• Neodporúča obchod

    30 %

    Objednal som si 3 produkty, na tri krát prvý prišiel v poriadku- samotná kosačka . Druhý produkt som objednal 4G a ten som zistil že nieje potrebný tak som ho zrušil. Pán ktorý to na na starosti bol veľmi nepríjemný ako som si to dovolil zrušiť. Mal som v teda objednaný aj tretí produkt- garáž na kosačku, mal som veru chuť to tiež zrušiť a objednať si od niekoho iného.

    Reakcia obchodu predomyazahrady.sk

    Dobrý deň, ďakujeme za Vaše hodnotenie. Veľmi nás mrzí, že Vaša skúsenosť s našou zákazníckou podporou nebola podľa Vašich očakávaní. Určite to nie je štandard, ktorý sa snažíme poskytovať. Vaša spätná väzba je pre nás dôležitá a budeme ju riešiť s tímom, aby sme podobným situáciám v budúcnosti predišli. Sme radi, že prvý produkt dorazil v poriadku a veríme, že s kosačkou budete spokojný. Ešte raz sa ospravedlňujeme za nepríjemnosti.

    Tím OZY.market

  • Neodporúča obchod

    10 %

    nikdy viac. mal som zaplatit za nieco, co nebolo splnene.

    Reakcia obchodu predomyazahrady.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za recenziu, avšak sme toho názoru, že je neopodstatnená. Keď si pozriem detail Vašej objednávky, tak 14.4. (nedeľa) ste realizovali objednávku, neprešla Vám platba kartou, po dohode sa to zmenilo na dobierku. Dňa 16.4. bola objednávka z našej strany odovzdaná prepravcovi DPD na doručovanie. Ak máte nejaké nezrovnalosti s dodaním tovaru zo strany DPD (čo je externý subjekt) tak ste nás o tom mali informovať a danú situáciu by sme spoločne vyriešili. Telefonát ani mail ohľadom komplikácií s doručovaním DPD kuriérom od Vás neevidujeme. (Ak máte na mysli dodanie, lebo z recenzie ťažko vyčítať čo nebolo splnené). Tovar Vám bol odoslaný presne podľa objednávky. Marián, PreDomyaZahrady.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Obchod sa chvali, ze su najrychlejsí eshop. Pri objednavke mi ukazovalo tovar skladom, avsak tovar nemali, takze som cakala na doskladnenie.
    Podla mna zla komunikacia. Ked som po siestich dnoch telefonovala, kedy zasielka pride, tak pan bol dotknuty, ked som povedala, ze nekomunikovali. Ok, moze sa stat, ze cast chyba, ale napisat, ze cakame na doskladnenie a vy neviete kolko...den? ...tyzden? ...viac?Keby som vedela, ze tovar nie je na sklade, neobjednavam u nich a kupim niekde inde.

