Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Jedna katasrofa za druhou 3 mesiace riesim stolik ktory mi
    prisiel poskodeny bolo povedane ze pride mi nahradna doska na stol dosky som sa dockal ale po 2 mesiacoch a zase rozbita po tyzdni mi poslali dalisu dosku a co rozbita zase tak hadam do tretice vsetko dobre poslali mi cely stolik ale dosku nie !!!! nikdy viac poserte si aj mojich 100 eura hamba

  • Veľké sklamanie.

    Dodali mi nesprávne prevedenie rohového stola, pričom som si viackrát kontrolovala, aby to sedelo. Možno mi mala byť jasná profesionalita tejto spoločnosti hneď, ako mi volala pani z danej spoločnosti a povýšeneckým tónom mi oznámila termín doručenia - žiadna dohoda. Pri skladaní nábytku chýbali skrutky, kolajničky na zásuvky boli krivé, chýbali vývŕtané diery na skrutky v niektorých častiach. Stôl sám o sebe je pekný a pôsobý kvalitným dojmom - hlavné zlyhanie vidím v ľudskom faktore, a to nepríjemné jednanie, ako keby ich otravovalo, že sa človek opováži niečo si objednať, nesprávne poslaný nabýtok, chýbajúce skrutky a diery.

    Bol to môj prvý nákup, ale určite aj posledný.

    Výrazne neodporúčam.

  • Veľké sklamanie.

    Dodali mi nesprávne prevedenie rohového stola, pričom som si viackrát kontrolovala, aby to sedelo. Možno mi mala byť jasná profesionalita tejto spoločnosti hneď, ako mi volala pani z danej spoločnosti a povýšeneckým tónom mi oznámila termín doručenia. Pri skladaní nábytku chýbali skrutky, kolajničky na zásuvky boli krivé, chýbali vývŕtané diery na skrutky v niektorých častiach. Stôl sám o sebe je pekný a pôsobý kvalitným dojmom - hlavné zlyhanie vidím v ľudskom faktore, a to nepríjemné jednanie, ako keby ich otravovalo, že sa človek opováži niečo si objednať, nesprávne poslaný nabýtok, chýbajúce skrutky a diery.

    Bol to môj prvý nákup, ale určite aj posledný.

    Výrazne neodporúčam.

  • Veľké sklamanie.

    Dodali mi nesprávne prevedenie rohového stola, pričom som si viackrát kontrolovala, aby to sedelo. Možno mi mala byť jasná profesionalita tejto spoločnosti hneď, ako mi volala pani z danej spoločnosti a povýšeneckým tónom mi oznámila termín doručenia. Pri skladaní nábytku chýbali skrutky, kolajničky na zásuvky boli krivé, chýbali vývŕtané diery na skrutky v niektorých častiach. Stôl sám o sebe je pekný a pôsobý kvalitným dojmom - hlavné zlyhanie vidím v ľudskom faktore, a to nepríjemné jednanie, ako keby ich otravovalo, že sa človek opováži niečo si objednať, nesprávne poslaný nabýtok, chýbajúce skrutky a diery.

    Bol to môj prvý nákup, ale určite aj posledný.

    Výrazne neodporúčam.

  • Veľké sklamanie.

    Dodali mi nesprávne prevedenie rohového stola, pričom som si viackrát kontrolovala, aby to sedelo. Možno mi malo byť jasná profesionalita tejto spoločnosti hneď, ako mi volala pani

  • Prosím nekupovať u firmy novynabytok.sk. Alebo MOB Interier, či ako sa vlastne volajú.
    Ak nebudete mať šťastie na dodaný tovar, s reklamáciou, aj keď zo strany obchodu uznanou, budete mať neuveriteľné peripetie.
    Objednávka č. 10424010 zo dňa 23.1.2024 - máme 20.5.2024 a stále nevybavená.
    Tovar bol reklamovaný a reklamácia písomne uznaná zo strany obchodu. Nevybavená do viac ako 30 dní. Pokus o vybavenie síce nastal, ale poslali úplne rovnaký tovar, aj to len jeho časť. Nasledoval ospravedlňujúci email. ale ďalšia aktivita nula. Nič.

