Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Neskutočné vysoká cena elektroinštalácie ťažného zariadenia!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Personál
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Príves Vesta nebrzdený LIGHT 25 ložná plocha 251x135x37cm 750kg . Predmetný vozík som si vybral ako super voľbu vzhľadom na cenu. Cena nám ale pomaličky rástla nacenením vozíka. Všetky položky síce napísali do ponuky ako napríklad poplatok za technický preukaz. No ale už som bol rozhodnutý tak som sa nechcel nechať odradiť jedným nezmyselným poplatkom. ( neviem ako by chceli predať vozík bez TP) Keď si prídete pre vozík tak pri preberaní sa dozviete, že musíte chodiť k nim na servisné kontroly vozíka, inak vám padne záruka. Prvú kontrolu máte po cca 300 až 400km a potom každého pol roka. Každá kontrola je vyše 40eur. Takže ak chcete záruku tak vás to bude stáť ďalších cca 120 až 160 eur. Keď aj toto všetko preglgnete tak sa dozviete, že vozík pre ktorý ste si prišli a potrebujete prevoznú ŠPZ tak vám ju síce zapožičajú, ale za poplatok 20eur na týždeň. Vraj preto, že museli zaplatiť PZP a vraj máte v tom diaľničnú známku, ktorú vlastne k tak malému vozíku nepotrebujete. Takže vás ošklbú o ďalšie peniaze. Keď si teda zrátate všetky tieto položky tak sa dostanete za ceny konkurencie kde je porovnateľný vozík síce drahší ale nezderú vás vymyslenými poplatkami. Obchod neodporúčam.

    A k samotnému vozíku. Nikde v popise nie je napísané, že predmetný vozík nie je vhodný na prepravu sypkých materiálov. Pri podrobnejšej obhliadke už doma som zistil, že v rohoch popri tvarovaných plechoch sú diery. Tie sa síce pravdepodobne zaplnia po nasadení konštrukcie na plachtu ale inak sa vám bude sypať. Malo by to byť aspoň v popise prívesu.

    Reakcia obchodu Popcar EU

    Vážený zákazník, Ospravedlňujeme sa za nedorozumenie, no cena vozíka na e-shope zahŕňa rovnako ako pri konkurenčných ponukách iba cenu samotného prívesného vozíka. Rovnako ako keď si kupujete auto, prívesný vozík tiež vyžaduje administratívne úkony, ktorým je aj voliteľné vydanie TP s ktorým sú spojené náklady, tento poplatok u nás je 8Eur s DPH, a je uvedený na e-shope. Prívesný vozík rovnako ako auto, vyžaduje pravidelný servis, predpísaný výrobcom, ktorý nie je bežne v cene vozíka. Zapožičanie prevoznej EČV je rovnako ako u konkurencie, voliteľná služba, ktorú zákazník nemusí využiť. Všetky podrobnosti ohľadom kúpy vozíka, jeho prihlásenia a servisu komunikujeme transparentne s každým našim zákazníkom ešte pred kúpou a nie sú u nás žiadne skryté poplatky. Veríme, že vaše rozhodnutie neodporúčať náš obchod na základe tohto nedorozumenia prehodnotíte a dáte nám ďalšiu šancu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Mal som objednaný cez eshop príves Pongratz kde majú uvedenú cenu cca 2900€, po troch dňoch od objednávky mi bolo oznámené že príves už nie je za 2900€ ale za cca 4300€ ( že tie za 2900€ sa vypredali a nová cena je už 4300€ ) a aj doposial stále uvádzajú na eshope tú nižšiu cenu cca 2900€ . o dodacej lehote ani nehovorím( skoro 2 mesiace),komunikácia asi taká že sa mi snažili predať čo mali skladom a nebol žiadny záujem o splnenie mojich požiadaviek na príves (celková váha ,dĺžka prívesu).

