na naše otváracie hodiny sme žiaľ už odpoveď nedostali a teda sme nemali ako reagovať ďalej.