    Reakcia obchodu predomyazahrady.sk

    Dobrý deň pani Kuklova,

    ďakujeme za Vašu recenziu, mrzí nás Vaša nespokojnosť s našim obchodom. Objednávku ste realizovali vo štvrtok (24.5. 18:25), následne na druhý pracovný deň (25.5. 9:18) sme Vám poslali mail o tom, že Vašu objednávku sme zaregistrovali ako pred-objednávku. Žiaľ v ten deň, keď ste poslali objednávku došlo ku krátkodobému výpadku daného tovaru (3 pracovné dni) vzhľadom k zvýšenému dopytu od zákazníkov (objednávky vybavujeme postupne podľa času objednania). Áno e-shop ukazoval, že tovar je skladom, keďže tento stav musíme meniť manuálne a to bolo možné len na druhý pracovný deň (25.5.), teda po Vašej objednávke. Nie vždy je možné každého zákazníka (najmä pri veľkom počte objednávok) prevolávať individuálne a vysvetľovať mu danú situáciu, ale nemôžete tvrdiť, že sme nekomunikovali, keďže sme Vás kontaktovali mailom, kde každého zákazníka vyzývame, aby sa nám v prípade akýchkoľvek otázok ozval telefonicky. Doručenie tovaru dodávateľom sme očakávali medzi 26.5.-29.5. (s tým, že v dátumoch 27. a 28.5. bol víkend), dodanie sa mierne oneskorilo a hneď ako nám tovar prišiel na sklad (30.5. 7:20) sme Vám poslali avízo o tom, že Vaša objednávka je vybavená a pripravená na expedíciu, čiže v ten deň od nás aj odišla. Podľa dát kuriérskej spoločnosti DPD Vám bola zásielka doručená na druhý pracovný deň od expedície (do 24 hodín). Vždy sa snažíme robiť všetko preto, aby sme podobné vzniknuté situácie vyriešili čo najrýchlejšie a k spokojnosti zákazníkov, takže samozrejme, že negatívny postoj z Vašej strany ma zamrzel a nechceli ste si dať situáciu ani poriadne vysvetliť. Dokonca keď som Vám do telefónu povedal, že tovar Vám odosielame 30.5. s tým, že ohľadom doručenia Vás bude kontaktovať kuriér a, že doručovanie je 1 až 2 pracovné dni, tak ste sa na mňa ohradili, že ani Vám neviem presne povedať, že kedy Vám tovar doručíme. Kuriérska spoločnosť je externý subjekt, takže nie je možné Vám na 100% povedať kedy presne má byť zásielka doručovaná, záleží to od viacerých faktorov. Napriek tomu Vám to bolo doručené v krátkom čase od expedície. Celkovo od dátumu objednania Vám bol tovaru doručený na 5 pracovný deň (s tým, že 3 pracovné dni bol vyššie spomínaný krátkodobý výpadok). Takže touto cestou by som Vás chcel požiadať o prehodnotenie Vašej recenzie, keďže to, že neodporúčate obchod v tomto prípade určite nie je na mieste. Aj predchádzajúce recenzie od zákazníkov svedčia o úplne niečom inom. Ďakujem za pochopenie. Marián, PreDomyaZahrady.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Asi to ide cez činu

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Kupujem mačku vo vreci.

    Absolútne nevyhovujúci tovar. Vianočná borovica 3x vykrivena, nepoužiteľna. Predávajúci dobre videl, čo predáva a v podstate ma poškodil o 60 e. Veľmi bez charakter né.

    Reakcia obchodu predomyazahrady.sk

    Dobrý deň pani Dagmar,

    do mailu ste dostali fotky 4 rôznych borovíc, ktoré sme rozbalili a odfotili pre zákazníkov na výber, čo úplne nesedí s termínom "mačka vo vreci", pretože stromček ste pred odoslaním schválili. Ako každý rok sme odfotili stovky stromčekov pre našich zákazníkov, preto to nerobí jeden človek, ktorý stromčeky nafotí a následne fotky odosiela, je to nezrealizovateľné. Fotka je z pohľadovej strany, stromček rastie v prírode a vždy je najkrajší z jednej strany. Online predaj stromčekov je samozrejme odlišný od toho na mieste, kde si stromček viete pozrieť z každej strany, preto rozumiem, že ak ste ho doma rozbalili ste mohla byť prekvapená. Nebolo však v našom záujme na Vás zarobiť nejakou špekuláciou, určite by sa inému zákazníkovi stromček páčil a vedeli by sme ho predať u nás na priamom predaji.

    Mohli ste nám radšej zavolať, keď ste ho rozbalili (vyzývame na to pri každom maile, aby sa nám zákazníci v prípade akýchkoľvek problémov či otázok ozvali), aby sme problém vyriešili, mohli ste stromček radšej napríklad vrátiť či vymeniť, namiesto negatívneho hodnotenia na Heureke, že sa na Vás bezcharakterne obohacujeme a poškodzujeme Vás. Staráme sa o zákazníkov Živých vianočných stromčekov už deviaty rok a ako vidno na ostatných reakciách, máme plno spokojných zákazníkov, ktorí nakupujú cez internet opakovane. O to viac nás mrzí Vaša reakcia v telefóne s tým, že nemáte na to čas a už sa Vám to nechce riešiť. Pokiaľ budete mať po sviatkoch menej práce, tak sa môžeme k tomu vrátiť, aby sme to predsa len doriešili. Stromček už nevymeníme, keďže ste z neho odrezali a aj s termínmi dopravy pred Vianocami sú problémy, ale verím, že adekvátnu kompenzáciu budeme vedieť poskytnúť, aby sme Vašu škodu napravili. Prajem Vám príjemné prežitie vianočných sviatkov. Michal, OZY.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Čakať na objednaný a zaplatený tovar, viac ako 10 dní, tak to je neskutočná služba na úrovni 21 storočia. Prvý a posledný krát

