Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Po zaplatení som sa dozvedel že majú na dodanie 30dní...moja chyba, mal som si prečítať podmienky.
-
Neodporúča obchod
- nenormálna dlhé dodacie kehoty
Reakcia obchodu Pekné kúrenie
Obchod nevie ovplyvniť dodanie produktov z výroby. Keď niečo nemáme na sklade, tak je pri produkte informácia o dobe dodania. Nie je najkratšia, ale čo je dôležité nie je zavádzajúca.
Samozrejme každý je omylný a aj my.
Veci, ktoré môžeme ovplyvniť budeme stále viac a viac robiť čo najlepšie. -
Neodporúča obchod
Objednal som 9 dni pred potrebnym dorucenim, obchodnik mi to potvrdil, v den potreby dorucenia tovar nedorazil, obchodnik klamal, ze Geis dorucovatel ma nejake problemy pricom Geis potvrdil ze tovar bol doruceny len v ten den vecer na depo. Ked spravim amatersku chybu a zabudnem na zakaznika aspon neklamem a nesnazim sa to hodit na dopravcu. Amaterske. Ak potrebujete tovar naozaj a v nejaky cas su ine moznosti objednania.
-
Neodporúča obchod
Objednaný tovar - označený ako položka "skladom" nebol ani po 2. týždňoch od objednávky odoslaný. Uvítala by som aspoň nejakú komunikáciu so strany obchodníka a informovanie v prípade možného oneskorenia objednávky... Žiaľ, kedže sa tak nestalo, píšem neg. recenziu.
Reakcia obchodu Pekné kúrenie
Je nám ľúto, vašej nespokojnosti. Tovar, ktorý ste si objednali nebol skladom. Priznávame, že tovar nám od dodávateľa neprišiel do 7 dní ale o 10 dní.
Robíme a budeme naďalej robiť všetko pre spokojnosť nášho zákazníka.
https://pekne-kurenie.sk/produkt/eloment-ver-200-5-elektricky-priamovyhrevny-konvektor/