Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Vyzerá že sú pekne závesy
    • Bohužiaľ sa obrázok absolútne nezhoduje s realitou a o zatemnovacom závese neje ani reč keby som ho nedavala skracovať tak by som ho vrátila bohužiaľ ide o značku Madlen

    Reakcia obchodu Noblese

    Dobrý deň,
    ďakujeme veľmi pekne za recenziu. Nakoľko sa doteraz predalo niekoľko stoviek týchto závesov a neobdržali sme žiadnu recenziu o odlišnej farbe mohlo sa stať, že zobrazovacie zariadenie skreslilo farbu závesu. Čo sa týka zatemnenia závesov na našej stránke máme pri každom závese uvedenú hustotu látky. Pri Vašich závesoch je hustota látky 200GSM, čo predstavuje zatemnenie okolo 70%. Pokiaľ má zákazník nejasnosti ohľadom zatemnenia, naši pracovníci na infolinke sú vždy pripravení pomôcť pri výbere závesov.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Rýchle reakcie na e-mail
    • Dlhá doba dodania
    • Informácia o podaní zásielky zo strany obchodu, ale reálne až na ďalší pracovný deň aj vzhľadom na moju prosbu

    Za mňa extrémna dlhá doba dodania, ktorá nekorešponduje s informáciou odoslania do 48 hodín

    Reakcia obchodu Noblese

    Dobrý deň,
    ďakujeme veľmi pekne za recenziu. Vaša objednávka bola odoslaná na druhý pracovný deň. Na našej stránke máme uvedené odoslanie 1-3 pracovné dni, nie odoslanie do 48 hodín. Naši pracovníci Vás informovali, že ak si želáte produkt odoslať skôr a teda obdržať ho ešte v piatok je možná zmena prepravnej spoločnosti. Túto možnosť ste však odmietli.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Rýchle objednanie, rýchle dodanie
    • Zatemňovací záves je Zatemňovací, ale takmer priesvitný a teda neplní svoju funkciu. Škoda peňazí. Navyše na viacerých miestach na textile vidno chyby tlače

    Reakcia obchodu Noblese

    Dobrý deň,
    ďakujeme veľmi pekne za recenziu. Čo sa týka zatemnenia závesu, na našej stránke máme uvedenú hustotu látky 200 GSM a teda spĺňa kritérium zatemňovacieho závesu. Pokiaľ ste si želali záves, ktorý by viac zatemňoval bolo potrebné si z našej ponuky vybrať záves s vyššou gramážou látky. Ak ste na závese našli výrobnú chybu, po nahlásení problému by Vám bol záves samozrejme vymenený za nový kus. Reklamáciu sme však z Vašej strany neobdržali.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • ziadna vyhoda
    • katastrofalna komunikacia
    • klamu zakaznikov
    • produkty su nekvalitne a nepouzitelne

    Skusenost s tymto internetovym obchodom je katastrofalna a nikdy viac. Nikomu neodporucam u nich objednavat produkty. Zatemnovacie zavesy, ktore som objednala, su nepouzitelne, nakolko pasku prisivaju 4cm pod horny okraj. Nasledne ked sa zaves upne na haciky, ktore su 6cm od horneho okraja, tak 4cm horny lem spadne, nakolko latka je makka a poddajna a vyzera to esteticky nemozne. Zaves je kompletne nepouzitelny. Pri reklamacii, ze zaves je nemozne pouzit, nakolko zbytocny kus latky hore spadne a vyzera to strasne, mi pani mudrlantka vysvetlila, ze z ich pohladu sa to teda upnut na haciky da a bodka. Ano da, len to ze latka spadne, ich uz nezaujimalo. Pri opakovanom pokuse o telefonat nezdvihali, nakoniec to zhodnotili, ze nevedia nic pre mna spravit a je im jedno ako si to zavesim. Jednym slovom otrasne. Nikdy nikdy nikdy viac, ziadne noblese.