    Reakcia obchodu predomyazahrady.sk

    Dobrý deň prajem,
    pozerali sme sa na vašu objednávku a nerozumiem úplne o čom píšete. Ak si raz objednáte tovar s vyzdvihnutím na odbernom mieste v Bratislave, kde máme jasné podmienky vyzdvihovania, teda objednávky prijaté a UHRADENÉ do štvrtku je možné vyzdvihnúť nasledujúci pondelok v Bratislave, tak nieje úplne korektné to čo píšete.
    Tovar ste objednal 9.7.2019, platba nám prišla 11.7.2019 a vy ste si mohol vyzdvihnúť tovar nasledujúci pondelok, teda 15.7.2019 čo sú 2 pracovné dni od prijatia úhrady, tak neviem prečo píšete, že Vám prišiel po 10 dňoch. Bol by som veľmi rád, ak by ste svoju recenziu buď stiahol, alebo pozmenil. Ďakujem za pochopenie, Martin

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • drahe

    Reakcia obchodu predomyazahrady.sk

    Dobrý deň prajem,
    ďakujeme za hodnotenie, snažili sme sa s Vami kontaktovať čo za problém vznikol s vašou objednávkou vzhľadom na nízke a negatívne hodnotenie, ale bohužiaľ ste nám telefón počas rozhovoru položili bez vysvetlenia a objasnenia príčiny vašeho hodnotenia, čo nás veľmi mrzí.

    V každom prípade, aby aj ostatní návštevníci tohoto portálu vedeli detaily, vašu objednávku sme prijali ako objednávku s platbou predom na náš účet, vašu úhradu sme prijali bez výhrad na cenu a tovar Vám bol doručený v bezchybnom stave, tak ako ste to aj sama označila v dotazníku od Heureky.

    Reálne fakt nevieme v ktorej fáze obsluhy vašej objednávky nastal problém, ale ak nastal, poprosíme riešiť ho vždy najprv s nami, aby sme boli schopný daný problém vyriešiť keď nastane a až následne písať recenzie, aby boli relevantné a v prípade ak sú negatívne, aby sme vedeli zaujať stanovisko ku problematike. Keď uvediete iba, že problém bol s cenou a na druhej strane nemáte problém zaplatiť za tovar, tak vlastne nevieme z akého dôvodu náš eshop neodporúčate a kde nastalo naše zlyhanie.
    Ďakujem za pochopenie a prajem pekný zvyšok dňa, Martin OZY PreDomyaZahrady.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Obchod je priehladny,ale tovar nezodpoveda popisu.
    • Priliš draha dekoracia , ktora ani nepohybuje hlavou tak ako je v popise,našla som tu istu a ovela ovela lacnejšiu.Môj prvy a aj posledný nákup.
    • Žiadne-su lacnejšie internet.obchody

    Reakcia obchodu predomyazahrady.sk

    Dobrý deň p. Nikoleta,
    na začiatok sa Vám chcem veľmi ospravedlniť za zlú skúsenosť s našim eshopom, čo veľmi neradi počujeme a vždy je našou snahou spraviť pre zákazníka maximum k jeho spokojnosti. Tak ako zákon ukladá máte možnosť vrátiť zakúpený tovar do 14dní od prijatia, a my Vám vrátime peniaze v plnej sume.

    Pozerali sme aký tovar ste si zakúpili, jedná sa o Sovu s pohyblivou hlavou. Chcem sa opýtať čo Vám na nej nefunguje? Hlava sa otáča pri vetre, nieje na batérie a tovar zodpovedá plne popisu, resp. nenašli sme odlišnosti, ktoré by to mohli spochybňovať.

