Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Komunikacia
    • Predaj neoznacenych vyrobkov bez vysaciek, pochybnost o pravosti a/alebo o tom ci su vyrobky naozaj nove
    • Tovar zabaleny v neoriginalnych baleniach. Prislo to cele akoby z bazos.sk. Extrem.

    Reakcia obchodu Norwayshop

    Dobrý deň,
    mrzí nás Vaše negatívne hodnotenie, keďže sme okamžite navrhli dve alternatívy ako vzniknutú situáciu vyriešiť k Vašej spokojnosti.
    Podnikli sme taktiež interné kroky aby sa podobné problémy neopakovali a navrhli sme konkrétne riešenia. Spokojnosť zákazníka je u nás na prvom mieste, preto sme Vám ponúkli podrobné vysvetlenie problému, ktorý nastal.
    Navrhli sme dve varianty riešenia:
    1. možnosť bezplatného vrátenia s bezodkladným vrátením peňazí a zároveň vystavenie darčekového poukazu ako naše ospravedlnenie,
    alebo
    2. uplatnenie dodatočnej zľavy na zakúpené produkty až do výšky -50% v prípade, že si tovar chcete ponechať.
    Môžeme Vás ubezpečiť, že tovar, ktorý ste si zakúpili, v žiadnom prípade nebol nosený a zásadne odmietame tvrdenie, že sa jedná o tovar II.akosti, prípadne neoriginálny produkt.
    Je bežné, že tovar ponúkaný na webových stránkach je vystavený v kamenných predajniach, a teda nemá pôvodný obal. Taktiež sa môže stať, že visačka sa pri manipulácii s takto vystaveným tovarom odtrhne a je potrebné vyrobiť náhradnú.
    Mrzí nás, že napriek nášmu nadštandardnému prístupu, ktorý ste ocenili a v iných e-shopoch nie je samozrejmosťou, ste nám zanechali takéto hodnotenie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zavádzanie zákazníka

    Otrasné, predražený tovar, absolútne nezodpovedá reklame a mojím skúsenostiam priamo z Nórska.

    Reakcia obchodu Norwayshop

    Dobrý deň,

    mrzí nás Vaša negatívna recenzia. V prípade nespokojnosti môže zákazník vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 dní od zakúpenia.

    V našom e-shope ste si zakúpili merino sveter Dale of Norway, značky, ktorá sa vyrába v Nórsku. Od zákazníkov sme ešte nemali na túto značku ani jednu negatívnu recenziu, keďže sa jedná skutočne o exkluzívny a kvalitný tovar.

    S pozdravom
    Tím Norwayshop

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Možno vôbec pozitívne hodnotiť obchod, keď si objednáte 3XXL termoprádlo Aclima s dlhými rukávami a oni vám pošlú XXL a to ešte 1ks je s krátkymi rukávmi.

    Reakcia obchodu Norwayshop

    Dobrý deň,
    vzniknutá situácia nás veľmi mrzí - keďže chyba nastala na našej strane radi Vám zabezpečíme bezplatné vrátenie tovaru k nám a následné vrátenie zaplatenej čiastky. Iba upozorním, že problém nastal v skladovom systéme a nebyť Vášho upozornenia, ani by sme o túto chybu nezaznamenali - v prijatej objednávke totiž figuroval produkt vo veľkosti XXL. V prípade záujmu o veľkosť XXXL vieme preveriť dostupnosť priamo u výrobcu a budeme Vás kontaktovať ak budú tričká v tejto veľkostí dostupné skladom.
    V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím neváhajte kontaktovať mailom na [email protected]

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Dámsky sveter nie je sveter. So štrikovanou vlnou to nemá nič spolocne. Mikina za strašne peniaze. Na fotkách pekne, biele a v skutočnosti šedivé. Celu objednávku vám vraciam a ruším.

