Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Výhodou je prehľad všetkých Vašich výrobkov, možnosť výberu a následného doručenia
    • Cena Vašej kávy v kamennom obchode v akcii je oveľa nižšia ako priamo od Vás čo ma veľmi nemilo prekvapilo

    Ak niekomu nezáleží na cene výrobku, tak je internetový obchod veľkou výhodou.

    Reakcia obchodu Popradske.sk

    Dobrý deň prajem,

    ďakujeme Vám za Váš nákup a taktiež aj prejavenú dôveru.

    Prajeme Vám príjemný deň

    Monika Grman
    manažér e-shopu

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Kava sa da kupit v akciach v obchodoch aj za nizsiu cenu. Pri predaji od vyrobcu by som cakal vyhodnejsiu, napr. VO cenu. O svoj zisk by neprisiel. A okrem toho: pri zmesiach Arabicy a Robusty ma zaujima ich vzajomny pomer. Neuvadzaju ani na www, ani na obaloch

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • Obchod a všetko okolo zásielky bol v poriadku

    Čaj je bez chuti a farby. Šipkovych čajov som pil už viacero od mnohých výrobcov. No tento je najhorší

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Písete ze ste mi dorucili tovar a este mi neprisiel a chcete odo mna hodnotenie zakaznika ste vy normalni pisal som vam ze tovar mi nedosiel nikto sa neozval

    Reakcia obchodu Popradske.sk

    Dobrý deň prajem,

    mrzí nás táto vzniknutá situácia, vzhľadom k tomu, že sme Vašu zásielku prijali 14.9. v poobedňajšom čase, tieto zásielky už expedujeme nasledujúci pracovný deň, v piatok 15.9. bol štátnym sviatkom (piatok), preto sme Vašu objednávku expedovali hneď v prvý pracovný deň, a to v pondelok 18.9.2023. Následne v tento deň bola Vaša zásielka prijatá aj kuriérom spoločnosti DPD, garancia doručenia je do nasledujúceho dňa. Vaša zásielka bola z kapacitného obmedzenia zo strany DPD oneskorená a doručená až vo štvrtok 21.9. Za situáciu spôsobenou kuriérskou spoločnosťou DPD sa týmto ospravedlňujeme.

    Ďakujem Vám za pochopenie

    Monika Grman
    manažér e-shopu

  • Neodporúča obchod

    90 %

    • Cerstvost tovaru
    • U vyrobcu by som cakal nizsie ceny, ako u predajcov

    Reakcia obchodu Popradske.sk

    Dobrý deň prajem, Julio,

    ďakujeme Vám za Váš nákup a taktiež aj prejavenú dôveru.

    Prajeme Vám príjemný deň

    Monika Grman
    manažér e-shopu

  • Neodporúča obchod

    80 %

    V XXL baleniach cajov mata bolo nadmerne vela ,,prachu,, a po roztrhnuti cajoveho vrecka som zistila, ze aj obsah sacku je skor prach ako rozsekana mata. Otazne je, ci preto je XXL balenie lacnejsie, ze je v nom nekvalitnejsi obsah.

    Reakcia obchodu Popradske.sk

    Dobrý deň prajem,

    ďakujeme Vám za Váš podnet. Mrzí ma Vaša negatívna skúsenosť na náš produkt. Bylinný čaj Mäta pieporná je 100% prírodný produkt a pri jej spracovaní sa vyskytujú prachové čiastočky nakoľko sa čaj seká na drobné kúsky, čo bolo možno dôvodom, že sa mohlo stať, že v procese balenia sa tieto prachové čiastočky uvoľnili do samotného balenia.

    Príp. ak nie ste s výrobkom spokojná, je možné ho poslať kolegom na odd. kvality našej spoločnosti, ktorí sa nato pozrú a preveria detaily.

    S úctou

    Monika Grman
    manažér e-shopu

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar, ktorý mi poslali nezodpovedal vyobrazeniu na internetovej stránke.

    Reakcia obchodu Popradske.sk

    Dobrý deň prajem,

    mrzí nás táto situácia, za ktorú sa samozrejme ospravedlňujeme. Menil sa dizajn týchto čajníkov a fotka nebola na webe aktualizovaná. Aktuálne je fotka na webe už správna.

