Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nič.
    • Zavádzajúce označenie tovaru "Renault Thalia I. - sada tlmičov (tlmiče, uloženie, ochranná sada)" Ponúkajú len tlmiče..

    Objednal som si zadné tlmiče v sade : tlmiče s prachovkami, dorazmi + uloženie. Takto to figuruje aj v názve tovaru. Z obchodu poslali len tlmiče. Na otázku prečo, som dostal odpoveď, že sadu neponúkajú. Za mňa je to zavádzanie spotrebiteľa, pretože vzniká dojem, že obdržíte sadu. To bol aj dôvod, prečo som si objednal tovar v oleje.autohouse.sk. Ako vidím, nezmenili ani názov tovaru, takže zavádzanie pokračuje.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Uz cakam 10 dni stale mi nic neprislo

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar ešte nebol ani odoslaný-ani žiadne info o predpokladanom odoslaní.Dlho to trvá, ešte som sa nestretol zo žiadnym e-shopom s takou dlhou dobou čakania.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Pomale dodanie a nekvalitny tovar

    Z tohoto obchodu sa neoplati objednavat.nekvalitny tovar a dlhe dodanie

    Reakcia obchodu AutoHouse.sk s.r.o.

    Dobry den, dakujem za Vase hodnotenie, ale:

    - po prve, objednali ste zly tovar, na toto Vas hned upozornil kolega a tovar Vam zamenil, aby pasoval
    - po druhe, tovar ste objednali 18.11.2019 a odoslany od nas bol 22.11.2019, i ked sme ho nemali na sklade a avizovany termin dorucenia bol az od 25.11.2019 do 02.12.2019, cize stihli sme to skor
    - po tretie, neevidujeme od Vas ziadnu spravu o tom, ze bol balik poskodeny (od nas odchadzaju baliky neposkodene a riadne zabalene, avsak prepravou sa moze stat cokolvek. No ak dostaneme podnet, riesime ho, inak sa o tom zial nedozvieme)
    - po stvrte, nerozumiem Vasemu dotazu "nekvalitny tovar"? Tovar, ktory sme Vam dodavali bol od nasich dlhorocnych dodavatelov / vyrobcov, ktory posielame na dennej baze a nemame s nim problem. Bolo by fajn nabuduce detailnejsie specifikovat pojem nekvalitny tovar.

    Pekny den.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • možno výber tovaru
    • 14.10 som zadal objednávku
    • 15.10. poslal peniaze na účet
    • 28.10. neviem o nej nič, ani sa neozvali ani nič
    • keď objednávam tovar z Číny, vždy sa ozvú a poďakujú za nákup a mnohokrát príde aj skôr ako tu pár km
    • asi tam už v živote nenakúpim
    • hanba čakať na tovar ktorý je už zaplatený 2 týždne a nemajú Vás ani v r.ti aby sa ozvali

    moja spokojnosť s obchodom je 1/2 hviezdičky, menej dať nešlo detto dodanie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Tovar prisiel az po viac ako tyzdni zo slubovanych 24 hod, krabica poskodena, dokonca aj samotny tovar mal zdemolovane balenie.

    Reakcia obchodu AutoHouse.sk s.r.o.

    Dobry den,
    ano pri Vasej objednavke urobila chybu kurierska spolocnost. Hned ako sme sa to dozvedeli, snazili sme sa situaciu promptne riesit ako s Vami, tak aj s kurierskou spolocnostou. Taktiez toto je pre nas ponaucenie, aby sa takata situacia uz neopakovala.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neviem vas ohodnotiť pretoze mi este stale nic nedorazilo a uz si myslim ,ze to je dlho. Mam to zaplatene ,len cakam na tovar. Pisali sre mi,ze to bude dlhsie trvat,ok pockam no nic sa neozyvate od vtedy tak neviem co s tym.

    Reakcia obchodu AutoHouse.sk s.r.o.

    Dobry den,
    ano, tu vznikol problem na strane dodavatela, kde objednane autokoberce neboli zadane do vyroby. Nasledne sme Vam ponukli plnohodnotnu nahradu v lepsej kvalite a objednavku skompletizovali.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Zlá komunikácia výhovorky k objednávke
  • Neodporúča obchod

    10 %

    nemali na sklade olej

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • dlho trva dodavka tovaru
  • Neodporúča obchod

    100 %

    • Objednávka mi nebola doručená na adresu a dodávateľská firma mi s sms správou neoznámila dopredu približný čas doručenia objednávky.

    Obchod +
    Dodavateľská firma -

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Deflektory prišli jeden roh na deflektore bol zlomený museli to vedieť że je to zlomené

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednal som si tovar za 50 eur a cakam nan uz takmer 3 tyzdne. Keby som vedel ze budem tolko cakat urcite by som si objednal z ineho obchodu.
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Minimalna komunikacia eshopu, tovar nedorazil.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nedodanie tovaru

    Reakcia obchodu AutoHouse.sk s.r.o.

    Dobry vecer, celkom nechapeme Vasej reakcii, pri potvrdeni objednavky Vam system oznamil, ze tovar by mal byt expedovany od 14.01.2019 do 21.01.2019. Zaciatkom buduceho tyzdna by sme mali tovar dostat na sklad, kedze nebol skladom ani u dodavatela a poziadavka isla priamo do vyroby. Momentalne je pre nas to najhorsie obdobie, kedy vacsina dodavatelov ma inventury, pripadne nabiehaju len do vyroby po Novom roku. Ospravedlnujeme sa za vzniknute komplikacie a mierne meskanie, ktore ale nenastalo na nasej strane. Dakujeme za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    DLHá DOBA DODANIA

    • Dodanie tovaru je dlhšie ako 12 dní, tovar som mohol kúpiť v inom obchode
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlhý čas dodonia
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Já osobne neverím,že dodaný olej je pravý.Obal vypadá dosť neprofesionálne - no ale neviem to dokázať.

    Tento obchod už nikdy.

    Reakcia obchodu AutoHouse.sk s.r.o.

    Dobry den, riesil som to s Vami aj cez telefon aj mailom. Oleje nakupujeme uz niekolko rokov od staleho a toho isteho overeneho dodavatela a nie len tento Mazda originalny olej, ale aj dalsie originalne oleje (Ford, Opel, BMW apod.) a aj Castrol, Total, Elf atd. Za ten cas sme nemali ani jeden problem, dodavatel taktiez nemenil svoj zdroj poslednu dobu (riesil som osobitne s nim Vas dotaz). Vase otazky som Vam zodpovedal, obal poskodeny nebol, stojime si za povodom a originalitou oleja.

    • Neviem tovar neprišiel

    Reakcia obchodu AutoHouse.sk s.r.o.

    Dobry den, pri Vasej objednavke bol avizovany datum expedicie najneskor 28.2.2018, momentalne cakame este na vanicku do kufra (ostatne veci z objednavky uz mame nachystane), ktora nam zatial nebola dodana, ale cakame ju kazdym dnom. Ospravedlnujeme sa za komplikacie. Telefonicky sme si to dnes odkomunikovali.