Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar po záruke

    Reakcia obchodu PIMA, s.r.o.

    Dobrý deň,

    toto nás mrzí, prosím a prečo ste nás nekontaktoval? Pokiaľ máte tovar po záruke, alebo máte podozrenie, že nie je v poriadku, pošlite nám ho určite späť. :(
    AKTUALIZOVANÉ: Zatelefonovali sme zákazníkovi, pretože toto by nám nedalo spať! Pivo Svijany je totižto nepasterizované a tak má o niečo kratšiu záručnú dobu ako bežné pivá, no v žiadnom prípade by sme do predaja nedali pivo po záruke. Keď odchádza z nášho skladu prechádza dvojitou kontrolou, ale predsa len ľudia sú ľudia :)
    Pán dostal 10.6.2024 pivo Svijany 5L súdok na ktorom je dátum spotreby striekaný farbou na vrchnej strane súdka, takže ho je ihneď vidieť. Pán nám povedal, že pivo vypili, ale nechutilo im a tak skontroloval dátum a zistil, že dátum spotreby je 11.6.2024, my máme v našom sklade takéto pivo s dátumom 11.8.2024 ... zaujímavé však :)
    V každom prípade prosíme všetkých zákazníkov, kontaktujte nás pokiaľ máte akýkoľvek problém s Vašou objednávkou. Ďakujeme

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • dobrá cena
    • naozaj ochota doručiť tovar
    • katastrofálna preprava, prepravca to vôbec nezvládol a tovar nakoniec doručoval zamestnanec obchodu
    • termín dodania týždeň? aký je rok? aké veľké je slovensko? na bicykli by som jeden kartún doručil skôr.
    • nie je možnosť si vybrať iného prepravcu a rozhodnutie obchodu o dopravcovi nebolo šťastné
    • nedokážem v tomto obchode znova nakupovať, pretože IČO už je priradené. to je čo za hlášku?

    Reakcia obchodu PIMA, s.r.o.

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za reakciu, za vzniknutú situáciu sa ospravedlňujeme, mrzí nás že ste nebol spokojný s dodacou dobou. Urobili sme čo bolo v našich silách aby Vám bol tovar doručený, žiaľ v tomto Vianočnom období mali prepravné spoločnosti veľký nápor a v niektorých výnimočných prípadoch sa doručovanie zásielok skomplikovalo. Ešte raz sa ospravedlňujeme a prajeme ešte pekné sviatky a všetko dobré do nového roku.

    PIMA, s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Kuriér nevie odložiť tovar aby ste si ho mohli vyzdvihnúť. Nedokázal mi ho doručiť pondelok až piatok od 14.30 do 22.00 . Odporučil by som obchodníkovi napríklad packetu Musím priznať ze obchodník bol ochotný,ale čo keď nevie doručiť tovar.

    Reakcia obchodu PIMA, s.r.o.

    Dobrý deň,
    ďakujeme za spätnú väzbu aj za odporúčania. Áno, byť ochotný, ústretový a snažiť sa vyhovieť každému zákazníkovi je u nás vždy na prvom mieste. Ohľadom doručovania kuriérskou spoločnosťou sme Vás informovali, že Vám dovoz po 14:30 hod. nevieme sľúbiť a garantovať, nakoľko nevieme ovplyvňovať trasy externej kuriérskej spoločnosti. Na základe tejto informácie ste Vašu objednávku stornoval, čo nás mrzí, no myslíme si, že aj v tomto prípade platí staré známe - kde je vôľa tam je cesta, no vždy je potrebný aspoň kúsok ochoty a vôle na oboch stranách. Ešte raz ďakujeme a prajeme pekný deň.

    PIMA, s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    - chybová platobná brána, po upozornení na problém žiadne ospravedlnenie, iba konštatovanie že evidujú platbu
    - tovar dodaný bez avizovaných bonusov

    Reakcia obchodu PIMA, s.r.o.

    Dobrý deň,
    mrzí nás že ste nebol spokojný, áno s platobnou bránou žiaľ nastal jednorazový problém. Vašu platbu sme Vám cez mailovú komunikáciu následne potvrdili a tovar sme okamžite odoslali, dodaný bol na druhý deň. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté problémy. Prosím, pokiaľ ste mali nezrovnalosť v dodanom tovare, kontaktujte nás na našom tel. č. 0908 999 555 prípadne e-mailom na [email protected] - samozrejme sme vždy ochotní situáciu riešiť. Ďakujem Vám za pochopenie a ešte raz sa ospravedlňujeme.

    PIMA, s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • zlá doprava

    Veľmi zlá služba dopravcu GLS - kuriera. Zlé vystupovanie a nemožnosť platiť kartou. Firma PIMA nepošle avízo o odoslaní a spôsobe platby. Kurier arogantne vystupoval: Ak nemáte hotovosť, idem preč.

    Reakcia obchodu PIMA, s.r.o.