    Reakcia obchodu Noblese

    Dobrý deň,
    ďakujeme za recenziu. Táto situácia, ktorá vznikla bola s Vami ihneď riešená cez emailovú a následne aj telefonickú komunikáciu. Ešte pred vytvorením ste sa všeobecne informovali, či je možné upevniť závesy s riasiacou páskou na háčiky načo ste dostali odpoveď že áno. Každý záves, ktorý má riasiacu pásku je možné upevniť na háčiky. Inú otázku ohľadom závesov alebo úpravy sme od Vás už neobdržali. Nakoľko vznikol problém pri zavesí, za ktorý sme už ale my nemohli, nakoľko sme úpravu závesu vykonali podľa Vašej požiadavky. Následne Vám boli poskytnuté informácie, ako môžete vyriešiť situáciu, ktorá vznikla vo Vašom prípade. V prípade nejasností ohľadom úprav produktov je potrebné aby sa zákazník v prípade potreby aj viackrát informoval. Naši pracovníci vždy poskytnú kompletné informácie o produkte ako aj o jeho úprave.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Objednaný záves prišiel poškodený,s dierkami. Momentálne je odoslaný na reklamáciu.

    Reakcia obchodu Noblese

    Dobrý deň,
    ďakujeme za recenziu. Na záves, ktorý bol podľa Vás poškodený sme spravili zvoz na naše náklady, keďže sa jednalo o poškodený kus. Po preskúmaní niekoľkými našimi pracovníkmi však na závese nebola nájdená ani jedna diera. Záves bol iba na niektorých miestach pokrčený, nakoľko sa jedná o zamat, mohlo to pôsobiť na prvý pohľad ako diera. Záves Vám bol zaslaný späť opäť na naše náklady i keď bol bez poškodenia.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    závesy veľmi pokrčené, ušitie veľmi zle kraje - zle sa skladajú, ukončenie veľmi zlé zdvíha sa

    Reakcia obchodu Noblese

    Dobrý deň,
    ďakujeme za recenziu. Mrzí nás, ak nastal nejaký problém s produktom. Keďže sme však neobdržali od Vás ani telefonicky, ani emailom reklamáciu nemohli sme túto situáciu vyriešiť. Naši pracovníci Vás na základe tejto recenzie kontaktovali emailom ale do dnešného dňa sme od Vás neobdržali odpoveď.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Objednala som si závesy.Materiál nič moc, nezodpovedal cene.Priplatila som si za úpravu, kraje boli nakrivo obšité, namiesto krúžkov som si dala našiť riasiací pás, kt. sa nedá nariasíť.A o potlači ani nehovorím... našla som miesta, kde potlač chýbala.

    Reakcia obchodu Noblese

    Dobrý deň,
    ďakujeme za recenziu. Veľmi nás mrzí táto vzniknutá situácia avšak z Vašej strany sme neobdržali reklamáciu ani telefonicky ani emailom a preto sme túto situáciu nemohli vyriešiť.

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Poháre sú veľmi tenké, až sa bojim že ich pri umývaní rozbijem. Niektoré sú krivé, keď ich postavím na rovnú plochu, začne sa kývať, nemá stabilitu.

    Reakcia obchodu Noblese

    Dobrý deň,
    ďakujeme za recenziu. Poháre, ktoré ste si vybrali z našej ponuky sú z tenkého skla. V ponuke máme samozrejme aj poháre s hrubším sklom. Pokiaľ boli nejaké z pohárov ako uvádzate krivé bolo potrebné ich u nás vyreklamovať a samozrejme by Vám boli vymenené za nové kusy. Keďže sme od Vás reklamáciu neobdržali nemohli sme túto situáciu vyriešiť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Po objednávke mi prišiel email od zamestnanca obchodu, že vybraný variant je nedostupný. Na výber som dostal iné varianty, z ktorých som si jeden vybral. Po doručení a otvorení zásielky som však zostal nemilo prekvapený, keďže sa v nej nachádzal variant, ktorý som v skutočnosti nevybral. Zásielka dorazila zabalená v polo-rozpadnutej krabici, ktorá zaručene nebola od predávaného produktu, keďže mala po sebe nápisy ako "color: navy", a pod. Vo vnútri krabice som našiel produkt amatérsky zabalený v niečom, čo sa dá nazvať len odpadom. Podotýkam, že zásielka obsahovala sklenené časti, čiže mi je záhadou, ako dokázala prepravu prežiť. Keby sa dá zakliknúť 0 hviezd, urobím to. Nikdy viac.