    Vašu zásielku budeme dopropisovať a celú čiastku objednávky Vám poukážeme späť na Váš bankový účet.

    Ďakujem za pochopenie a prajem všetko dobré

    S úctou

    Monika Grman
    manažér eshopu popradske.sk

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • Produkty sú drahšie ako v bežnom obchode.

    Reakcia obchodu Popradske.sk

    Dobrý deň prajem,
    pravdepodobne máte na mysli akciové ceny našich výrobkov, ktoré sa nachádzajú v predajných letákoch obchodných reťazcov. V tomto prípade si daná obchodná sieť stanovuje svoje ceny aj na akciový tovar, s tým súvisí následne aj marža obchodníka, ktorý náš tovar ponúka. Verím, že zachováte priazeň našim výrobkom.

    Ďakujem a ostávam s pozdravom

    Monika Grman
    manažér e-shopu

  • Neodporúča obchod

    80 %

    • Kava by mala byt cenovo vyhodnejsia priamo u vyrobcu, nez v maloobchode. S dopravou vychadza drahsia, ako kava v akcii v obchode

    Reakcia obchodu Popradske.sk

    Dobrý deň prajem,

    pravdepodobne cena výrobku, ktorý spomínate bola v akciovej cene v obchodnej sieti, preto tam bola výraznejšia zľava. Cenu si stanovuje daná obchodná sieť.

    Ďakujem a ostávam s pozdravom

    Monika Grman
    manažér e-shopu

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Ochota pri zmene obsahu objednávky.
    • Neúmerne dlhá doba dodania. Moja druhá rovnaká skúsenosť.

    Dľžka dodania sa pohybuje v intervale 2 týždne. Obchod už viac nebudem využívať.

    Reakcia obchodu Popradske.sk

    Dobrý deň prajem,

    Vašu objednávku sme prijali v sobotu 9.4.2022, v nedeľu 10.4. 2022 sme Vám na Váš podnet zrealizovali zmenu v tovare objednávky. Vašu objednávku sme expedovali v utorok 12.4. vzhľadom práve k výraznému počtu prijatých zásielok počas našej akcie DOPRAVA ZADARMO v termíne 5.-8.4. V objednávkovom procese ste si vybrali prepravnú spoločnosť DEPO, ktorá štandardne doručuje do 2 pracovných dní, čo je uvedené aj v obchodných podmienkach nášho e-shopu. Vzhľadom k veľkonočným sviatkom sa zásielka oneskorila o jeden pracovný deň a Vaša zásielka bude doručená počas dnešného dňa. Za prepravnú spoločnosť sa oneskorením Vašej zásielky týmto ospravedlňujeme

    Ďakujem a prajem príjemný deň

    Monika Grman
    manažér e-shopu

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dobrý deň, veľmi som sa tešila, že ochutnáme vašu kávu avšak mi ešte stále nebola doručená objednávka. Skúšala som volať na číslo ktoré som našla ale neúspešne.

    Reakcia obchodu Popradske.sk

    Dobrý deň prajem,

    Vaša objednávka bola prijatá dňa 10.11.2021, hneď nasledujúci deň pri spracovaní objednávok som Vás telefonicky kontaktovala ohľadom neúspešnej platby kartou, čo bol dôvod prečo sme Vám Vašu objednávku neexpedovali. Do dnešného dňa nebola Vaša objednávka uhradená. Telefonicky sa nepodarilo s Vami skontaktovať. Je možné opätovne realizovať platbu kartou, zaslala som Vám elektronicky potvrdenie, stačí kliknúť na link a zrealizujete samotnú úhradu, následne po úspešnej úhrade budeme Vašu zásielku expedovať. Vzhľadom k súčasnej COVID situácii pracujeme aj formou home officu, príp. v obmedzenom personálnom režime, preto mohol byť dôvod, že sme Váš hovor neprijali, keďže ste nás kontaktovali na pevnú linku nášho eshopu. Zákazníci majú možnosť využiť aj náš live chat či prípadne emailový kontakt [email protected] kde by sme Vám informácie k platbe či tovaru veľmi radi obratom poskytli, a tak vyriešili prípadné nedorozumenie. Ďakujeme za pochopenie

    Eshop Popradske.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Už týždeň čakám na doručenie.

