Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zavádzajú zákazníkov ja som objednal rotovator Démon píšu že ma výkon 2,6KW a pošlú mi z výkonom 1,4 lebo 2,6KW sa asi nevyrába lebo v ponuke na inich predajňach je len s motorom 1,4KW.
  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Slaba komunikácia
    • Dlhšia dodacia lehota ako deklarovaná pri zakúpení tovaru
  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • 8 dní od objednávky a tovar ešte ani len nedodali prepravnej spoločnosti. Komunikácia žiadna. Neodporúčam tento obchod.

    Neodporúčam

    Reakcia obchodu ONshop

    Dobrý deň,
    veľmi nás mrzí že nastalo oneskorenie ohľadom dodania vašej objednávky. V systéme ale vidím že ste už balík prevzala, tak dúfame, že je všetko v úplnom poriadku. Ďakujeme za pochopenie.
    Pekný zvyšok dňa Onshop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nie som spokojný, tovar mi neprišiel, veľmi zlá komunikácia

    Nie som spokojný, tovar mi neprišiel, veľmi zlá komunikácia

    Reakcia obchodu ONshop

    Dobrý deň,
    veľmi nás mrzí že nastalo oneskorenie ohľadom dodania vašej objednávky. V systéme ale vidím že ste už balík prevzal, tak dúfame, že je všetko v úplnom poriadku. Ďakujeme za pochopenie.
    Pekný zvyšok dňa Onshop

  • Neodporúča obchod

    40 %

    neviem v akom stave je objednávka či mi tovar príde

    Reakcia obchodu ONshop

    Dobrý deň,
    pokiaľ chcete informáciu ohľadom dodania vašej objednávky stačí nám zavolať alebo napísať. Vami vybraný produkt sa vyrába na zákazku a v popise pri výrobku je priamo napísané do koľkých dní bude produkt dodaný.
    Ďakujeme za pochopenie, pekný zvyšok dňa Onshop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar nam prisiel v rozbitom stave a chybali dokonca aj nejake casti vyrobku

    Reakcia obchodu ONshop

    Dobrý deň,
    táto situácia nás veľmi mrzí každopádne je teda potrebné nás ihneď informovať pomocou emailu alebo telefonicky a my problém budeme ihneď riešiť.
    Ďakujeme za pochopenie, pekný zvyšok dňa Onshop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Po telefónnom rozhovore z pani kedy príde objednávka nám povedala o dva dni,neprišla dalsi krát som volala,povedala ze dá vedieť a nedala ,po ďalší krát som volala a uz nedvihala tak neviem aká spokojnost ma byt keď nevedia povedať kedy príde alebo nie

    Reakcia obchodu ONshop

    Dobrý deň,
    veľmi sa ospravedlňujeme že nastalo oneskorenie ohľadom vašej objednávky a produkt namiesto do 3 pracovných dní vám dorazil za 5 dní ale o oneskorení ste bola informovaná. Veríme teda, že je už všetko v poriadku dodané a ďakujeme za pochopenie.
    Pekný zvyšok dňa Onshop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Sa divím , že ešte stále stránka funguje
    • Všetko

    Reakcia obchodu ONshop

    Dobrý deň,
    moc sa ospravedlňujeme za oneskorenie ktoré nastalo ohľadom dodania od výrobcu každopádne ste bola ihneď o tejto situácii informovaná.
    Ďakujeme za pochopenie, pekný zvyšok dňa Onshop

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Rýchle doručenie

    Kupoval som rebrík podľa popisu na stránke typ GA-SZ-4x4-4,6 m.
    Bol mi doručený rebrík rovnakých parametrov ale nejaký poľský. Nebol to typ GA-SZ od výrobcu G21. Tovar som nevrátil lebo tento rebrík možno použijem raz za rok. Ale je to zavádzanie.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 týždne

    • Jedine cena nic ine
    • Tovar prisiel poskodeny
    • Vymenili za iny poskodeny
    • Nekvalitny tovar
    • Vymena trvala dlho

    Objednal som si biokrb, prisiel poskodeny, ponukli mi zlavu alebo vymenu hned. Vymena trvala 10dni, prisiel dalsi biokrb a znovu poskodeny. Som velmi sklamany. Krabica vyzerala ze aj ten druhy uz niekto vratil a poslali ho mne. Neprofesionalny pristup. Mam pocit ze sa to stava casto, podla slov kuriera.

