Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • : Chcem sa spýtať či u Vás bolo odstúpenie od zmluvy. A koľko to celé trvalo pokiaľ prišli peniaze.

  • Tak já se dneska penězí dočkal. Každopádně nejhorší zkušenost jakou jsem kdy zažil. Mimochodem produkt který jsem vracel je na webu stále, po dotázání zda se jedna o nový kus bylo řečeno že je nový (což mi určitě potvrdí i majitelé obchodu, kteří si jistě logují všechny konverzace se zákazníkem). Nový nebyl, na čež bylo emailem odepsáno toto.

    Dobrý deň

    bol to posledný vystavený kus v predajni preto bola aj nízka cena a za druhý kus vám to nevieme už vymeniť.

    Telefonní číslo ani nezkoušejte, zbytečnost. Každopádně pokud by do toho nějaký Slovenský občan šel, rozhodně s podáním návrhu na SOI pomůžu, taktéž ESC. Minimálně za ten pokus zfalšovat plombu na krabici tak, aby se jednalo o nový kus bych do toho šel. To, že byl výrobek v krabici strčen naopak bych už asi i odpustil :D (mimochodem kdo by chtěl poslat nějaké fota jak vypadalo to "zvěrstvo" co jsem obdržel, napište, rád se podělím).

    Mimochodem mám takový pocit, že si stránka na heuréce falšuje recenze, protože to snad ani není možné fungovat takhle dlouho takovým stylem.

  • no kým som prišiel na to, že jedine touto cestou to vyriešiť tak to chvíľu trvalo, no od podania návrhu začatia riešenie ARS som to vyriešil za mesiac. Som priamo z CA, tak som to riešil s "veľmi milým" majiteľom osobne, ktorý mimochodom v minulosti pracoval v SOI, takže vie presne čo robí a kde sú medzery.
    Podľa mňa by mali takýchto podvodníkov hneď zrušiť. nie je možné aby toto dookola robili a úrady sú bezmocné.

  • : Natalia dajte vediet ak ste dopadli ja som tiez vcera dostupoval od zmluvy tak som zvedavy velmi.

  • Dobry den Peter 286 prosim kolko to trvalo ked ste to riesili cez SOI?Mna asi caka to iste novy iphone ....akoze novy....cele zle.Vcera prisiel dnes som ho davala na postu a poslala do Čadce.Som sklamana 626 e je fuc.Volala som na SOI a dohodli sme sa ze ked sa to nevyriesi do 14 dni tak to idu riesit....preto sa pytam ,ze kolko to trvalo vsetko.Dakujem pekne.Natalia

  • : Ja som sa po dlllhom naťahovaní dočkal. u SOI je to známa firma. Mal som opakovaný problém s reklamáciou telefónu-pravdepodobne ho ani do opravy neposielali a stále tá istá vada dookola. Tak som chcel vrátiť peniaze ale na to pristúpiť nechceli. Napokon som to vyriešil cez SOI- Alternatívne riešenie sporu. Síce mobil iba odkúpili na základe momentálnej trhovej ceny, ale aspoň niečo.

  • Veď musíš počkať, potom až uvidíš. Nemôžeš dopredu súdiť. potom určite napíš. ako zareagovali

  • Dočkal sa tu vôbec niekto peňazí od tejto super firmy?

  • https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov/formular-pre-podanie-navrhu-na-zacatie-ars.soi

    Pre všetkých, čo by to náhodou potrebovali

  • Mne ho odmietli prevziať v zákonnej lehote s tým, že keď je vadný, pošlú na reklamáciu. Aj som im poslal dvakrát. Potom poslali vyjadrenie servisu, že telefón je bezvadný. Takže neviem ako sa zachovajú teraz

  • Želám Veľa úspechu. keď by si neuspel, pri obchodnej inšpekcii funguje inštitút mimosudneho riešenia spotrebiteľských sporov. Moju sťažnosť nemohli riešiť, lebo som si telefón objednával na obchodné meno ako živnostník. A to Pán H aj náležite zneužil. Pochodil som len na podpore Huawei, kde mi potom podľa obchodu bezvadný telefón vymenili za úplne nový. Týmto pozdravujem pána H.

  • Peter: a dočkali ste sa Penazí ?

  • Peter: no dnes im telefon odoslem kompletne zdokumentujem ze vsetko je v top stave a uz len cakat a verit

  • Napiš im a uvidiš. Ale ja by som na Tvojom mieste sa ani nepýtal, ale rovno poslal tovar naspäť aj s vyplneným formulárom. Máš na to zo zákona právo. Oni majú vlastné zákony, ktoré ovládajú lepšie ako iní. Ja mám s nimi veľmi veľmi zlé skúsenosti.

  • Peter: ale veď to je v podmienkach že do 14 dní sa dá odtúpiť od zmluvy. Ja ho nechcem reklamovať ja ho chcem vrátiť a chcem svoje peniaze je to vôbec možné. keď som si toto všetko tu prečítal ?

  • Najskôr Ti napíšu, že telefón si už používal a vrátenie tovaru nie možné. Môžeš ho ale reklamovať. Prajem veľa Ti šťastia a trpezlivosti s nimi :-)

  • Chcem sa spýtať, ako to je s odstúpením od zmluvy, ktoré je možné do 14 dní od prebratia tovaru bez udania dôvodu. Vrátia peniaze bez problémov? Kúpil som si z tohto obchodu mobil, ktorý prišiel v otvorenom balení avšak nepoužitý aspoň tak vyzeral. No batéria telefónu des a hrôza. 100% batérie mi hlási výdrž 15 hodín a to ho používam ešte len piaty deň. Snažím sa obmedziť aplikácie podsvietenie atď ale výdrž nič. A nekúpil som si nový telefón nato aby som sa nejako obmedzoval. Takže odstúpim od zmluvy a budem sa modliť aby mi došli peniaze.

  • Suhlasím!!! Je to obchod ktorý zavádza ľudí predávajú pouzité telefóny, nedodajú k tomu veci ako nabíjačka s ktorou by som vedela telefón nabíjať, klúčik s čím sa otvára zadna časť! No proste fuj! Rozmýšlam aj nad tým,že ich ohlasim na obchodnú inšpekciu lebo to čo robia je nehorázné!

  • Tento eshop jednoducho predáva fejky. Vlastná "drahá" skúsenosť. (Vid. moja recenzia 1.11.) Myslím, že by na tom nebolo nič zlé, keby o tom vopred informovali, alebo dali možnosť výberu. Napríklad Amazon tiež predáva elektroniku s veľkou zľavou, ale bez záruky. Zrejme to legislatíva USA umožňuje. U nás to tak nie je. U nás sa predáva hocičo & hocijako & hocikým. Tiež si myslím, že aj portál Heureka by mal byť zodpovednejší a nepodpodporovať neseriózne firmy ako je Freia / NoveMobily.sk

  • Vidim že uvedene recenzie hovoria za všetko a každy sa stretava s tym istym problemom...Otvorene a neuplne balenie prišlo aj mne a po 4-och mesiacoch začina odchadzať displej. Takže 99 percent zakaznikov v tychto diskusiach a vo všetkych recenziach si vymyšla a len obchod jediny je "dokonaly"...Už v živote nič s tohoto e-shopu a kto si chcete kupiť telefon oplati sa priplatiť si par eur a pozrieť sa po serioznom obchode..