    Reakcia obchodu Popcar EU

    Vážený zákazník, ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti, nepresné informácie sme upravili. Trh s prívesnými vozíkmi je momentálne veľmi premenlivý vzhľadom na rýchlo sa meniace ceny surovín z ktorých sa vozíky vyrábajú, zároveň je ich nedostatok. Ceny vozíkov, ktoré nemáme skladom (sú na objednávku ako bol aj ten ktorý ste si objednal) vieme preto garantovať až pri samotnej objednávke vo výrobe. Dodacie lehoty vozíkov sú žiaľ dlhšie, nakoľko sa zadáva objednávka priamo do výroby, čiže vozík musí výrobca najskôr vyrobiť a až potom vieme expedovať. Zákazníkom, ktorí nemajú čas na výrobu vozíka čakať preto odporúčame kupovať vozíky, ktoré sú skladom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Bez akehokolvek upovedomenia mi poslali iny produkt ako som si povodne objednal. Na fakture boli polozky ktore tam mali byt v skutocnosti, ale dodali iny produkt..
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod, komunikácia a balenie - OK zdvihák - 12€
    Spôsob dopravy - platba - veľmi drahá!!!! 11€

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Tovar čo bol v ponuke sa už nedal dodať, musel byť dodaný náhradný tovar a o 6,2 eur drahší. Doba dodania sa samozrejme predĺžila o cca 2 dní. Nemrznuca zmes bol poškodený obal a vytieklo (chýbalo) cca 0,5l. Na základe takých skúsenosti by ste si v takom obchode objednali ešte nejaký ďalší tovar?

    Reakcia obchodu Popcar EU

    Vážený zákazník, ospravedlňujeme sa Vám za vzniknutú situáciu, ktorá vznikla na strane prepravcu, ako náhradu Vám posielame nové balenie nemrznúcej zmesi.
    Pre informáciu zhrnieme, že hneď po obdržaní objednávky sme Vás telefonicky kontaktovali a informovali sme Vás o aktuálnom stave, vybrali ste si náhradný tovar a súhlasili ste s vyššou cenou a termínom dodania. Je nám ľúto, že sme Vás neuspokojili. Za prepravu materiálu sa Vám ospravedlňujeme, bohužiaľ pri preberaní tovaru je potrebné si tovar skontrolovať . Len na vysvetlenie, máme aj kamennú predajňu, preto sa môže stať pri sezónnom tovare, že je niekedy položka vypredaná. Veríme, že sme vašu skúsenosť čiastočne napravili. Prajeme pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar pisany skladom ale po vytvoreni objednavky skladom nebol. Odpoved obchodu po 2 dnoch.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar sa da objednat a na skade ho nemaju

    Reakcia obchodu Popcar EU

    Vážený zákazník, ospravedňujeme sa za chybnú informáciu o dostupnosti tovaru, tieto informácie sa aktualizujú v určitých intervaloch a preto sa mohlo stať, že tovar tesne pred vami vykúpili iní zákazníci. Náš internetový obchod priebežne vylepšujeme tak, aby sa v budúcnosti podobné prípady minimalizovali.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na stránke predajcu bolo uvedené že tovar je skladom ,realita je iná, dodanie asi 2 - 3 týždne , nepresné údaje pre spotrebiteľa

  • Neodporúča obchod

    10 %

    obchod nebol schopný dodať objednaný tovar

    Reakcia obchodu Popcar EU

    Dobrý deň prajeme,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie.
    Vami objednaný tovar bol výpredaj posledných kusov zo skladu. Bohužiaľ sme neboli schopní zabezpečiť Vami požadované množstvo, o čom sme Vás telefonicky informovali.
    Mrzí nás vzniknutá situácia a veríme, že v budúcnosti dokážeme vylepšiť naše služby.

    S pozdravom tím Popcar EU

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • absolutne ziadna komunikacia, vobec neviem co je s tovarom

    Reakcia obchodu Popcar EU

    Dobrý deň, vaša objednávka je stále pripravená k odberu a emailom pred 13 dňami ste boli informovaný. Je nám úprimne ľúto , že môžete písať recenziu bez overenia informácii. ako dôkaz posielame preposlaný mail: Vybavena_osob 1201700194

    Vážený zákazník M...,

    Vaša objednávka 1201700194 z dňa 14.11.2017 v sume 4,50€ , je vybavená a pripravená na prevzatie na našej prevádzke, Pestovateľská 10. Tovar si viete vyzdvihnúť od pondelka do piatku v hodinách od 08:00 do 17:00.
    Položky objednávky: Nálepka začiatočník magnetická, 1 ks, 4,50€ s DPH.

    s pozdravom,
    Tím Popcar

    Údaje o dodávateľovi: POPCAR EU, s.r.o. , Kresánkova 3346/1, 841 05 Bratislava, IČO: 46 590 714, IČ DPH: SK2023484485

    Popcar , pred 13 dňami

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dalsi z obchodov, ktory ponuka tovar, ktory nema skladom, hoc to tak uvadza.
    • Ani po 11 dnoch niesu schopny zabezpecit tovar ktory maju v akcii aj dnes, s poznamkou, ze ho zabezpecia do 3 dni.

