Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Nový obchod funguje pod názvom FAJNmobil. Sk., Treba si dávať pozor na túto firmu pána Horeli....

  • Ľudia pozor na tohto pána HORELIČANA., asi pred 10 dňami som kúpil od neho mobil., že vraj 1mesiac starý a telefón má 2roky 8 mesiacov., je to podvodník. Ak budete chcieť niekdo podať trest. oznámenie, tak napíšte sem.., keď sa viacerí dohodneme tak možno že stoho niečo bude.,

  • Majiteľ spoločnosti FREIA má nový eshop, určite treba nakupovať uňho ... odporúčam fajnmobil.sk / firma ALIEN s.r.o., ak chcete podporiť pána podnikateľa a kúpiť si nefunkčný mobilný telefón. Pre istotu sa na ich stránke nedajú napísať ani recenzie :-)
    Reklamácie z obchodu FREIA oni neriešia, pretože táto spoločnosť je už v likvidácii a samozrejme je tam nový majiteľ. Krásny príklad, ako sa dá podnikať. Držím palce!

  • "Podnikateľ" Jozef Horeličan, Jašíkova 2636/16, Čadca, založil 2.6.2018 spoločnosť Alien s.r.o. (prevádzkovateľ fajnmobil.sk) a 10.8.2018 vyhlásil likvidáciu Freia s.r.o. (prevádzkovateľ novemobily.sk). Odpovedzte si sami aké môžu byť dôvody na likvidáciu jednej firmy a e-shopu a súčasné založenie druhej firmy a e-shopu...

  • viete mi niekto prosim vas napisat, kam mam zaslat reklamaciu,akosi tie teledoone cisla su obe vypnute a ked som im pisal email,tak maju v pazi sa ozvat.Dakujem vam.

    • Miriam

    • Dobrý deň, mám podobný problém. Telefón mi celý blbne, nič na ňom viditelne nieje poškodené avšak nefunguje absolutne fotoaparát, svetlo, zvuky dotyku a dalšie... mobil som zakúpila ako čisto nový a nemá ani rok, kde ho mám prosím reklamovať? Už som zúfala keďže stál necelých 800€ a na nový nemám. Tieš neviem ako dalej, už som bola aj na polícii aj na inšpektoráte

    • treba sa prihlasit na stranku Fajnmobily.sk,nakolko su to oni z tej FREIA,len zmenili nazov a idu do konkurzu.Ja uz vybavujem reklamaciu cez nich.

  • Kúpila som v tomto "akože obchode" mobilný telefón. Žial, telefon po 3 mesiacoch používania nefunguje. Reklamovala som ho, po 30dňoch prišiel v takom istom stave, ako som ho tam poslala - nefunguje. Tento obchod z ďaleka obchádzajte.

  • Presne tak súhlasím recenzie si píše obchod sám ...odporúčam každý kto u nich kúpim mobil nech si ho ide dať dodatočne niekde skontrolovať a overiť .

  • Dobry den...tak dnes presne na 14 den po odstupeni zmluvy mi prisli peniaze za Iphone 7 128 GB .Sice som tam objednavala aj kryt na zadnu stranu za 12 e ktore mi nevratili napriek tomu,ze kryt som im posielala tiez....ale to mi uz nevadi nech si nechaju.Hned po odoslani funu do Cadce a uverejneni recenzie mi veeeelmi arogantny pan predstavil sa ako konatel firmy telefonoval asi 5 monutovy neprijemno-arogantno povysenecky monolog to bol.....dodrbal ma statocne ,ze ako som si mohla dovolit napisat na nich taku recenziu,ze som to mala prebrat najskor snim a potom pisat recenzie,pritom s tetkou od nich dom to riesila a tej to bolo uplne jedno........nevadi.Peniaze mam a to bol tiez posledny krat ked som nakupovala nieco cez net a uz duplom nikde nebudem nakupovat u firmy NOVEMOBILY.
    Najhorsie na tom je asi to ze keby som ho vedela spravadzkovat sama ten fon a nenavstivila som odbornika v predajni tak do dnesneho dna mam stary Iphone a som pysna a spokojna,lebo vobec by som ja sama na to neprisla.....Ludia davajte si pozor na to co kupujete.Predajcovi co ma upozornil na to ze telefon nie je novy a podla IMEU mi povedal presne kedy bol fon 1 krat spusteny a upozornil ma na chyby fonu dokonca jeho zatecenie som dala flasu slivovice.Prajem Vak krasne sviatky ......Natalia

    • Já Vám na rovinu říkám, že ty recenze tady si píše sám obchod. Pokaždé, když někdo přidá negativní recenzi se úplně náhodou objeví 3-4 kladné tak, aby to krásně zprůměrovaly do 80%. Tenhle obchod doufám velice rychle zavřou a dej čert, že si vytvoří nový. Pana H. si budu pravidelně hlídat, abych mohl poté ihned varovat.

