Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Silvester Hromek: Napísala som na súkromný e-mail.

  • sojecka: mam podobny problem. Potreboval by som vratit peniaze, kvoli tomu ze reklamovany tovar je neopravitelny. Bude s tym velky problem nakolko eshop zastupuje spoločnosť Caliumi a.s. Ta mala na starosti niekolko eshopov a vsetky su momentalne zrusene. Sidlo firmy prestahovane do Rumunska. Vypatral som kontakty na majitelov ktory spolocnost caliumi mali este v case fungovania eshopov. Treba na nich podať hromadnú žalobu. V prípade záujmu mi napíšte na e-mail [email protected]

  • Výrobok zakúpený u Vás v záručnej dobe stratil svoju funkčnosť. Z toho dôvodu chcem výrobok reklamovať, avšak telefónne čísla sú nekontaktné (Vaše i zmluvného servisu), na emailové správy nereagujete. Akým spôsob si teda mám uplatniť reklamáciu?

  • PUPOS:
    Dobrý deň 19.2.2014 tovar obdržal kuriér a tovar je na ceste k Vám.

  • dnes je 19 2 2014 zakaznicky servis sa mi neozval.neviem ozve sa mi niekto.

  • Dajte tomuto obchodu šancu,hodnodte ho po roku fungovania a potom sa uvidí