Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Je velmi ťažké niečo a niekoho hodnotiť, ked mi tovar stále nebol dodaný ani žiadne informácie nemám.

  • Neodporúča obchod

    Dlhá doval odosielania tovaru

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Po obdržaní tovaru som obchodu napísala svoj názor - bez odozvy. Podnožky na pedikúru sú každá inej farby, každá inej kvality- na iných stránkach sú z týchto dôvodov ponúkané ako tovar druhej triedy kvality za polovičnú cenu. Naivne som si myslela, že tento tovar bude v poriadku, keďže neuvádzajú v ponuke akékoľvek nedostatky - omyl. Vatová buničina prišla v rozbitom obale - balík bez poškodenia. Prvá a myslím posledná objednávka - urážka zákazníka, dodať mu druhotriedny tovar ako plnohodnotný. Byť na mieste predajcu, zamyslím sa čím skôr. Niečo ako kontaktovať ma spätne, keďže sa stala taká vec a pokúsiť sa akokoľvek ospravedlniť či nebodaj situáciu riešiť - ani náhodou. Uviedla som im v správe, že tovar nevraciam späť iba z toho dôvodu, že ho nevyhnutne potrebujem a to im zrejme postačovalo. Pokiaľ nebudem nútená, určite od tejto spoločnosti viac tovar nezoberiem.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    neschopnosť komunikácie obchodu, posielam otázky, či už v objednávke alebo mailom a bez odpovede

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar bol nepoužiteľný - nebola nainšalovaná žiarivka v držiaku.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednak sombtovar v neobvykle velkej zlave. Vyhovorili sa na Heureku a objednavku zrusili.
  • Neodporúča obchod

    Za 11 dni od zaplatenia nemam ziadnu informaciu o stave mojej objedavky a ani tovar, samozrejme...

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Dodacia doba je katastrofa ... tovar na sklade dodanie 3 týždňe...

    Reakcia obchodu okbeauty.sk

    Vážený zákazník,
    ďakujeme za Vašu reakciu a dovolíme si zreálniť fakty, ktoré ste uviedli.

    Tovar ste si objednali dňa 11.5.20 a spôsob úhrady ste si zvolili prevodným príkazom, čo znamená že objednávkou sa začne obchodník zaoberať až v momente, keď je úhrada od zákazníka prijatá. Vaša úhrada bola prijatá dňa 12.5.20 a teda nasledujúci deň po jej prijatí sa začala Vaša objednávka spracovávať.

    Doba dodania tovaru ktorý ste si objednali, v čase zadania objednávky, teda 11.5.20 , žiaľ nebol skladom ako uvádzate, ale pri týchto položkách doba dodania uvedená 3-7 prac. dní., čo ste si pravdepodobne nevšimli.

    Podľa záznamu kuriérskej služby Vám bola objednávka doručená dňa 25.5.20, čo je presne presne 8 prac. dní, teda nie ako nepravdivo uvádzate 3 týždne.

    Ospravedlňujeme sa, nestihli sme to o 1 pracovný deň teda do 7 pracovných dní, ale žiaľ v časoch mimoriadnych opatrení sú dodacie lehoty našich dodávateľov, mierne oneskorené, čo nás samozrejme neospravedlňuje, ale rozhodne ste to s uvedením doby dodania š týžne značne prehnali.

    V každom prípade, ďakujeme za Vaše hodnotenie, pretože aj vďaka nemu sa pokúsime naše služby zlepšiť.

    S pozdravom
    okbeauty.sk

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • prilis dlho vybavuju objednavku (cca 2 tyzdna)
    • nekomunikuju z klientom o stave objednavky

    Reakcia obchodu okbeauty.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za Vaše hodnotenie. Objednávky vybavujeme štandardne v dodacích termínoch ako uvádzame na našej stránke v zvislosti od doby dodania (uvedené na našej stránke pri každom produkte) toho ktorého produktu.

    V prípade Vašej objednávky ste si zvolili spôsob platby prevodným príkazom a v takom prípade sa čaká na pripísanie úhrady, kým sa začne Vaša objednávka spracovávať. Vo vašej objednávke je 1 z 2 položiek pri ktorej bola v čase vašej objednávky uvedená doba dodania 3-7 prac.dní. Dnes je to práve 7. pracovný deň a Vaša objednávka bude dnes odoslaná/odovzdaná kuriérskej spoločnosti, teda tak ako uvádzame na našej stránke.