    Čo sa týka cien, neviem či sa jedná o úplne rovnaký tovar, ktorý porovnávate, takže sa Vám k tomu neviem vyjadriť. Každopádne sa snažíme udržiavať konkurencie schopné ceny na celý sortiment, čo veľa našich zákazníkov aj oceňuje (viď recenzie nižšie).
    Ďakujem za pochopenie a ešte raz sa ospravedlňujeme za spôsobené nepríjemnosti. S pozdravom Martin

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Umela vrana na plasenie holubou je uplne vyhodenie penazi ! Teraz cez zimu holuby moc na balkon nechodia zvyknu ked sa trochu otepli . Ako som dala vranu na balkon zacali chodit hned . Najprv len priletet a hned odletel a asi po 3 dnoch uz sedeli vedla nej ako keby tam nebola ! Je to zbytocnost !!!!

    Reakcia obchodu predomyazahrady.sk

    Dobry deň p. Zuzana,
    ďakujeme za reakciu, aj keď nás veľmi mrzí, že kvôli zlej skúsenosti s jedným produktom neodporúčate náš obchod ako celok.
    Čo sa tíka makiet na odplašenie drobného vtáctva, zo skúseností zákazníkov a aj naších osobných skúseností, makety fungujú iba ak sú zavesené. V prípade keď sedia na rovnakom mieste tak účinok je blízky nule.
    Preto by som Vám odporučil havrana zavesiť a skúsiť odsledovať ako sa budú holuby správať potom.
    V príade ak ste, ale neni spokojná s produktom, nieje problém zakúpený tovar vrátiť a my Vám samozrejme vrátime vaše peniaze.
    Ďakujem

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Je to dobré,že je tovar lacnejší,ale horšie je to v akom stave ho dostanete.

    Reakcia obchodu predomyazahrady.sk

    Dobrý deň prajem, nevieme aký problém vznikol s vašou zásielkou, vzhľadom na to, že sa pokúšame s Vami skontaktovať už 3 dni a stále bez úspechu.
    Tovar od nás odchádza nepoškodený a vždy sa ho snažíme zabaliť tak, aby pri preprave nedošlo k poškodeniu, ale aj tak k poškodeniam zásielok dochádza (je to cca 1%).
    Preto by som aj touto cestou rád upozornil všetkých zákazníkov nakupujúcich Online, vždy pri prebratí tovaru od kuriéra, zásielku poriadne skontrolujte zvonku a v prípade čo i len malého poškodenia ju preberte s VÝHRADOU!!!
    Nenechajte sa ukecať kuriérom, že to je OK. Je to na to, aby sme my boli potom schopní s kuriérnou spoločnosťou vyjednať reklamáciu k Vašej spokojnosti, v opačnom prípade nám poškodenie tovaru neuznajú a bohužiaľ už Vám nikto škody nenahradí.
    Ďakujem za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    • ziadna odozva

    Podla webstranky mi mal byt tovar (na sklade) doruceny do 2 dni..po registracii mojej objednavky preslo 10 dni a nic..ziadny telefonat, ziadny e-mail

    Reakcia obchodu predomyazahrady.sk

    Dobry den p. Lucia,
    velmi ma mrzi vzniknuta situacia, ale vzhaladom k tomu, ze sme cerpali od 23.12.2016 do 8.1.2017 celo firemnu dovolenku nemal Vam kto reagovat na vasu objednavku.
    Tato skutocnost bola na eshope oznamena uz od cca 18.12.2016 do konca dovolenky. Vsetky obejdnavky budu vybavovane v standardnom rezime od dnes, t.j. od 9.1.2017.
    Dakujem za pochopenie.
    S pozdravom, OZY s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    kmen bol dost krivi , bolo naozaj narocne to vyrovnat, necakal som , ze Ackova kvalita bude taka, v buducnosti radsej vyuzijem ineho predajcu, lepsie je asi vidiet stromcek nazivo pred kupou

    Reakcia obchodu predomyazahrady.sk

    Dobrý večer p. Oli, veľmi sa ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu, ale v objednávke ste nepožadovali ofrézovanie kmeňu, ktoré je v cene a odporúčame ho pre stojany menších priemerov a zároveň tým vyrovnáme prípadné nerovnosti kmeňu.
    Ešte raz sa ospravedlňujeme a prajeme pekné sviatky, OZY.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nepravdivé informácie

    Reakcia obchodu predomyazahrady.sk

    Dobrý den p. M. Ďurianová, po 4 úspešných rokoch online predaja živých vianočných stromčekov ste prvá, ktorá si interpretovala popis na stránke podla seba. V každom prípade si z vašeho podnetu vezmeme ponaučenie a preformulujeme text tak, aby ho pochopil naozaj každý.
    Ďakujem a prajem pekné sviatky.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    nakoľko mi kvetináč bol doručený bez podmisiek tak si tu už asi nenakúpim a nebudme odporúčať priateľom.