    Vidiac nečinnosť, navrhla som vrátenie tovaru a vrátenie peňazí.
    Obchod súhlasil, aj keď po hádke o spôsobe prepravy nábytku. Pôvodne som ho podľa nich mala dopraviť späť na svoje náklady ja.
    29.4. 2024 bol nábytok odovzdaný prepravcovi, starostlivo zabalený.
    Do 20.5.2024 žiadna reakcia, ani vrátenie peňazí. Dvakrát som písomne urgovala vrátenie peňazí. Obchod reaguje ospravedlňujúcimi emailami, vraj pourgujú kolegov, inak reálne sa nič nedeje.
    Čiže pre mňa ako zákazníka: od 23.1.2024 má obchod peniaze. Dodal zlý tovar. Reklamáciu nevybavil. Tovar má späť. Peniaze nevracia.
    Čo na to povedať? Snáď už len varovať iných klientov.

  • Kúpila som nábytkovú stenu ktorú po dohode mal prísť zmontovať montážnik firmy p. Knapek. Keďže sa nedostavil urgovala som . Po mojom telefonáte, urgente , reagoval podráždene až agresívne s tym, že mi povedal, neprídem a položil telefón. Následne som napísala negatívnu recenziu o ich pracovníkovi a jeho arogantnom správaní. Firma v spätnej reakcii zavádzala, klamala ,že vraj sa pracovník dostavil a stenu zmontoval. Tento fakt sa nezakladá na pravde a potvrdzuje , že firma pristupuje k zákazníkom neseriózne. Oľutovala som, že som sa obrátila na túto firmu Nový nábytok.sk
    Neodporúčam ju!!!

  • Kúpila som detský sedací vak poly v ružovo-bielej. Je krásny a dobre sa v ňom sedí. Zatiaľ v ňom sedím spokojne len ja, neviem posúdiť ako sa páči synčekovi, pretože ešte nevie sám sedieť, tak čakáme. Kuriér veľmi milý, dĺžka doručenia tiez fajn, do tyzdna. Moja prvá skusenost s tymto eshopom a za mna pozitívna

  • Rozhodne neodporúčam. Manželská posteľ, pani deň pred doručením volala kedy môže prepravca prísť. Dohodol sa PRESNÝ čas. Prepravca prišiel o 2 hodiny skôr. Arogantný, neochotný.. Mňa s roztrúsenou sklerózou a maminu na PNke popoháňal vyložiť tovar. Obrovský, ťažký matrac nám pomohol vyložiť tak, že ho dr**l na mokrý trávnik! Inak stál s rukami v kapsách a mudroval. Jeden grc... Nikdy viac, žal aj výber dopravcu robí reklamu obchodu! Takúto zlú skúsenosť sme s kuriérom ešte nemali!!!

  • Manželská posteľ 180 cm Petronila zakupena v internetovom obchode novýnábytok - komunikácia či telefonická alebo emailom - na vysokej úrovni
    dohodnutý termín dodania posunutý o týždeň - v prijateľnom rozsahu - dôvod - výrobca nedodržal termín doprava - môžem len doporučiť - šofér ústretový - nápomocny, stav postele nepoškodená - perfektne zabalená ako i rošt malá krása chybička pri manuále - t.j. pri skladaní roštu nutnosť dvoch ľudí - inak maximálna spokojnosť- skutočne masívna postel - nie je to drevotrieska ako i telefonicky kontakt s pani ústretová a nápomocná z mojej strany spokojnosť žena bola maximálne spokojná ako i ja .

  • V žiadnom prípade neodporúčam rohovú sedaciu súpravu darcia. Iba ak máte nervy zo železa. Vrzga pri každom pohybe, maximálne nepohodlna a vysedena už po pár týždňoch. Neviem čím to plnia. Mam chuť otvoriť balkónové okno a vyhodiť ju

