Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • podla mna jeho slabost je vo vybaveni objednavky a v komunykacii so zakaznikom kedze ani jedno z telefonych cisel na vasej stranke nieje aktualne alebo my aspon nikto nedvyhal a ani neodpovedal na SMS
  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Až na moju urgenciu ,že tovar mešká, mi bolo oznámené neskoršie dodanie tovaru (vraj problém u dodávatela). A to majú napísané ,že o zásielke tovaru budem priebežne informovaný. Vedeli že tovar bude určite neskoršie dodaný a nič mi neoznámili.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadne a máte visoke postovne ste nuli

    Onicom

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ...žiadne...
    • ...komunikácia cez mail a telefon a dodacia doba tovaru.

    Vôbec nie som spokojná a preto tento obchod nedoporučujem.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ceny.
    • Dodanie objednaneho tovaru.

    Nakupoval som tu raz a uz 3 tyzdne cakam ma tovar.fakt zla skusenost.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • v porovnaní s inými obchodmi u ktorých nakupujem nemá žiadnu výhodu
    • nekomunikuje, info o predĺženej lehote mi zaslali až po mojej telefonickej výzve, dodnes neviem či mi bude tovar dodaný, alebo nie (lehoty deklarované zo strany obchodu už neboli dodržané).

    nemôžem generalizovať na základe jednej skúsenosti,avšak zatiaľ je pocit negatívny

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Pohodlie nákupu
    • Žiadna komunikácia zo strany predajcu , ale že absolútne žiadna .Nemal snahu odpovedať ani na 1 e-mail.

    Asi tak objednal som si tovar podla vzorového obrázku ,poslali mi síce názvom takmer rovnaký tovar ale vyhotovením úplne iný a teda pre mna nepoužitelný . Vrátil som ho obratom späť na nimi uvedenú adresu aj s podrobným popisom čo som od nich vlastne kupoval no doteraz sa mi nikto neozval , taktiež nereagovali ani na moje predchádzajúce e-maily. Asi si vravia a ved čo predali sme a je nám jedno čo. TAkže doteraz nemám ani tovar ani peniaze. A že je to už nejaký mesiac. TAk ludia horsa do nákupu v internetových obchodoch nech máte tiež také pekné zážitky. V kamennom obchode by som aspon vedel čo sa deje . Tu však asi zdochol pes.

  • Neodporúča obchod

    80 %

    • zaujimava cena tovaru
    • slaba lokalizacia prevadzky
    • nekompetentnost alebo mal predajca iba zly den - osobne prebratie tovaru (dufam)

    Ak sa rozhodnete prebrat tovar osobne, chvilu Vam potrva najst prevadzku a doporucujem si radsej tiez skontrolovat vyslednu sumu na fakture pred uskutocnenim platby za objednany tovar

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Reklamoval som aktivačný kód.
    • Neporadil mi nikto dostal som
    • nepresnú adresu e-mailu.
    • Pripadalo mi ako že,predali sme tovar
    • a teraz nám už dajte pokoj.

    Nebudem nikomu odporúčať nákup. A
    musím povedať,že som oľutoval kúpu
    vo Vašom obchode!Čo by sa bolo stalo,
    ak by tato prva inštalačna reklamacia
    prešla cez predajcu.Po tretom pokuse som našiel správny email. Potom som to mal vybavene za 10 minut.Som velmi sklamaný s pristupom predajcu. Aj to že som Vám dvakrát volal mobilom v priebehu 4-dni nič som sa nevybavil je zarážajúce.

    Reakcia obchodu PRESNE.sk

    Dobry den,
    je nam luto, ze ste nebol s nasimi sluzbami spokojny, ale rad by som upresnil niektore fakty tykajuce sa Vasej reklamacie.

    Pri prvom telefonate Vam nas pracovnik velmi detailne, krok za krokom vysvetlil sposob akym si zakupeny navigacny software nainstalujete do svojho zariadenia, hoci predajne balenie obsahuje instalacny manual v slovencine.

    Taktiez sme Vas pocas telefonatu niekolko krat upozornili na skutocnost, ze do aktivacneho procesu vstupuju tri rozne kody s velkym mnozstvom alfa-numerickych znakov a treba byt pri ich zadavani pozorny, pretoze pri nespravne zadanom co len jednom znaku vygeneruje system nespravny aktivacny kod a navigacny softver tak nie je mozne aktivovat/pouzivat.

    V druhom Vasom telefonate, ste nas ziadali o pomoc pretoze ste napriek upozorneniam nespravne opisali kody pocas aktivacneho procesu a navigacny softver nebolo mozne pouzivat. Takuto chybu robia uzivatelia pomerne casto, vdaka comu mame zauzivany overeny postup ktorym sa tento typ reklamacie riesi najrychlejsie.

    Kedze dany navigacny softver v nasej spolocnosti nevyvyjame, tak jedinym riesenim pri nefunkcnom aktivacnom code je kontaktovat support vyrobcu navigacneho softveru, kde komunikuju v slovencine a taketo situacie riesia velmi promptne. Emailovu komunikaciu s technickou podporovu bezne zvladaju uzivatelia bez problemov, v pripade potreby vsak radi vybavime komunikaciu zo supportom za nich a tato moznost bola ponuknuta aj Vam. Doslova citujem: "V tomto pripade je nutne poziadat o deaktivaciu nespravneho kodu support vyrobcu softveru, mozeme im napisat my, ale pokial im napisete sam, bude to vybavene o nieco rychlejsie, usetrite jeden krok v komunikacii..."

    V telefonate sme Vam vysvetlili ake udaje je nutne uviest do emailu a nadiktovali sme Vam emailovu adresu technickej podpory vyrobcu navigacneho softveru s dodatkom aby ste nas kontaktovali v pripade akychkolvek problemov zo samotnym softverom alebo v pripade problemov pocas komunikacie zo supportom vyrobcu navigacneho softveru.

    Nie vzdy sa nam vsetko podari, tak akoby sme chceli, ale Vo Vasom pripade sme sa urcite nezachovali sposobom predali sme tovar a teraz nam uz dajte pokoj.

    Prajeme Vam pekny den.
    http://www.PRESNE.sk
    Patrik Kimijan

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • dochvilnost

    ak máte pevné nervi

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • výhodu, ktorú ste ponúkali, ste nedodržali. (rýchle dodanie tovaru)
    • z dôvodu nedodržania stanovených podmienok

    vyhnite sa službám Slovenskej pošty