    Reakcia obchodu Norwayshop

    Dobrý deň,

    je nám ľúto Vašej recenzie. Sveter, ktorý ste si objednali má v popise uvedené " ľahký sveter z veľmi jemnej merino vlny pre maximálne pohodlie, tesne pletený, aby sa zabránilo presvitaniu. Ideálne na lyžovanie, turistiku a každodenné použitie ako základná vrstva alebo sveter „vedľa pokožky“

    Pri svetroch sa rozlišuje, či sú pletené z jemnej merino vlny s hrúbkou vlákna 19-21 mikrónov - tieto svetre sú tenké, ľahké, jemné na pokožke a celoročne nositeľné. Druhou kategóriou sa klasické vlnené svetre, ktoré sa vyrábajú z klasickej ovčej vlny z hrúbkou vlákna 30 mikrónov a viac. Tieto svetre sú hrubé a nosia sa iba v zime, keďže sú extrémne teplé.

    Produktovú fotku máme priamo od nórskeho výrobcu Dale of Norway a na niektorých zariadeniach sa môže javiť ako biela. Preto aj na základe Vašej recenzie sme pridali do popisu, že ide o sivú farbu.

    Pri kúpe svetrov Vám radi poradíme s výberom toho správneho podľa Vašich predstáv.

    Každý zákazník má nárok na vrátenie tovaru do 14 dní. Vaša platba Vám bude vrátená.

    S pozdravom
    Tím Norwayshopu

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Trvá to príliš dlho pokiaľ tovar dorazí...

    Reakcia obchodu Norwayshop

    Dobrý deň,

    je nám ľúto Vašej negatívnej recenzie. V 99% objednávok je doba dodania do 48 hodín od vytvorenia objednávky. Bohužiaľ tovar vo Vašej objednávke sa nachádzal na externom sklade a preto dodanie trvalo 7 dní.

    Veríme, že napriek tejto skúsenosti, ste s tovarom a kvalitou spokojný.

    S pozdravom
    Veronika, Norwayshop

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Zlozity sposob vratenia veci v pripade,ze nesedia.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Keďže som z Popradu, výhodou pre mňa bolo, že som si tovar mohla pred vyzdvihnutím vyskúšať.
    • Pri osobnom vyzdvihnutí mi pracovník predajne predal tovar za cenu platnú v kamennom obchode, nie za cenu e-shopu. Všimla som si to až po platbe kartou a upozornila som ho na to. Následne mal problém mi platbu vystornovať, vrátiť preplatok alebo akokoľvek inak svoju chybu napraviť. Sľúbil však, že mi preplatok dodatočne vrátia. Všetky moje údaje mali v mailovej komunikácii a preplatok mi pokojne mohli vrátiť tým istým spôsobom, akým som platila, teda na kartu. V iných e-shopoch s tým nemajú problém. Dodnes ma však nikto nekontaktoval, ani mi preplatok na účet neprišiel, hoci od nákupu prešlo 10 dní. Že by ten pracovník svoj sľub nemyslel vážne? Neviem, no po tejto skúsenosti sa tomuto obchodu budem zrejme vyhýbať.

    Super tovar, ktorý sa dá kúpiť u nás len v niekoľkých obchodoch, ale prístup k zákazníkovi má ďaleko od serióznosti.

    Reakcia obchodu Norwayshop

    Dobrý deň,

    je nám ľúto tejto situácie a ospravedlňujeme sa za túto chybu. Oneskorené riešenie tejto situácie vzniklo na jednej strane našim novým brigádnikom a tým, že Vám nevedel vrátiť tento preplatok priamo na predajni a na strane druhej ako nedorozumenie, keďže sme následne čakali na číslo účtu pre vrátenie tejto sumy. Takáto situácia nie je u nás bežná, preto zrejme došlo k tomuto nedorozumeniu.
    Našich zákazníkov si veľmi vážime a dôkazom toho je aj to, že sa k nám stále vracajú. Preto dúfame, že tento nákup nebol Váš posledný a budeme mať šancu zmeniť Váš názor, keďže išlo o nedorozumenie. Ako ospravedlnenie od nás príjmite darčekový poukaz na ďalší nákup, dúfame, že ho radi využijete a Váš názor zmeníme. :)

    S pozdravom
    Váš Norwayshop