    Reakcia obchodu predomyazahrady.sk

    Dobry den mlada pani, uplne nerozumieme vasej reakcii nakolko podmisky sme Vam poslali hned na druhy den, ako sme zistili, ze sme Vam ich zabudli poslat. Aj my sme iba ludia a robime chyby. Viac krat sme sa Vam za to ospravedlnili a chybu co najrychlejsie odstranili. Boli by sme velmi radi, ak by ste ostatnych neklamali hlavne ohladom toho, ze dodacia lehota bola dlha a kvalita komunikacie nebola tiez 100%-tna, lebo to nieje korektne z vasej strany.
    Este raz sa velmi ospravedlnujeme za vzniknute problemy.
    S pozdravom, tim OZY s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Vtákov som objednal na ochranu jahôd pred škorcami doma na mojej záhradke. Na moje prekvapenie ich škorci úplne ignorujú, kľudne si sadnú pod zaveseného vtáka , ktorý sa naviac aj pohybuje vetrom, a žerú jahody jednu za druhou. Pred dvomi dňami som bol nútený kúpiť sieťku proti vtákom a všetko je vyriešené. Konečene budeme môcť dnes zobrať červené jahody, lebo doteraz všetky požrali škorce.
    S výrobkom ako plašičom vôbec nie som spokojný. Reklama je jedna vec, ale realita je druhá vec. Neviem ako pôsobia tie drahé elektronické plašiče, ale možno je to podobné, lebo na krtkov to tiež nezaberá, kľudne si robia dieru pol metra od elektronického plašiča. Proti vášmu obchodu samozrejme nič nemám. Toto je skôr určené iba ako gýčová dekorácia do záhrady. S pozdravom Dušan Poruban

    Reakcia obchodu predomyazahrady.sk

    Dobry den p. Dusan,
    mzri nas Vasa skusenost, niekomu to pomoha, inym zase nie. Nevieme preco tomu tak je :(
    Kazdopadne, ked je problem s vyrobkom, nieje problem dany tovar vratit a peniaze Vam posleme spat.
    Dakujeme, s pozdravom tim OZY s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Nezistil som žiadne výhody.
    • Dodaný Jastrab je drahý a neplní žiaden účel, vrabcov, škorcov je viac ako predtým, asi sa im páči, hovoriť o odstrašení je podvod.

    Reklama, ktorú obchod zverejňuje je zavádzajúca, lebo jastrab neodplaší žiadne vtáčence.-

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Havran je nefunčny až po úprave slúži dvojmo učelu

    Nie

    Reakcia obchodu predomyazahrady.sk

    Dobry den, v pripade ak mate problem s produktom, boli by sme velmi radi, ak by ste nas neodkladne kontaktovali bud emailom alebo telefonicky na 0917 757 403.
    Vzdy sa snazime kazdy problem riesit v maximalnu spokojnost zakaznika. Preto by som sa chcel opytat, aky bol dovod neodporucit nas obchod?
    Dakujem za skoru odpoved.
    S pozdravom,
    Martin

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Dohodnutú cenu za dopravu v objednávke mi po telefonate zvýšili pre nejake ich problémy. Ak by som nebol v časovej tiesni, objednávku by som zrušil.

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 5 dní

    na reklame a videu prístroj vyzerá dobre, jedno nabitie vydrží cca 10-5 min potom treba zasa nabíjať, nie je to nič moc

  • Neodporúča obchod

    100 %

    So službami obchodu som spokojný, však atrapy havranov nepomohli zaplašiť vtákov aby nechodili zobať jahody a čerešne .