    Aj keď by sme radi niektoré procesy zrýchlili, žiaľ nieje to vždy možné najmä ak sa jedna o obdobie po sviatkoch, kedy obnova dodavateľských procesov, vždy jen vždy 1-2 dni v omeškaní.

    Prajeme príjemný deň
    okbeauty.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    dorucenie a komunikacia v poriadku, ale tovar nie je ten, ktory je na stranke, ale neznackova nahrada

    Reakcia obchodu okbeauty.sk

    Dobrý deň cuker,
    ďakujeme za hodnotenie. Čo sa týka vašej recenzie a vyjadrenia ohľadom neznačkovej náhrady, doplním zopár faktov.

    Dnes je 98% elektro-tovaru vyrobené v Číne a ten istý výrobca Vám ten istý tovar pošle v jednej zásielke s nálepkami a v druhej bez nálepiek. Vo Vašom prípade ide o sterilizátor označovaný ako Germix Double a mnohí sa domnievajú, že Germix je renomovaná značka. Germix sa ako názov ujal a začali ho používať viacerí čínsky výrobcovia ako štandard (výrobok si môžu nazvať ako chcú pokiaľ nejde o registrovaný názov iným výrobcom) na označenie UV-C sterilizátorov, ktoré vyrábajú a verejnosť si to nejak osvojila a považuje označenie Germix za Mercedes v prístrojoch na sterilizáciu. Takže, áno vo svojej podstate ide o neznačkový prístroj, keďže Germix ako originál neexistuje.

    V UV sterilizátoroch je najpodstatnejšia germicídna žiarivka, ktorá emituje UV žiarenie s vlnovou dlžkou cca 254 nm, tzv UV-C žiarenie, ktoré mení okolitý vzduch na ozón a ten má významné sterilizačné účinky. Vo Vami zakúpenom prístroji je inštalovaná germicídna žiarivka a nie infra náhrada s podstane nižšou účinnosťou, ako v niektorých iných sterilizačných prístrojoch. Ostatné, v tomto prípade nálepky Germix na sterilizáčných zásuvkách, sú nepodstatný detail, kedˇže jediné čo nesedí s ilustračným obrázkom je v tomto prípade už spomenutý, vzhľadom na vyššie uvedené, nepodstatný nič nezaručujúci nápis Germix.

    https://okbeauty.sk/dezinfekcia-sterilizacia-c301/steriizatory-uvc-c357

    Aktuálne, keď sa všetci potýkame s pandémiou Corona vírusu, nám UV-C sterilizátory poskytujú neoceniteľnú službu pri sterilizácii osobných predmetov s ktorými prichádzame denno denne do fyzického kontaktu ako napr. textilné rúška, kľuče, mobilné telefóny, šperky, peňaženky a iné a ostatné je aktuálne naozaj nepodstatné. To, že prístroj funguje, zistíte už po pár sekundách sterilizácie, keď budete cítiť typickú vôňu ozónu.

    Ak s prístrojom nie ste spokojný, máte možnosť ho do 14 dní bez udania dôvodu vrátiť a my vám vrátime Vami uhradenú čiastku.

    Prajeme príjemný deň
    okbeauty.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar objednaný pred dvoma týždňami.Do dnešného dňa nedorazil.

    Reakcia obchodu okbeauty.sk

    Dobrý deň,
    Ďakujeme za Vase hodnotenie. Mrzí nás Vaša nespokojnosť, avšak na každej našej stránke je od 20.12.2019 zverejnený oznam, ktorým oznamujeme návštevníkov našej stránky, že:

    Objednávky prijaté 20.12.19 - 6.1.2020 budeme z dôvodu čerpania dovolenky a inventúry vybavovať od 7.1.2020.

    Pravdepodobne ste si uvedený oznam nevšimli. Vaša objednávka sa týka práve uvedeného obdobia. Kedže pri Vami objednanej položke je informacia o dostupnosti tovaru 3-7 prac. dní, objednávka Vám bude doručená v týždni od 13.1.2020. Ak Vám termín doručenia z akéhokoľvek dôvodu objednávku môžete zrušiť a peniaze Vam vrátime do 2-3 prac. dni spat na kartu.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme a prajeme príjemný deň
    okbeauty.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neprofesionalny a arogantny pristup

    Reakcia obchodu okbeauty.sk

    Vážený zákazník,
    ďakujeme za Vaše hodnotenie.

