Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Predajca ma egocentricke a jesitne spravanie. Neovlada pravidla vedomeho i nevedomeho predaja. Poucuje a silno presviedca klienta o svojej pravde. Nejde mu o to ci je klient spokojny a nehlada riesenie v jeho prospech. Nedodava tovar so Slovenskym navodom a tvrdi, ze nemusi.

    Reakcia obchodu PHOTONET.SK

    Dobrý deň pán Dušan.
    Na vašu firmu ste si objednali jednoduchý statív, ku ktorému ste dostali inštrukcie k používaniu a starostlivosti v kodifikovanej forme štátneho jazyka (na statív zvlášť, na hlavu zvlášť).
    Na posúdenie správania by bolo vhodné zverejniť celú našu emailovú komunikáciu, s vaším dovolením tak môžem urobiť.
    Prajem všetko dobré a spokojnosť s objednaným výrobkom.
    S pozdravom,
    Miroslav Tomašovič