    Dobrý deň,

    mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť s dopravcom. Naše zásielky posielame výhradne spoločnosťami SPS a SDS, z ktorých v jednej sa platiť dá naozaj iba v hotovosti, no stále má každý zákazník možnosť si za tovar zaplatiť kartou online už pri objednávke na našom e-shope a ďalej už potom nie je potrebné sa o nič starať.
    Čo sa týka zasielania avíza o odoslaní, samozrejme náš systém zasiela každému zákazníkovi e-mail o odovzdaní zásielky kuriérskej spoločnosti a taktiež obe naše prepravné spoločnosti v deň doručovania zasielajú e-mail / SMS o doručovaní aj spôsobe platby.
    Napriek tomu sa Vám ospravedlňujeme a Vašu sťažnosť posunieme na konkrétneho prepravcu a požiadame ho o preverenie.

    S pozdravom
    PIMA, s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Neprehľadné zľavy, budia dojem -50%, skutočnosť je, -10% ale až nad 10ks. Výhoda pre majiteľa:)
    • Cena
    • zle sa parkuje
    • najskôr sa platí potom vyskladňuje

    Reakcia obchodu PIMA, s.r.o.

    Dobrý deň,

    v prvom rade je nám ľúto, že ste nebol spokojný s nákupom v našom obchode, no nedalo nám nepreveriť Vaše pripomienky. V čase Vášho príchodu síce bolo na parkovisku pred našou predajňou zopár vozidiel, no stále bolo voľných 5 parkovacích miest. Áno, v našom obchode si u predajcu najskôr vyberiete tovar, potom ho zaplatíte a naši skladníci Vám tovar až následne prinesú alebo Vám ho naložia priamo do vozidla, čo naši zákazníci naozaj oceňujú a väčšina sa práve preto k nám rada vracia na ďalší nákup. Čo sa týka ceny ( zľavy ) na akciový tovar, konkrétne víno ktoré ste nakupoval, nevieme si vysvetliť, ako ste nadobudol dojem zľavy -50%. Akcia na víno Vinidi má totižto nasledovné znenie, citujem: "Pri kúpe 11 fliaš vína z rady Vinidi 0,75l ( aj MIX ) získavate 1x Vinidi Tramín červený VZH 0,75l grátis" - z toho si myslíme, že je dostatočne zrejmé, že treba zakúpiť 11 fliaš a jednu fľašu získate zdarma, určite nie je v našom záujme zavádzať zákazníkov a robiť si takýmto spôsobom zlé meno!
    Ďakujeme Vám za Váš nákup a prajeme všetko dobré.

    S úctou
    PIMA, s.r.o.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Poškodený tovar

    Reakcia obchodu PIMA, s.r.o.

    Dobrý deň,

    mrzí nás Vaša reakcia, nakoľko sme od Vás nedostali absolútne žiadnu informáciu, že by Vaša zásielka bola poškodená.
    Pokiaľ by ste nás kontaktovali mohli sme sa pokúsiť túto situáciu vyriešiť k Vašej spokojnosti, no takto sme sa o probléme dozvedeli až na základe Vašej recenzie. Škoda.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Doteraz mi neprisla opravena faktura

    Reakcia obchodu PIMA, s.r.o.

    Dobrý deň,
    veľmi nás mrzí Vaša reakcia, nakoľko po tom čo ste si zle vyplnila fakturačné údaje ste nám telefonovala a ešte počas telefonátu s Vami sme Vám opravenú faktúru poslali! Následne na Váš podnet, že Vám faktúra neprišla sme Vám túto faktúru posielali ešte 2 krát, avšak to, že Vám neprišla my nemôžeme ovplyvniť. Pokiaľ máte problém s mailovou schránkou stačilo nám ešte raz zatelefonovať, nemáme problém Vám faktúru zaslať aj poštou!

    S úctou
    PIMA, s.r.o.

  • Sklamaní sme. Objednali sme si celkom dosť vecí na svadbu a chýbala nám jedna krabica vína, ktorá bola zaplatená. Záver: máme si najprv skontrolovať obsah palety a potom podpisovať prebratie. To bola naša prvá a posledná objednávka. Nepomohli ani fotky ako balík došiel a že naozaj tam chýbala krabica vína. Poslali nám fotky ako to od nich odišlo, ale že k spotrebiteľovi konečnému to došlo už inak ich nezaujímalo. Poučili sme sa.

    Reakcia obchodu PIMA, s.r.o.

    Dobrý deň,

    v prvom rade Vám ďakujeme za spätnú väzbu, veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť. Bohužiaľ, tovar sa nám nepodaril reklamovať z toho dôvodu, že podľa kamerových záznamov odišiel tovar z nášho skladu v poriadku a taktiež bol podľa kamerových záznamov aj naložený kuriérom na rozvoz bez poškodenia. Samozrejme tieto záznamy ste mala k dispozícii v našej mailovej komunikácii. S kuriérskou spoločnosťou, ktorá Vám doručovala zásielku spolupracujeme už dlhšiu a toto bol skutočne prvý prípad, že by chýbal tovar v zásielke. Snažili sme sa prísť na to, kde sa daná krabica vína stratila a urobili sme všetko, čo bolo v našich silách, no prosím skúste nás tiež pochopiť, že nemôžeme niesť zodpovednosť za cudzie chyby. V každom prípade si treba určite vždy tovar pri preberaní od kuriéra skontrolovať v jeho prítomnosti, nakoľko je potom ťažko reklamovať chýbajúci tovar.