Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Bolo poslané potvrdenie objednávky, ale to bolo asi všetko. Telefón vypnutý, tovar doteraz nedorazil, objednávka bola spravená na dobierku, keby som to zaplatila, tak nemám ani tovar ani peniaze.
Neodporúčam tento obchod.
-
Neodporúča obchod
Velke reči,že na druhy den posielame….Po tyždni nič…
-
Neodporúča obchod
Kryt nepasoval na uvedený typ mobilu, tovar vrátený dodávateľovi, bez odozvy zatiaľ :((.
-
Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
Prišiel úplne iný obal ako sme objednali. Iný tvar iná farba.
-
Neodporúča obchod
Wrong model was delivered to me.
-
Neodporúča obchod
Unbranded Glass PRO+ tvrdené sklo pre Huawei Mate 20 Lite - je dosť nekvalitné a nedrží.
XO silikónové puzdro pre Apple Airpods - žlté - úplná katastrofa, nepoužiteľné
Nillkin kryt (obal) pre Huawei Mate 20 Lite - čierny (black) + Nillkin kryt (obal) pre Huawei Mate 20 Lite - červený (red) - kvalitný, vyzerá dobre a ako jediný spĺňa požiadavky kvality -
Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.
-
Neodporúča obchod
- Puzdro je veľké, ani otvory na foto nesúhlasia. Podľa obrázkov sa s telefónom zhoduje puzdro KÓD: 29574, len farba má byť čierna.
Reakcia obchodu Premobily.sk
Ďakujeme za Vaše hodnotenie.
Objednali ste si puzdro pre Huawei P20 Lite 2019. Toto puzdro sme Vám aj dodali v rovnakej farbe aj s tým, že obal presne zodpovedal výrezmi aj veľkosťou pre tento model. Po Vašom hodnotení sme danú situáciu preverili a zistili sme, že ste si objednali obal pre zlý model. Tým, že máte staršiu verziu modelu s rovnakým názvom, obal Vám nesadol. Kontaktovali sme Vás viackrát telefonicky aj mailom aby sme túto situáciu vyriešili výmenou puzdra, žiaľ neúspešne.
Mrzí nás, že sme dostali negatívne hodnotenie na základe toho, že sme objednávku vyriešili presne podľa toho ako ste ju zadali, len s tým, že ste si objednali obal pre nesprávny model telefónu. -
Neodporúča obchod
Citim sa oklamana,nakolko produkt ktory bol v ponuke na dany model telefonu mi dosiel na iny model.kedze zadny kryt nemal vyrez na fotoparat.chcela som to reklamovat a zamenit za produkt ktory som si objednala a oni mi odpovedali ze taky nemaju.tak naco ho mali v ponuke a poslali mi iny?!!!
Reakcia obchodu Premobily.sk
Ďakujeme za hodnotenie a mrzí nás pocit ktorý z nákupu u nás máte.
Objednané sklo bolo zaradené v nesprávnej kategórii, chyba vznikla na našej strane za čo sme sa zákazníčke ospravedlnili a navrhli náhradné riešenie formou výmeny tovaru za iný v hodnote objednávky, prípadne vrátenie peňazí.
Zákazníčka sa už viac neozvala, čo nám je naozaj ľúto, keďže všetky reklamácie alebo chyby ktoré sa občas stanú (tovaru je naozaj veľa a aj my sme len ľudia) sa snažíme vyriešiť kladne, v prospech zákazníka. -
Neodporúča obchod
Tovar nebol ešte dodaný...
Reakcia obchodu Premobily.sk
Ďakujeme pekne za hodnotenie. Tovar ešte nebol dodaný, pretože sme mali na stránke uvedené, že máme počas Vianoc a Nového roka odstávku a všetky objednávky budú vybavené dňa 3.1.2020. Toto bolo uvedené hneď pri samotnom vstupe na našu stránku a bolo to nutné potvrdiť tlačidlom "Rozumiem", aby boli o tom zákazníci informovaní ešte pred samotným nákupom.
Mrzí nás to, zákazníčke sme písali aj e-mail, zrejme sa to nestretlo s pochopením, no informácia o tom bola a zároveň objednávka bola vybavená presne ako sme písali, teda 3.1.2020. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 deň
Prišiel mi úplne iný kryt ako som si objednala
Reakcia obchodu Premobily.sk
Ďakujeme za ohodnotenie.
Zákazníčke sme zaslali presne taký kryt, na aký urobila svoju objednávku. :-)
Problém nastal v tom, že si objednala tovar na základe fotky, nie názvu.
Pri niektorých produktoch máme iba ilustračné obrázky, kedy je obrázok pre iný model, v podstate ide o to, aby si vedel zákazník pozrieť ako kryt vyzerá, aká je tam farba, atď. Pri každom takomto kryte je samozrejme uvedené "obrázok je ilustračný" + aj samotné názvy obsahujú názov modelu, napr. "Silikónový kryt pre Samsung S10 - čierny".
Tento problém by sa dal vyriešiť jednoduchou výmenou tovaru, prípadne jeho vrátením, no do dnešného dňa nevieme, aký mobil zákazníčka vlastní.
Komunikácia skončila v momente, keď sme poslali vysvetlenie, ako daná situácia nastala a na e-mail kde sme sa pýtali na ten správny model a ponúkali riešenia, sme odpoveď nedostali. 2x sme sa snažili telefonovať, no nikto nezdvíhal, ani nezavolal naspäť.
Celé nás to mrzí, pretože by sme veľmi radi vyriešili tento problém k spokojnosti zákazníka. -
Neodporúča obchod
- Velmi dlha doba dodania
-
Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.
-
Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.
-
Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.
-
Neodporúča obchod
- kupil som obal na telefon, ktorý sa mi po dvoch dnoch rospadol ( rozlepil ), kvalita dakujem,...
- nereklamoval som, neodlozil som si doklad o prevzati
nech skusia iny obchod s kvalitným tovarom
-
Neodporúča obchod
Kožený kryt na Samsung Galaxy s 7 neodporúčam.Drží veĺmi slabo a je možné že pri telefónovaní Vám telefón z ňeho vypadne!!!
-
Neodporúča obchod
- Kryt dobre na telefóne nesedi
Neodporucam
Reakcia obchodu Premobily.sk
Situáciu som sa snažil vyriešiť, no k výsledku sme nedospeli, zákazník viac neodpísal. Osobne si myslím, že objednaný kryt na Samsung A3 nesedel, pretože zákazník mal A5.
Každopádne by som chcel každého poprosiť, ak nie je niečo v poriadku, prosím napíšte mi mail alebo zavolajte.
Ani 1 môj zákazník komu sa kryt nepáčil, zle si objednal, nebol s čímkoľvek spokojný, alebo kryt náhodou nesedel, nemôže povedať nič negatívne. Vždy som vrátil peniaze, poslal iný (veľakrát bez toho, aby mi poslali ten pôvodný kryt späť), objednal iný kryt od dodávateľa, maximálne vyšiel v ústrety, dokonca som veľakrát preplatil aj poštovné náklady ak mi poslali kryt späť. -
Neodporúča obchod
rýchle vybavenie ale tovar bol nespravny
Reakcia obchodu Premobily.sk
za toto nedorozumenie sa ospravedlňujem. chyba vznikla na strane dodávateľa, nesprávnym označením tovaru. peniaze boli zákazníkovi ihneď po obdržaní reklamácie vrátené.