Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    Obal bol poskodeny.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • CD prišlo rozbalené, obal zlomený

    CD prišlo rozbalené, obal zlomený

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • neviem
    • nepoužíva kartón na zabalení LP.

    Každý súkromný predajca LP platní používa profesionálne obaly od špičkových výrobcov obalov na trhu v Európe. U veľkého predajcu by som očakával minimálne práve toto. Dva dvojalbumy Collegium Musicum boli zabalené len v bublinkovej obálke, to neodpovedá štandardom 21. storočia. Výsledok je, že rohy ináč úplne nových platní sú zdeformované cestou poštových služieb.
    Dokonca výlisok prvého z dvojalbumu Konvergencie je špatný, v jednom mieste nepatrne tlstejší (objemnejší), takže prenoska na drážke skáče. Toto je ale výrobná chyba, za to OPUS nemôže. Ale je to prapodivný súbeh negatívnych skúseností.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • že bol tovar dostupný
    • že tovar prišiel poškodený, obal dvojdisku mal vylámané stredové zúbky na obhoch stranách a disky po otvrení doslova vydali z obalu. Vracať to však nebudem, lebo zi zoženiem obal, no napriek tomu neviem, či už tento tovar predomnou niekto nemal.

    možno bola mnou opísaná chyba už od výroby disku, ale možno to obchod elegantne zabalil a posla ako nový tovar bez predchdzajúceho upozornenia, že ide o poškodený tovar

    Reakcia obchodu Opus

    Prajem pekný deň,
    mimoriadne nás mrzí Vaša skúsenosť a je nám ľúto, že ste nás v takomto prípade nekontaktovali, titul by sme Vám bez problémov vymenili. Uisťujem Vás však, že v žiadnom prípade ste nedostali titul, ktorý by už raz niekto reklamoval, či nebodaj používal pred Vami. Toto naozaj nie je spôsob, akým by sme sa chceli prezentovať na verejnosti a vzhľadom na skladové stavy to naozaj nie je potrebné. Prepravou sa však takéto veci stávajú, bohužiaľ, nie ste ani prvý a žiaľ ani posledný, ale v takýchto prípadoch ochotne a bez akýchkoľvek problémov vybavíme reklamáciu dodaného poškodeného tovaru. Verím, že ak v budúcnosti využijete naše služby, presvedčíte sa, že robíme maximum pre našich zákazníkov.

    S pozdravom
    Opus, a.s.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • -prehľadný , sortiment je široký.
    • Plastové obaly CD sú vo vnútri poškodené.

    Nepríjemné prekvapenie pri rozbalení . poškodené obaly CD.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ked je vyhoda reklamacia na zaznamnik tak takuto.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ziadne
    • velke

    o nicom

    Reakcia obchodu Opus

    Vážený zákazník,

    Objavili sme Vaše hodnotenie nasej spoločnosti na stránkach heureka.sk. Ak by ste si nasli chvíľu čas, prosím, mohli by ste nám ozrejmiť, čo sa stalo, ze ste s dodaním a našimi službami boli tak nespokojný?

    Nechceme sa nijakým spôsobom "biť do pŕs" a hájiť sa, ale myslím si, ze sme neurobili nič (aspoň nie zámerne), čo by mohlo vo Vás vyvolať taký negatívny dojem.

    Vašu objednávku ste uskutočnili v sobotu 19. marca 2016 o 21:28 hod., cez víkend objednávky neexpedujeme, všetky "víkendovky" odchádzajú v pondelok. Rovnako tak to bolo aj s Vašou objednávkou. V pondelok 21. marca 2016 sme Vám ešte písali mail, ze objednávku prevezme kuriér a doručí ju druhy deň. Urobili sme tak vzhľadom k tomu, že ste do poznámky pripísali, ze žiadate tovar dodať čo najskôr, tak som chcel, aby ste mali relevantne informácie, aj napriek tomu, ze pokiaľ je tovar dostupný, vybavujeme objednávky cez pracovne dni obratom.

    Predpokladám preto, že keďže kuriér prevzal objednávku v pondelok na poludnie, ze Vám ju na druhy deň doručil.

    V každom prípade sa Vám ospravedlňujeme a mrzí nás Vaša nespokojnosť. Aj to je dôvod, prečo by sme boli radi, keby ste nám napísali aspoň pár vetami, čo sa stalo, aby sme vedeli, čomu sa v budúcnosti vyvarovať a ako chyby napraviť.

    www.opus.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Absolútne žiadna komunikácia.

    Zadal som objednávku, uhradil nákup... a nič.
    Žiadne potvrdenie o prijatej objednávke (ani automatické)žiadna informácia o dodávke.

    Reakcia obchodu Opus

    Vážený zákazník!

    Ďakujeme za Váš názor, verím, že v rámci našej následnej súkromnej mailovej komunikácie sme si vysvetlili, čo sa stalo a aj na základe Vašej spätnej reakcie verím, že ste skutočne zmenili názor a ostanete nám verný. Ďakujeme!

    www.opus.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar nedodali ani sa neozvali. Chapem, ze bol tyzden pred vianocami, ale nulovu komunikaciu povazujem za neserioznu.

    Reakcia obchodu Opus

    Vážený zákazník!

    Ďakujeme za Váš názor, verím, že v rámci našej následnej súkromnej mailovej komunikácie sme si vysvetlili, čo sa stalo a aj na základe Vašej spätnej reakcie verím, že ste skutočne zmenili názor a ostanete nám verný. Ďakujeme!

    www.opus.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Komunikacia so zakaznikom
    • Kym prebehla platba za mnou objednany tovar,obchod tento tovar nerezervoval a ten sa medzicasom predal(1den).
  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Dodanie tovaru neúmerne dlhé, žiadne čiastkové informácie o vývoji mojej objednávky
  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • tovar som nikde inde nenašiel
    • nižšia cena
    • rýchla dodávka
    • slabé vyhľadavanie tovaru v elektronickom obchode; aj keď som zadal, že požadujem CD, bolo mi ponuknuté len LP, až na základe e-mailu s obchodníkmi som si mohol objednať CD

    až na to vyhľadávanie dobré

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednavka vybavena az na nejaky 5 den od objednania, dodnes nedorucena, dnes je asi 8 den