Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Ani za 5pracovnych dni tovar nedorazil.

    Ked človek nieco surne potrebuje, treba hladat iny obchod.

    Reakcia obchodu PRAKTIS SK

    Dobrý deň, pán P.S.,
    rád by som Vám touto cestou "poďakoval" za vaše zavádzajúce hodnotenie.
    1. na stránke uvádzame dobu dodania tovaru od 2 do 8 pracovných dní a preto sme volili názov našej firmy PRAKTIS SK, nie PRAKTIS EXPRES SK
    2. v čase, keď ste vytváral objednávku, bol na našej stránke uvedený tento oznam:
    "Vážení zákazníci, vzhľadom k veľkému množstvu objednávok a vyťaženiu prepravných spoločností, Vás prosíme o trpezlivosť pri doručovaní zásielok. Telefonicky kontakt obmedzte prosím len na nevyhnutné prípady a bežné záležitosti riešte prosím písomne mailom na [email protected].
    Ďakujeme Vám za pochopenie aktuálnej situácie a zároveň sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.
    AKTUÁLNE TERMÍNY EXPEDÍCIE: 2 - 3 PRACOVNÉ DNI, V ZÁVISLOSTI OD SORTIMENTNEJ SKLADBY OBJEDNÁVKY
    3. tovar ste si objednal v utorok v noci, takže klamete, že ste ho nedostal ani po piatich pracovných dňoch, keďže odvtedy ubehli tri pracovné dni ("hodnotil" ste nás v nedeľu)
    4. za tovar ste sa pokúšal zaplatiť kartou, čo sa vám nepodarilo a k zdržaniu došlo aj kvôli následnej zmene spôsobu platby u nás v systéme
    5. vaša zásielka bola v piatok, teda v tretí pracovný deň expedovaná, takže ak si ju v pondelok prevezmete, tak ju budete mať doručenú na štvrtý pracovný deň

    Čo viac dodať, asi používate iný kalendár ako my ...
    PRAKTIS SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    + ziadne, - tovar nedodany, bez komunikacie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po týždni tovar ešte nebol vyexpedovaný. Žiadna reakcia!

    Reakcia obchodu PRAKTIS SK

    Dobrý deň,
    nie je pravda čo tvrdíte, Váš tovar bol expedovaný v piaty pracovný deň po doručení objednávky.
    S pozdravom,
    PRAKTIS SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neskoré doručenie
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Dobré ceny
    • Dobrý tovar
    • Tovar ktorý je akože skladm, vlastne nie je skladom
    • Dlhá dodacia doba

    Urobil som objednávku. Na webe síce písali že pre veľký nápor objednávok sa predlžujú dodacie doby. OK. Prešiel takmer týždeň, nechodil žiaden mail, nikto sa neozýval, tak som volal do obchodu. Slečna mi oznámila, že dodacie doby sa ešte viac predĺžili a že z tovaru ktorý som si objednal, aj tak nie je nič na sklade (v čase keď som ho objednal, bol všetok tovar podľa webu skladom). Prisľúbila, že mi ešte v ten deň zavolá a preverí dostupnosť. Do ďalšieho dňa sa nikto neozval a tak som zrušil objednávku. V čase kedy som tovar už potreboval mať doma, mi nebol ešte ani len odoslaný. Napriek zaujímavým cenám a výberu tovaru, nikdy viac.

    Reakcia obchodu PRAKTIS SK

    Dobrý deň,
    nie je pravda čo tvrdíte, že Vám kolegyňa oznámila, že nič nie je skladom.
    Len u jednej položky bolo skladom menej kusov, než ste požadoval v objednávke.
    Pravdou teda je, že všetky tovarové položky boli v čase vytvorenia objednávky skladom.

    S pozdravom,
    PRAKTIS SK

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    10 dni cakam na reakciu obchodu v akom.stave objednavka

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Tovar prišel poškodeny
  • Peniaze zobrali a dodanie odialuju .

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar mal byt u nich na sklade, po 10 dnoch od objednavky ma este ani nekontaktovali kedy to dorucia
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Obchod mozno ok, ale kurierska sluzba REMAX 0 bodov, viac ako 7 dní dorucuju zasielku v ramci BA

  • Recenzia bola vymazaná z dôvodu porušenia obchodných podmienok. Hodnotenie bolo napísané konkurenčným obchodom.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ziadna
    • Objednávka potvrdená 1.6.,dnes je 11.6. a tovar ešte nie je dodaný

    Reakcia obchodu PRAKTIS SK

    Dobrý deň,
    objednali ste si tovar, ktorý nebol v danom čase skladom a mal ste o tom informáciu v produktovej karte.
    Pokiaľ nesúhlasíte s uvedeným predbežným termínom naskladnenia, tak si netreba uvedený tovar objednávať.
    PRAKTIS SK

