Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Predajca ma egocentricke a jesitne spravanie. Neovlada pravidla vedomeho i nevedomeho predaja. Poucuje a silno presviedca klienta o svojej pravde. Nejde mu o to ci je klient spokojny a nehlada riesenie v jeho prospech. Nedodava tovar so Slovenskym navodom a tvrdi, ze nemusi.
Reakcia obchodu PHOTONET.SK
Dobrý deň pán Dušan.
Na vašu firmu ste si objednali jednoduchý statív, ku ktorému ste dostali inštrukcie k používaniu a starostlivosti v kodifikovanej forme štátneho jazyka (na statív zvlášť, na hlavu zvlášť).
Na posúdenie správania by bolo vhodné zverejniť celú našu emailovú komunikáciu, s vaším dovolením tak môžem urobiť.
Prajem všetko dobré a spokojnosť s objednaným výrobkom.
S pozdravom,
Miroslav Tomašovič