    • toto s tými recenziami to je pravda stale pribudnu pozitivne len vtedy ked je nejake negativne hodnotenie na stranke.

  • Takže ja som odstúpil od zmluvy a našťastie musím povedať, že mi peniaze prišli aj keď v posledný možný deň ale prišli. Nikdy viac žiadny eshop, neoplatí sa to pre tie peniaze tie problémy. Pekne do obchodu kúpiť nový a hotovo. NIKDY NIKDY NIKDY VIAC

  • trestné oznámenie je na prd... je to jeden proti jednému. Efektívna by bola hromadná žaloba (alebo ako presne sa tomu hovorí) ale zas sa nato každý vykašle, lebo sa mu neoplatí kvôli 300-500e pol roka cestovať cez celú republiku hore dole na súd a ešte nemá zaručené že vyhrá..

  • Peter: Booze ja nie som vobec technicky zdatna...trestne oznamenie mozeme podat my...ved tu piseme len pravdu.Ja som ten fon mala uplne zly....uz od nich nechcem nikdy ziadny tovar a je to jeden velky podvod!

  • Natália: Treba opraviť v účte. Už čakám, kedy sa nám tu začnú vyhrážať trestným oznámením za ohováranie

  • A ešte niečo. Keď som telefón poslal späť na reklamáciu, presne o týždeň som ho mal naspäť akože opravený. Keď som pýtal servisný protokol, mejlom mi poslali protokol autorizovaného servisu Telemax z Budapešti, lebo na slovensku servis Huawei nie je doteraz. Neviem, či ten týždeň stačil na cestu odo mňa z NZ. do Čadce, z Čadce do Budapešti, blesková oprava, z Budapešti do Čadce a potom späť ku mne. Bleskovka ako hrom..isté je, že telefónu sa servis ani len nedotkol, lebo závada bola viditeľná a hlavne počuteľná, napriek vystavenému protokolu o oprave. Každý nech posúdi sám

  • Peter:Prepacte to meno som dala do kolonky meno a aj to je asi zle....ako tu dam meno aby sa ukazovalo?Dakujem Natalia

  • Peter: anonym preto,lebo som nevedala kde ho mam dat...a som tu nova...ale uz by to malo byt ok.
    No presne citala som aj ja len recenzie az vcera som prisla na to ,ze je tu aj diskusia....Verte ci neverte aj som rozmyslala ci mam fon objednat z tohoto nasho otrasneho obchodu - dokonca som si pred kurierom otvorila balik , ze ci mi neposlali len tehlu a vidite odrbu ludi luxusne aj tak...

  • tie kladné recenzie si píše zrejme sám majiteľ. pred cca pol rokom ich heureka vytriedila a polovicu z nich vymazala. zrejme preto že boli písané z rovnakej IP adresy.

  • Škoda tých označení "anonym". Potom neviem na koho príspevok reagujem. Ja som u nich kupoval Huawei P8. A čítal som len ich recenzie. Diskusiu som si prečítal až keď už bolo neskoro. Sú tomu už takmer dva roky a stále im držím palce. Nadol

  • ok jasne dám vedieť.Aky ste vy fon kupovali?:

  • Peter286: dakujem za odpoved.Viete je to fakt chrapunstvo to čo robia...človek si musí zarobiť na kúpu telefónu a pošlú mu maketu.Ved ani ochranné sklo na ňom nechcelo držať .Skoda že firme dovolia ďalej podnikať.Uvidim čo bude ako zareagujú,ale hanba veľká.

  • Odstoupení od smlouvy posláno emailem ihned ve dne obdržení a taktéž s balíkem následujícího dne. Peníze na účet obdrženy 15. dne ale poslány byly ve lhůtě.