Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Rýchle doručenie
    • Obálky nelepia

    Reakcia obchodu Obálkovo

    Dobrý deň pani Marková,
    úprimne ma mrzí Vaša posledná negatívna skúsenosť s nákupom u nás.
    O to viac ma to mrzí, že ste nás predtým vôbec nekontaktovala a nedala nám vedieť, že Vám obálky nelepia. Takéto situácie okamžite riešime výmenou, aby sa nestalo, že je zákazník nespokojný.
    Vy u nás nakupujete už roky a verím, že ste boli spokojná, keďže ste sa k nám opakovane vrátila.
    Občas s stane, že obálky z výroby nelepia, čo je ale technologický problém, na ktorý treba upozorniť, aby sme ho mohli riešiť - kvôli Vám zákaznikovi, i kvôli nám, aby sme na to mohli upozorniť vo výrobe.

    Hodnotenie, že nás neodporúčate, bez predchádzajúcej komunikácie, je dosť unáhlené. I vzhľadom k tomu, že spokojnosť zákazníka je u nás na 1. mieste.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Obálky sú kvalitné som s nimi spokojná
    • Balík mal prísť na druhý deň a neprišiel
    • 5 obálok mi poslali z jedného druhu iné lebo neboli skladom. Ani napísať sa neunuvali či môže byť.
    • Miesto 50 obálok mi bolo poslaných 30ks. Obálky boli neskôr doposlane ale toto by sa stávať nemalo

    Reakcia obchodu Obálkovo

    Dobrý deň Silvia, mrzia nás spôsobené nepríjemnosti. Balík sme odoslali v najbližšom možnom termíne po prijatí Vašej platby. Všetky ostatné záležitosti sme sa Vám snažili vysvetliť telefonicky, okamžite sme reagovali odoslaním chýbajúcich obálok i malej kompenzácie. Škoda, že toto neberiete do úvahy, rovnako ako to, že všetky Vaše predchádzajúce objednávky boli vybavené maximálne rýchlo a bezchybne. Áno, sme len ľudia a chyba sa nám občas stane, no vždy sa snažíme chybu napraviť k spokojnosti zákazníka, čo nám určite mnoho našich klientov potvrdí. Ale keď je toto dôvod na to, aby ste náš e-shop neodporúčali, nech sa páči. Budeme dúfať, že inde dostanete lepšie služby. Prajem Vám všetko dobré. Slávka Rónová

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Používajú po objednávke váš mail na zoslaní reklamy .

    Reakcia obchodu Obálkovo

    Dobrý deň, reklamné maily posielame len registrovaným zákazníkom, čo Vy nie ste, takže mail sme Vám určite neposielali.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Na stránke je uvedené doručenie do 24 hodín cez kuriéra.
    Tovar som objednávala a platila 27.9., doručený mi bol 1.10...

    Reakcia obchodu Obálkovo

    Dobrý deň, 27.9. bola nedeľa, i keby ste objednali tovar na dobierku, nemali by ste ho doma do 24 hod. Platba z Vašej banky nám prišla 29.9. popoludní, 30.10. bola zásielka odoslaná, 1.10. doručená. Nikde sme chybu neurobili, toto hodnotenie je úplne neopodstatnené. Pokiaľ chcete mať tovar doma do 24 hodím, odporúčam objednávať v pracovný deň, ideálne doobeda a na dobierku.
    I tak Vám prajem všetko dobré.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Moja objednávka bola vymenená za inú a bol mi doručený nesprávny balík, nezrovnalosť bola síce objasnená a tovar vymenený, ale nijaké ospravedlnenie zo strany obchodu som nedostala. Stalo sa mi to u nich už druhýkrát.

    Reakcia obchodu Obálkovo

    Veľmi nás mrzia spôsobené komplikácie, čo som Vám vyjadril v telefonáte uskutočnenom ihneď potom, čo sme my sami omyl zistili a riešili. Zároveň som sa Vám ospravedlňoval, nakoľko ma to samého veľmi mrzelo. Takáto zámena adresných štítkov sa nám stala celkovo 2x, určite sa ten prvý krát nejednalo o Vašu zásielku, zrejme sa Vám to stalo u iného obchodníka. Toto nás samozrejme neospravedlňuje a máte rozhodne právo byť nespokojná. Prajem Vám všetko dobré.
    Za obalkovo.sk Martin Frič.