  • Posteľ bola doručená v poriadku.
    Ale matrac Benab bol doručený ako polotovar. Tovar som prevzala v stredu 31.10.2018 a až v piatok 2.11.2018 mi prišiel posteľ zmontovať známy. V igelitovom obale, kde bol matrac sa ukázal lístok, že ho mám okamžite rozbaliť, lebo je lepený eko lepidlom rozpustným vo vode. Samozrejme som ho nemohla úplne vybaliť, pretože by sa pri montáži postele v tej istej izbe zašpinil a inde v byte nebolo miesto dať matrac naležato. Viem, že matrac nesmie stáť na boku. Takže igelitový obal som nastrihla na 2 užších stranách a okamžite ma ovalil chemický zápach. V byte sme stále vetrali na kríž, ale nič nepomohlo.
    V piatok doobeda bola posteľ hotová a matrac bez igelitového obalu položený na rošt. Napriek tomu, že sa matrac vetral, chemický smrad stále pretrvával. V nedeľu ma napadlo, že poťah na matraci rozzipsujem. A to už len bol smrad. Pod poťahom bol matrac úplne vlhký a sušil sa prakticky doteraz. Len ho prevraciame na 2. stranu. Perináky pod posteľou sú vytiahnuté a v byte vetráme naprieč 3 izbami. Bývam na 12.poschodí pri rieke Orave a keď vetrám, tak je v byte úplný uragán.
    Týmto sa sťažujem, že ste mi predali polotovar. Nevysušený matrac. Ja predsa nemám priestory na sušenie a odvetranie chemických výparov. Viem, že to nie je Vaša chyba. Môže za to nezodpovedný výrobca.

    PS: Ja som zháňala nielen tovar nábytok ale aj službu ako rozmontovanie starej postele, odnesenie starej postele a matraca, donesenie novej postele a matraca, montáž novej postele a odvoz odpadu - starej postele a matraca. Toto funguje v Rakúsku a Nemecku. Ako vidím na Slovensku toto úplne chýba a navyše si musí zákazník matrac dosušiť doma.
    Poprosím vybavte to s výrobcom.

  • tento obchod by som neodporucila ani nepriatelovi! objednali sme si nabytok prislo 5 krabic po 8 t., lehota dodania, ok. S tym sme aj ratali. No prisiel iny nabytok nez sme si objednali. Tovar sme na druhy den vratili. Xna 5.10 ho prevzali a o 13 dni sme om volali kde mame peniaze a zacali sa vyhovarat, zw sme nedali jednu krabicu. Zaslali sme im potvrdenie, ze sme vsetko poslali a oni to prevzali, peniaze do dnes nemame a ide o sumu nad 300€. Ked zavolame tvrdia, ze uz to poslali( maju tu istu banku) nic neposlali a len sa vyhovaraju. Velke sklamanie

  • Dobry den, nemozem hodnotit predaj, hoci som bola obchodom vyzvana, pokial mi nedosiel tovar. Kazdu chvilu cakam, kedy mi tovar pride, dohoda je 16.10.2015/alebo kratko po tomto datume). Uvidime, ako dodrzia dohodu, aky bude tovar, potom napisem, ci odporucam alebo nie. Moja objednavka bola v dost vysokej sume, takze cakam,, ze bude vsetko ok.Nabytok sa mi velmi paci, preto som si ho aj objednala. Uz som sa raz v jednom obchode velmi sklamala ...tu na internete a odvtedy sa mu vyhybam. Tento je, dufam, kvalitnejsi...ale nejdem hovorit a chvalit vopred.

  • Objavte naše najnovšie zľavy. Pozor, končia 20.10.2015, tak ich nezmeškajte :)

    Značka Black Red White prináša jednoduchý a elegentný dizajn. Nakúpte výhodne so zľavou: skrine, postele, a ďalší nábytok. http://www.novynabytok.sk/akcie-a-vypredaje-157/akcia-brw-do-20-10-2015-378098/?zenid=13fa76645abe47db69051cda1156fc61&utm_source=heureka&utm_medium=diskusia&utm_campaign=diskusia_03

    Postele značky Blanár sú pohodlné, praktické a elegantné. Kúpte si jednolôžkovú či manželskú posteľ výhodne so zľavou a užívajte si sladké sny. http://www.novynabytok.sk/akcie-a-vypredaje-157/akcia-blanar-do-20-10-2015-378099/?zenid=13fa76645abe47db69051cda1156fc61&utm_source=heureka&utm_medium=diskusia&utm_campaign=diskusia_03

    Ak máte problémy so spánkom, určite si prečítajte týchto 13 tipov, ktoré vám pomôžu lepšie spať
    http://www.novynabytok.sk/blog/mate-problemy-so-spankom-tychto-13-tipov-vam-pomoze-lepsie-spat/?utm_source=heureka&utm_medium=diskusia&utm_campaign=diskusia_03