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar stale nedorazil Aj po viac ako tyzdni

    Reakcia obchodu PRAKTIS SK

    Dobrý deň, pán P.S.,
    našou kolegyňou ste bol informovaný o meškaní Vašej zásielky s tým, že ste vyjadril súhlas s jej neskorším dodaním. Na Váš následný mailový dopyt Vám kolegyňa opäť telefonovala, za účelom upresnenia dodacieho termínu. V čase, keď ste písal túto recenziu, bol už tovar odoslaný k Vám, o čom ste bol informovaný SMS správou od dopravcu.
    PRAKTIS SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadna komunikácia, dodanie neobjednaného zlého tovaru
    • Obchod je pomalý nekomunikuje so zákazníkom a je zákerný

    Kweď chcete dodávku tovaru opozdene s nekvalitným a nepotrebným tovarom , tento obchod má pre Vás zákernosti na pokračovanie

    Reakcia obchodu PRAKTIS SK

    Dobrý deň, pán J.S.,
    nie som si celkom istý, či ste si nepomýlili náš eshop s nejakým iným.
    Pre našich potenciálnych zákazníkov, ktorí čítajú toto "hodnotenie" len uvediem, že Vami objednaný tovar bol expedovaný presne podľa vašej objednávky, t.j. bez akejkoľvek zámeny tovaru a presne v množstve podľa vašej požiadavky. Preto vám nerozumiem, o akom neobjednanom tovare tu hovoríte. Zásielka vám bola doručovaná 5.7.2019 a prevzal ste si ju 8.7.2019, takže to pre vás asi až také súrne nebolo. Čo sa týka dodávky nepotrebného tovaru, tu je rada veľmi jednoduchá. Pokiaľ niečo nepotrebujete, tak si to neobjednávajte. Za kvalitou nášho tovaru si stojíme, samozrejme nemôžeme garantovať, že v tovare ktorý nakúpime od našich dodávateľov, sa nenájde nejaký výrobok so skrytou vadou. V takomto prípade je potrebné uplatniť si reklamáciu, ktorej postup je uvedený na našej eshopovej stránke. Po kontrole telefonickej a mailovej komunikácie musím konštatovať, že nemáme od vás žiaden zmeškaný hovor a ani doručený email s požiadavkami od vás, takže nerozumiem ani vašej poznámke o nekomunikácii. Ďalej píšete o akejsi zákernosti nášho obchodu, dokonca "na pokračovanie". Pri sebeväčšej obrazotvornosti neviem prísť na to, čo tým máte na mysli. Jediná "zákernosť", ktorá ma napadá je, že sme vám dodali všetko, čo ste si objednal. Takže teraz si počkáme na vašu ďalšiu objednávku a opäť vám zákerne všetko dodáme.
    PRAKTIS SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar bol v ponuke no nie je skladom .Ale na ceste.

    Reakcia obchodu PRAKTIS SK

    Dobrý deň, pán R.J.,
    v našom e-shope Praktis.sk používame tri typy statusov, ktoré sú priradené ku každému tovaru.
    1, Skladom – pokiaľ je tovar skladom a dokážeme ho obratom expedovať
    2, Tovar je na ceste – pokiaľ je tovar vypredaný a v krátkom čase čakáme na jeho naskladnenie od dodávateľa
    3, Nedostupný - pokiaľ je tovar vypredaný a s jeho naskladnením sú nejaké problémy, napr. je pozastavená výroba a pod.
    Pokiaľ si u nás klient zakúpi tovar so statusom „Tovar je na ceste“, obratom ho kontaktujeme, či si je vedomý, že musí vyčkať na jeho naskladnenie s tým, že mu oznámime približný termín dodania, alebo mu ponúkneme vhodnú alternatívu - presne takto sme to urobili aj vo Vašom prípade.
    Takže áno, Váš výrok je úplne pravdivý – tovar bol v ponuke, no nie je skladom, ale na ceste.
    PRAKTIS SK

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Otravujú vás ze načo je vám lepidlo

    Reakcia obchodu PRAKTIS SK

    Dobrý deň, pán G.S.,
    v mesiaci marec sme spustili kampaň na náš TOP produkt, sekundové lepidlo Kroxx 301, so zameraním na využitie v priemysle. Z tohoto dôvodu kontaktujeme zákazníkov a pýtame sa ich, za akým účelom si uvedené lepidlo objednali, aby sme mohli neskôr zacieliť naše marketingové aktivity na konkrétnu skupinu potenciálnych spotrebiteľov. Mrzí nás, že toto naše počínanie, ktoré má v konečnom dôsledku slúžiť na skvalitnenie našej práce, ste vyhodnotil ako otravovanie. Týmto sa Vám ospravedlňujeme za diskomfort, ktorý sme Vám touto otázkou spôsobili.
    PRAKTIS SK