Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Premiumstore teda nič premium neposkytuje, akurát tak premium starosti navyše. Slabá, bezduchá komunikácia a svojvoľné jednanie, ako sa to momentálne obchodu hodí. Možnosť recenzie zrejme posielajú len zákazníkom u ktorých objednávka prejde bez problémov.

  • OBCHOD PORUŠUJE ZAKONY SR:

    OBCHOD JE POVIINÝ VRÁTIŤ ZAKAZNIKOVI SUMU ZA VRATENY TOVAR NAJNESKOR DO 15 - KALENDARNYCH DNI OD PRIJATIA ODSTUPENIA !!!!

    - 4. Odstúpenie od kúpnej zmluvy (zásielkový obchod)

    4.1 Odstúpenie od kúpnej zmluvy zo strany kupujúceho
    Kupujúci má právo v súlade so zákonom O ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji č. 108/2000 Z.z. odstúpiť od kúpnej zmluvy do 7 pracovných dní od prevzatia tovaru. V prípade uplatnenia tohto práva je kupujúci povinný dodržať podmienky a postup uvedený v bode 4.2. VOP.

    4.2 Ako postupovať v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy
    Vzhľadom k tomu, že v prípade odstúpenia sa zmluva od začiatku ruší, vráti alebo nahradí dodávateľ kupujúcemu a kupujúci dodávateľovi všetky vzájomne prijaté plnenia.
    Ak sa zákazník rozhodne pre odstúpenie od zmluvy v lehote uvedenej v bode 4.1, je povinný dodržať nasledujúce podmienky:

    * kontaktovať nás (viď kontakt) so žiadosťou o odstúpenie od zmluvy s uvedením čísla objednávky, mena a priezviska, dátumu nákupu a svojim číslom účtu či adresou pre vrátenie peňazí.
    * ak kupujúci už tovar obdržal a prevzal, zašle ho späť na našu adresu uvedenú v sekcii kontakt a to za nasledujúcich podmienok:
    o tovar musí byť v pôvodnom nepoškodenom obale (s nepoškodenou ochrannou fóliou)
    o tovar nesmie byť použitý
    o tovar musí byť nepoškodený
    o tovar musí byť kompletný (vrátane príbalového letáku a podobne)
    o zašlite spolu s dokladom o kúpe - faktúra
    Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru Vám peniaze za tovar zašleme prevodom na Váš účet a to najneskôr do 14 pracovných dní po fyzickom obdržaní tovaru.
    Tovar musí byť zaslaný doporučene a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu na ceste k nám. Zásielky na dobierku nebudú akceptované.
    V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebude akceptované odstúpenie od objednávky a tovar bude vrátený na náklady odosielajúceho naspäť.

  • koloh: Zavítala som sem náhodou pri hľadaní vianočného darčeka ale tvrdiť o cudzích ľuďoch že sú "žobráci" alebo tupci môže naozaj jedine žobrák alebo tupec.

  • Anonym: tak ty sa k tomu ani nrvyjadruj

  • koloh: myslím si že k tomuto sa vyjadrovať netreba, príspevok hovorí všetko o človeku ktorý ho napísal.

  • tí žobráci ako zavádzajú zákazníkov, je absolútne neuveriteľné!!!! 3 týždne zavádzania a tovar nikde. už som mal sto chutí navštíviť ich "prehnité sídlo" a roztrieskať im to tam baseballkou.....tupci. Mali by ten obchod zrušiť nadobro!!!!!!!

  • Peter: Ja patrím tiež k oklamaným zákazníkom.
    Pred Vianocami 2011 som si u nich objednal mobilný telefón (doručenie v pohode), no nefungoval dobre tak som požiadal o výmenu v zákonnej lehote 7 dní za iný typ. Súhlasili, tak som ho poslal späť, ale na fakturačnú adresu, vzdialenú od predajne 1km (oznámil som im to mailom). Po troch týždňoch čakania na výmenu a po niekoľkých mailoch na ktoré mi neodpovedali som výmenu zrušil a požiadal o vrátenie peňazí. Zároveň som napísal negatívne hodnotenie na jednej stránke, na ktorú mi poslali link. Odpovedali hneď a to, že peniaze mi pošlú až keď im vrátim mobil (ten som vrátil už 27.12.2011). Napísal som im to, no neodpovedali mi ani do dnes. Tak som podal reklamáciu na pošte. Dnes som dostal z pošty odpoveď, že mobil im doručili 28.12.2011 !!!
    Som pevne rozhodnutý podať na nich trestné oznámenie na polícii (žiadna SOI-ka).
    Kontaktujta ma prosím, aby sme postupovali spoločne!
    Ondrej K.

  • Ja som veľmi spokojná s dodaným tovarom, prišiel v úplnom poriadku, komunikácia na výbornej úrovni, keď som sa niečo potrebovala spýtať odpoveď som dostala hneď :)

  • Vážený pán Peter na meno Peter Novák neevidujeme žiadnu objednávku , som šéf a tiež si nespomýnam že by som niekomu zrušil cenu , mohli by ste my napísať viac o vašej objednávke v našom obchode ?

  • Mne sa tiež stala taká vec,ten mladík ma zavádzal 7dni,stale mi hovoril,že už je to v dovoze,že to čislo ma dovozca. Ke´d ma prešla trpezlivosť,tak som volal šefa a ten mi zrušil cenu,dodávku a jednoducho sa začal vyhrážať,že ho vydieram.Som pracovnik ministerstva a takto to nenecham,poznám pracovnikov SOI v B.Bystrici a tak to nenecham. Je to drzé,sprosté a zavádzajuce.
    Prajem Vám tolko uspechov,kolko ste spôsobili ľuďom problemov a myslím,že by bolo rozumne dať dohromady ľudí,čo ste podviedli a dať Vas k sudu!!!

    V živote u Vás nič nekupim a každého odhovorím!
    Doc.PhDr Peter Novák



  • Chceli by sme popriať firme Premium veľa takych spokojných zákaznikov,ktorým ste neposlali tovar v dohodnutom čase,ktorí Vám plne dôverovali ,zavádzali ste ich,že už to má kurier,že už nám zavolá a nakoniec nam poviete že tovar nedostaneme po desiatich dňoch!
    Hanba Vašej nesvedomitej práci!!!!! Pán Martin Trokšiar sa môže hanbiť...mám 52rokov,mám deti asi v jeho veku,je to od neho hrubé a nepekné!!!