    Vaša objednávka bola zrušená z dôvodu, že ste si zvolili spôsob dopravy osobný odber a po dobu 5 pracovných dni ste si Vašu objednávku neprevzali. Informáciu o tom, že Vaša objednávka je pripravená sme Vám zaslali na Vašu e-mailovú adresu celkom 2x aj s informáciou, do kedy si môžete objednávku vyzdvihnúť a v akom čase, prípadne si dohodnúť individuálny čas osobného odberu . Túto možnosť ste využili dňa 30.10. ráno 7:21 hod, kedy ste si telefonicky dohodli čas osobného odberu v rovnaký deň po 17:00 hod. V daný deň ste sa však nezastavili (kolega Vás čakal do 18:00 hod, otváracie hodiny sú do 17:00 hod) a v lehote do 5 pracovných dní ste možnosť osobného odberu počas otváracích hodín už nevyužili a ani ste nás už v tejto veci viac nekontaktovali.

    Z tohoto dôvodu bola vaša objednávka po uplynutí 5 dňovej lehoty, našim systémom automaticky zrušená, aby mohol byť tovar rezervovaný pre Vás odblokovaný. Je to bežný postup a uvádzame ho aj na našich stránkach v časti Doprava, platba.

    S pozdravom
    okbeauty.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Dost dlho som cakala na tovar a v krabici nebol zabaleny a este tomu to je poskodene.Papier bol polozeny na taburetke kde sa odlacilia cela faktura.

    Reakcia obchodu okbeauty.sk

    Vážený zákazník,
    mrzí nás Vaša nespokojnosť, avšak radi by sme upresnili vzniknutú situáciu. Informáciu o dostupnosti toho ktorého tovaru uvádzame pravdivo pri každom produkte na našej stránke. V čase objednania vami zvoleného tovaru bola doba dodania pri tomto tovare stanovená na 3-7 prac. dní a tento termín bol dodržaný, nakoľko tovar Vám bol doručený v 6. pracovný deň.

    Čo sa týka poškodenia tovaru (priložená faktúra sa otlačila na tovar, áno naša chyba ), boli sme ochotný Vám tovar vymeniť za nový. Navrhli sme Vám niekoľko spôsobov ako to sprocesovať, avšak vždy je najskôr potrebné reklamovaný tovar vrátiť /doručiť spať k nám.
    Z vašej strany to z pre nás z nepochopiteľných dôvodov nebolo možné. Trvali ste na výmene, spôsobom, že máme poslať obratom nový a vy nám po tom istom kuriérovi pošlete reklamovaný.

    Vyhradzujeme si právo na zakúpený tovar reklamovaný tovar do 14 dní najskôr skontrolovať (jeho úplnosť, funkčnosť, príslušenstvo) a keď na tovare nie sú okrem spomenutých nedostatkov. Ak je všetko ostatné v poriadku, tovar bezodkladne vymeníme za nový, prípadne vrátime peniaze, záleží ako sa zákazník rozhodne.
    Počas 14 dní v zmysle zákona máte právo si tovar vyskúšať za účelom zistenia či Vám zakúpený tovar vyhovuje. Ak Vám nevyhovuje môžete v tejto lehote odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu a peniaze Vám vrátime.

    Po pár dňoch ste nás informovali, že tovar ste obliali farbou, ktorá nejde očistiť a teda z Vašej strany pominul dôvod na reklamáciu.

    S pozdravom
    okbeauty.sk

  • Neodporúča obchod

    Brusne kotúče mi vypadávajú aj keď snažím ich zatiahnuť ako sa dá. Vôbec to nezacvakne ako to píšete v návode.

    Reakcia obchodu okbeauty.sk

    Dobrý deň,
    pri lacnejších modeloch brúsok na nechty, ako napr. ako MM1600, je spôsob uchytenia nástavcov do hriadeľa brúsky kónický, teda bez zámku, a nástavec je potrebné do hriadeľa silnejšie zatlačiť.
    Pri vyšších modeloch brúsok na nechty je spôsob uchytenia nástavcov jednoduchým pootočením zámku.

    Ak Vám brúska nevyhovuje, môžete do 14 dní odstúpiť od zmluvy, brúsku nám vrátiť a my Vám vrátime peniaze.

    S pozdravom
    okbeauty.sk