    Reakcia obchodu ONshop

    Dobrý deň,
    nikdy by sme si nedovolili našim zákazníkom zaslať už vrátený alebo použitý produkt.
    Zásielka bola dvakrát poškodená počas prepravy a reklamáciu sme s vami ihneď riešili a nečakali na vyjadrenie od dopravcu ktorý má na reklamáciu 30 dní. Následne sme vám teda zaslali ďalší produkt ktorý dorazil už úplne v poriadku. Ospravedlňujeme sa teda za tieto komplikácie ohľadom dopravy a dúfame že ste s naším produktom spokojný.
    Pekný zvyšok dňa Onshop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • žiadna

    Objednali sme si kachle 22kw....doručené nám boli kachle 7-15kw. Zbytočne mám kachle, ktoré nevykúria dom. Na faktúre písalo 22kw v skutočnosti na papieroch čo boli vnútri kachlí píše 7-15kw a plechy 2mm a už po prvom zakúrení sa krútili. HROZA, reklamačný list v srbštine. Telefonicky sa tam nedovoláte, je tam polský odkazovač a pani na online linke chatovacej len dáva inštrukcie a vymýšľa.

    • Pri tovare bolo viac krát sľubované, že bude doručený v termíne avšak doposiaľ nebol doručený vzhľadom na jeho hmotnosť som mal viac krát zabezpečený potrebný počet osôb na jeho vyloženie a naďalej predávajúci telefonicky zavádza o termíne doručenia, z mojej strany sa jedná o nespoľahlivý obchod.

    Nespoľahlivý zavådza zákazníkov.

    Reakcia obchodu ONshop

    Dobrý deň,
    moc nás táto situácia mrzí každopádne ste boli o oneskorení patrične informovaný.
    Skontrolovala som stav vašej objednávky a vidím že už pár dní je produkt v poriadku doručený u vás.
    Ďakujeme teda za pochopenie, pekný zvyšok dňa Onshop

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Objednal som si rebrík značky HIGHER, ale obchod mi dodal rebrík inej značky bez toho, aby ma o tom vopred informoval.
    Objednaný rebrík mal mať funkciu " na schody", ale dodaný rebrík túto funkciu nemá. Pre mňa je táto vlastnosť rebríka dôležitá, preto dodaný rebrík nemôžem plne využiť.

    Reakcia obchodu ONshop

    Dobrý deň,
    veľmi sa ospravedlňujeme že nastal problém ohľadom dostupnosti a tak sme vám zaslali kvalitnejší typ rebríka s viacerými možnosťami využitia. Už sme s vami hovorili a uistili vás že vami požadovanú funkčnosť doručený rebrík má.
    Dúfame teda že je už všetko v poriadku a produkt plní svoju funkciu, pekný zvyšok dňa Onshop

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Poslali iný rebrík ako som si objednal
    • Komunikacia žiadna

    Nedoporučujem

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Tovar mi bol doručený po 13 dňoch od akceptovania platby a bol poškodený.
    • Poškodený výrobok, dlhá doba dodania.

    Objednajte su radšej tovar inde.

    Reakcia obchodu ONshop

    Dobrý deň, veľmi sa ospravedlňujeme že nastalo oneskorenie ohľadom dodania objednávky k vám. Pokiaľ k vám dorazil poškodený produkt musíte nám to nahlásiť aby sme problém mohli ihneď vyriešiť, keď vás kontaktovala pani z callcentra tak ste riešenie reklamácie odmietol a povedal že si rebrík ponecháte a riešiť nič nechcete.
    Pekný zvyšok dňa Onshop

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.