    Reakcia obchodu Popcar EU

    Dakujeme za vaše hodnotenie. Je nám ľúto, že nastala takáto situácia. Po vášom hodnotení sme pristúpili k viacerým zmenám personálnym aj procesným, ktoré by mali v budúcnosti zamedziť podobným chybám.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • slabá komunikácia - objednávku im dalo do SPAMu???? v netovom obchode???? čo ti jebe?

    ak sa vám niečo páči vyzdvihnite si to osobne lebo odpovede na objednávku sa nedočkáte , objednal som pred 11 dňami dodnes mi neprišlo ani len odpoveď a keď som volal povedali mi že moju objednávku mali v SPAME a že hneď mi ju idú odoslať ( to bolo pred 5 dňami ) dodnes mi neprišlo nič okrem tejto prijebnej ankety o spokojnosti s nákupom

    Reakcia obchodu Popcar EU

    Dobrý deň,

    v menej celej firmy sa Vám za toto nedorozumenie ospravedlňujeme. Po telefonickom rozhovore Vám zasielame iný druh tovaru, nakoľko tovar ktorý ste si objednali, žiaľ bol vypredaný. Ako náznak nášho ospravedlnenia, Vám zasielame spolu s tovarom darček.

    s priateľským pozdravom,
    Tím Popcar

  • Neodporúča obchod

    • Objednany tovar stale neprisiel a neprisiel mi ani mail,preco tovar meska,pripadne kedy bude asi doruceny.Bola som 2 krat osobne aj v predajni, keby som tam nebola,ani by som nevedela,preco mi tovar neprisiel. Este par dni pockam a ak tovar nepride,objednam ho inde.

    Tovar mi ani po 2 tyzdnoch neprisiel a podla stranky bol v case objednania vraj na predajni. Objednala som ho pre istotu a hned na druhy den som isla do predajne. Bolo mi povedane,ze tovar nemaju a vraj mi pride sms-ka ked tam tovar bude. Doteraz mi nic neprislo.Ani sprava preco tovar meska a kedy a ci vobec pride. Sklamanie.

  • Neodporúča obchod

    • Žiadne,cena vyššia ako konkurencia, osobný odber by ušetril prepravné, keby bol tovar dodaný, čo však nebol.
    • Preveriť termín dodania Tibor sa
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ZIADNE
    • PONUKAJU TOVAR KTORY NEVEDIA DODAT

    PREDAM, KUPIM, VYMENIM - MOZNO SA NIECO PODARI

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • netuším
    • dodacie termíny

    tento obchod je len priekupník, ktorý nevie ani do 10 dní dodať objednávku.

    Reakcia obchodu Popcar EU

    Dobrý deň,

    mrzí nás Vaša skúsenosť, pre vysvetlenie tovar sa snažíme dodať čo najskôr, no nie sme hlavný výrobcovia daných výrobkov, iba ich odberáme od dodávateľov ktorým sa tiež nemusí podariť tovar dodať. Pre to prijmite naše ospravedlnenie, tovar nám dnes prišiel v po-obedných hodinách, až do večerných hodín sa prijímal, pre to ak čakáte na tovar, môžme Vás ubezpečiť že tovar ktorý ste si objednali a ak nám dnes prišiel, v pondelok odosielame kuriérom. Želáme Vám krásny zvyšok dňa.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Rovnaky tovar mi ponukli za 2 a pol nasobok ceny uvedenej na internete

    Z tohto obchodu si uz nikdy nic nekupim

    Reakcia obchodu Popcar EU

    Dobrý deň,
    veľmi nás mrzí táto komplikácia, no máme isté technické problémy, ktoré nám zabraňujú správnej synchronizácií E-shop/skladové zásoby pre to tovar ktorý bol výpredajový za 10 EUR a už je VYPREDANÝ (neukazuje, že nie je skladom) a sa dá objednať za jeho štandardnú cenu 30 EUR. Na odstránení problémov aktívne pracujeme.

    Pekný deň a veľa úspechov v živote Vám želáme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • v mojom prípade žiadne
    • nespolahlivosť

    vyhnite sa im

    Reakcia obchodu Popcar EU

    Smieme vedieť akým spôsobom sme sa proti Vám previnili? Za odpoveď vopred ďakujeme.