Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Dlhá čakacia doba, zatiaľ 7 dní a stále nič

    Reakcia obchodu Premiovo.sk

    Vážená zákazníčka,
    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a veľmi si ju vážime. Zároveň sa ospravedlňujeme za posun v termíne dodania zapríčinený krátkodobým výpadkom tovaru na sklade a potrebou jeho znovunaskladnenia. Dnes budeme Vašu objednávku expedovať.

    V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať.

    Prajeme pekný deň
    Premiovo.sk

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Prešli skoro 2 týždne a tovar stále nemám.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Neviem, či odporúčam, prvá skúsenosť.

    Reakcia obchodu Premiovo.sk

    Vážená zákazníčka,
    sme radi, že všetko prebehlo ako malo a mrzí nás, že aj napriek tomu nás neodporúčate pretože to bol prvý nákup.

    Budeme veľmi radi ak u nás nakúpite opäť.

    Prajeme pekný deň
    Tím Premiovo.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dobrý deň. Dnes mi prišla odpoveď z internetového obchodu prémiovo.sk. Veľmi ma sklamali. Vzhľadom k mojej dovolenke, som poverila známu, aby mi prevzala tovar. Nechcela som obchodu spôsobovať problém. Žiaľ veľkosť nesedela a tak som zbalila tovar, zaplatila poštovné a poslala nepoškodený tovar. Až ma prešiel mráz z dnešnej odpovede : Vraj som prešvihla 14 dňovú lehotu a mám smolu a mám im poslať 3,50 € poštovné, aby mi podprsenku poslali späť, pretože moje vrátenie tovaru neakceptujú . Takže má podprsenka ktorá už aj tak bola predražená za 27 EUR + 2x poštovné vyjde pomaly 40 EUR. To je zákaznícky prístup. Rozmyslite si to dobre, kým si od nich niečo objednáte. Mne sa ešte taký prístup nestal v žiadnom obchode…..

    Reakcia obchodu Premiovo.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vaše hodnotenie a mrzí nás, že neboli naplnené Vaše očakávania. Zákazníkom sa pokúšame vyjsť v ústrety v každom prípade, a to aj nad rámec našich zákonných povinností.
    Pred odoslaním tovaru na vrátenie sme Vás informovali, že doba na vrátenie je 14 dní od doručenia a vo Vašom prípade bola výrazne prekročená. Neprišla od Vás žiadna požiadavka na predĺženie lehoty, prípadne zdôvodnenie vybavenia na vrátenie nad rámec zákonnej lehoty (dovolenka, prevzala známa..). Tovar nám bol vrátený, navyše nespĺňal ďalšie podmienky odstúpenia.
    V každom prípade však musíme potvrdiť, že nám veľmi záleží na zákazníckej spokojnosti a preto Vašu žiadosť vybavíme kladne a úhradu zašleme na účet.

    Veríme, že tento ústretový krok oceníte.

    Prajeme pekný deň
    Tím Premiovo.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    obchod si 29.6. stiahol peniaze za tovar a 8.7. mi oznámil, že tovar nemá :-(

    Reakcia obchodu Premiovo.sk

    Vážený zákazník,
    ďakujeme za Vaše hodnotenie. Objednali ste si tovar, ktorý bol na objednanie u dodávateľa s dostupnosťou do 7 pracovných dní. Po 3 pracovných dňoch, ihneď ako sme obdržali informáciu o nedostupnosti tovaru, sme Vás kontaktovali a ponúkli kompenzáciu a náhradné artikle. 8. 7. nám prišlo vyjadrenie, že si želáte vrátiť úhradu, ktorú sme obratom poukázali späť na Vašu kartu. Mrzí nás, že nastala takáto situácia, ospravedlňujeme sa za jej vznik a veríme, že sa v budúcnosti nebude opakovať.

    Prajeme pekný deň
    Tím Premiovo.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po vykonaní objednavky a zaplatení ma firma doposiaľ vôbec nekontaktovala

    Reakcia obchodu Premiovo.sk

    Vážená zákazníčka,
    veľmi pekne ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a zároveň nás veľmi mrzí, že prišlo k posunutiu dodania. Objednali ste si tvar, ktorý máme na objednávku u dodávateľa, žiaľ, prišlo k dočasnému výpadku a preto sme tovar expedovali o 3 pracovné dni neskôr, ako bolo uvádzané. Veríme, že u nás nakúpite opäť a situácia sa nebude opakovať.

    Prajeme pekný deň
    Tím Premiovo.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    tovar mešká, doteraz neprišiel. Hoci aspoň komunikujú, čo je plus.

    Reakcia obchodu Premiovo.sk

    Vážená zákazníčka,
    ďakujeme za Vaše hodnotenie, veľmi nás mrzí, že prišlo k zdržaniu vo vybavovaní Vašej objednávky a ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Chceli by sme Vás uistiť, že sme sa vybavovaniu Vašej objednávky intenzívne venovali, žiaľ nastali okolnosti, ktoré pozdržali odexpedovanie o dva pracovné dni oproti uvádzanému časovému rozpätiu. Počas celého procesu sme Vás informovali o stave vybavovania, ďakujeme, že ste to ocenili vo Vašom hodnotení. Veríme, že Vás táto skúsenosť neodradí od ďalších nákupov v našom e-shope.

    Prajeme pekný deň
    Tím Premiovo.sk