    Reakcia obchodu Popradske.sk

    dobrý deň prajem,

    Vašu objednávku sme prijali dňa 15.7. (štvrtok), daná objednávka bola Vami uhradená v pondelok 19.7. v poobedňajších hodinách, následne hneď v utorok 20.7. sme ju spracovali a aj expedovali. Dodanie Slovenskou poštou bolo v rámci garantovaných obchodných podmienok eshopu, a to do 2 dní od expedovania, t.j. 23.7. v piatok ste mali Vašu zásielku aj prevzatú na pošte. Pokiaľ si prajete mať Vašu zásielku hneď na druhý deň aj doručenú, je potrebné ju uhradiť buď platobnou kartou alebo zaslať na dobierku. Vo Vašom prípade sme čakali na realizovanie úhrady danej objednávky z Vašej strany.

    Ďakujem a ostávam s pozdravom

    Monika Grman
    manažér e-shopu

  • Neodporúča obchod

    30 %

    poslali mi iný čaj,ako som si objednala

    Reakcia obchodu Popradske.sk

    Dobrý deň prajem,
    veľmi nás vzniknutá situácia mrzí, za čo sa samozrejme ospravedlňujeme. V zmysle telefonického kontaktovania som Vám navrhla zaslať správne balenie Vami objednaného čaju, poprosili ste ma, že nie je dôvod na zasielanie nového balenia objednaného čaju.

    Uvedená nepríjemnosť bola spôsobená zámenou tovaru pracovníkom baliaceho centra.

    Ďakujeme za dôveru

    Monika Grman
    manažér e-shopu

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Nezodpovedná dopravná služba, ktorá mala tovar dodať, tovar nedoručila. Táto spoločnosť je arogantná ,neseriózna a nezodpovedná . Žiaľ s touto dopravnou spoločnosťou tento prípad nie je v mojom prípade prvýkrát.

    Reakcia obchodu Popradske.sk

    Príjemný dobrý deň prajem, Tibor,
    v nadväznosti na spoločný telefonát by som Vám vzhľadom na Vašu negatívnu skúsenosť s uvedenou dopravnou spoločnosťou doporučila do budúcna si vybrať inú alternatívu prepravy Vašej zásielky. V rámci nášho e-shopu si samozrejme môžete vybrať služby ďalších prepravných spoločností. V tejto veci som samozrejme kontaktovala aj uvedenú prepravnú spoločnosť, začo sa samozrejme ospravedlnila.

    Ďakujeme Vám za dôveru a pochopenie

    Monika Grman
    manažér e-shopu

    • Bohuźial mala som rozbyte
    • Tešila som na tovar,bohuźial mala som rozbyte 2 hrnčeky .Možno urobily chybu čo roznašali tovar .

    Reakcia obchodu Popradske.sk

    Dobrý deň prajem,
    mrzí nás vzniknutá situácia, a týmto sa samozrejme ospravedlňujeme.
    Náš e-shop sa riadi príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a taktiež aj znením Všeobecných podmienok zásielkového predaja tovaru, v zmysle ktorých máte nárok na reklamáciu tovaru po splnení uvedených podmienok v bode 10.5.

    Z uvedeného dôvodu Vám zašleme Vami spomínaný tovar, ktorý ste v zásielke obdržali v rozbitom stave.

    Ďakujem za pochopenie
    Monika Grman
    manažér e-shopu

  • Neodporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Tanierik k salke prisiel poskodeny

    Reakcia obchodu Popradske.sk

    Dobrý deň prajem, mrzí nás vzniknutá situácia, a týmto sa samozrejme ospravedlňujeme.
    Náš e-shop sa riadi príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a taktiež aj znením Všeobecných podmienok zásielkového predaja tovaru, v zmysle ktorých máte nárok na reklamáciu tovaru po splnení uvedených podmienok v bode 10.5.

    Samozrejme v zmysle telefonického kontaktovania zo dňa 3.2.2020 si Vám dovoľujeme zaslať spomínaný tovar.

    Ďakujeme za pochopenie

    Monika Grman
    manažér e-shopu