  • Ako udržať deti zdravé a šťastné pomocou vhodne zvoleného nábytku? Dozviete sa v našom článku: http://www.novynabytok.sk/blog/ako-udrzat-deti-zdrave-a-stastne-pomocou-vhodne-zvoleneho-nabytku/?utm_source=heureka&utm_medium=diskusia&utm_campaign=Diskusia_02
    Vyberte si vhodný matrac nie len pre deti, ale aj pre seba. Zľavy až 26% :) http://www.novynabytok.sk/matrace-4/index-2?utm_source=heureka&utm_medium=diskusia&utm_campaign=Diskusia_02

    NovyNabytok.sk
    http://www.novynabytok.sk

  • Školský rok sa už začal – stihli ste zariadiť celú detskú/študentskú izbu?
    Ak ešte nie, nevadí, vyberte si rýchlo z našej ponuky, už od 146 €! http://www.novynabytok.sk/detske-izby-47/?utm_source=heureka&utm_medium=diskusia&utm_campaign=diskusia_01_detskeizby
    Dotiahnite zariadenie izby do detailov a doprajte svojmu pilnému študentovi farebný tulivak http://www.novynabytok.sk/sedacie-vaky-156/?utm_source=heureka&utm_medium=diskusia&utm_campaign=diskusia_01_sedacievaky
    alebo
    moderný koberec http://www.novynabytok.sk/koberce-89/?utm_source=heureka&utm_medium=diskusia&utm_campaign=diskusia_01_koberce#&f=1&order=rate&cPage=1

  • Dobrý deň,

    Ospravedlňujeme sa za Vaše negatívne skúsenosti.

    Každým dňom zlepšujeme naše služby, sprísnili sme kritéria výberu našich partnerov a dodávateľov nábytku, na základe čoho sme museli spoluprácu s niektorými ukončiť. Preto by sa nižšie spomínané negatívne skúsenosti nemali opakovať.

    Je pre nás dôležité, aby ste vy, ako naši zákazníci, boli maximálne spokojní s Vaším novým nábytkom ako aj s poskytnutými službami - vrátane jasnej komunikácie, bezproblémovej dopravy a promptného vyriešenia prípadných problémov.

    Váš názor je pre nás veľmi dôležitý pretože nám pomáha byť lepšími. Ďakujeme aj za Vaše hodnotenia pridané v sekcii recenzie (https://obchody.heureka.sk/novynabytok-sk/recenze/).

    S úctou,

    NovyNabytok.sk
    http://www.novynabytok.sk

  • Dňa 21.11. 2014 sme objednávali posteľ, 2 nočné stolíky a matrac. Na druhý deň po odoslaní objednávky nám volali, že to nebude do 3 týždňov ale koncom januára, dobre počkáme. Na konci januára sme veci stáli nemali. Po 4. pokuse som sa konečne dovolala. Na otázku kde sú naše veci mi bolo povedané, že majú menší problém s dodávateľom ale, že do dvoch týždňov máme isto objednávku doma. Po dvoch týždňoch zase rovnaká odpoveď a za ďalšie dva týždne, keď som sa tam snažila dovolať asi na 8. krát, až vtedy začali zisťovať ako je to s našou objednávkou. Po vyše 3 mesiacoch čakania a dohadovania som zrušila objednávku. Maximálna neochota a ešte keď sa človek ohradí, či je normálne toľko čakať a stále to odkladať, začnú byť nepríjemní.

    Neodporúčam!!!

    Moja rada: Nikdy nenakupovať!

  • Nuž už je to zlé.
    Tovar mal byť doručený do 2 - 4 týždňov.
    Po objednávke nám ohlásili že to asi nestihnú do Vianoc. To sme vzhľadom na sviatky rešpektovali. Prechádzajú daľšie dni a stále nič. Dnes, tj. 12.1.2015 sme mali mať objednávku doma. Nakoniec ani neodpovedajú na maili. Tovar nikde hoci je vyrovnaný finančne.

    Neodporúčam!
    Nikdy viac a našťastie mám možnosť tento názor šíriť daľej.