    Reakcia obchodu Noblese

    Dobrý deň,
    po prečítaní Vašej recenzie nás naši zamestnanci okamžite kontaktovali, aby sme dostali bližšie informácie k situácii, ktorá nastala nakoľko si nie sme vedomí žiadneho pochybenia. o preverení v sklade sme obdržali informáciu, že Vám boli odoslané Vami vybraté náhradné tienidlá. Ak prišla krabica poškodená, k tomuto poškodeniu muselo dôjsť počas prepravy nakoľko nikdy neodosielame tovar v poškodených krabiciach. To, že mala krabica po sebe nápisy nevylučujeme keďže sa snažíme čo najviac šetriť prírodu a preto používame aj recyklované ale samozrejme nepoškodené krabice. Ako výplň bola v tomto prípade použitá kartónová výplň zo skartovaného kartónu. Pri tejto forme výplne je riziko poškodenia takmer nulové. Do dnešného dňa sme neobdržali od Vás ani odpoveď na email, ani vrátenie tovaru s ktorým ste nebol spokojný.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Objednal som si nočné lampy. Krásna farba a keramická časť.
    • Klobúk na lampu je veľmi zlej kvality. Zo 6 lámp bola dobrá len 1, skúšal som opraviť ten klobuk, ale nedrží to, asi nekvalitné lepidlo. Vymenila som na ine klobuky čo som mala doma.

    Neodporúčam tento obchod, pretože sú tam nekvalitné výrobky.

    Reakcia obchodu Noblese

    Dobrý deň,
    veľmi nás mrzí vzniknutá situácia, nakoľko produkty, ktoré od nás odchádzajú sa vždy kontrolujú. V tomto prípade muselo dôjsť k poškodeniu počas prepravy. Akonáhle sme si prečítali Vašu recenziu, kontaktovali sme Vás, aby sme túto situáciu vyriešili nakoľko ste nám reklamáciu nenahlásili emailom ani telefonicky. Keďže sme však od Vás neobdržali odpoveď, nedokázali sme túto reklamáciu vyriešiť k Vašej spokojnosti.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednali sme si saténové obliečky no od staténu to má ďaleko… Obliečky vôbec nezodpovedajú fotkám na stránke.

    Reakcia obchodu Noblese

    Dobrý deň,
    ďakujeme za recenziu. Mrzí nás, že obliečky nesplnili Vaše očakávania. Ako sme Vás však informovali v emaily jedná sa o saténové obliečky, ktoré sú vyrobené z bavlneného saténu nie z umelého saténu. Ak ste mali záujem o obliečky z umelého saténu tie žiaľ v ponuke nemáme. Pri každom produkte však máme uvedené, z akého materiálu sú obliečky vyrobené. V prípade nespokojnosti s produktom má každý zákazník nárok na vrátenie tovaru do 14-stich dní od doručenia. Túto možnosť ste však nevyužili a obliečky ste si ponechali.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • nekontroluje zaslaný tovar, aj ked tovar prišiel predimenzovane zabalený , napriek tomu jeden podnos bol chybný , / pokrčený plech/

    Reakcia obchodu Noblese

    Dobrý deň,
    ďakujeme za recenziu. Veľmi nás mrzí, že jeden podnos bol chybný nakoľko produkty pred odoslaním vždy kontrolujeme. Takáto situácia sa samozrejme vždy dá vyriešiť reklamáciou a to výmenou poškodeného kusu za nepoškodený kus. V tomto prípade sme od Vás však reklamáciu neobdržali a nemohli sme túto situáciu vyriešiť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Objednala som prehozy a obliečky na vankúše, biele!!! Ale prišli nejaké maslové/krémové/ champagne. Takže celá objednávka za 80 €je nepoužiteľná. Len preto, že v NOBLESE nepoznajú farby.

    Reakcia obchodu Noblese

    Dobrý deň,
    veľmi nás mrzí, že ste s produktami neboli spokojná. Vždy sa však snažíme vyriešiť každú nespokojnosť zákazníka s tovarom. V piatok 21.04. ste si vyzdvihli zásielku. Email ste napísali v ten istý deň večer. Na tento email sme reagovali ihneď v pondelok ráno s ospravedlnením a ponúknutím riešenia tejto situácie. Žiadali ste výmenu za čisto biele prehozy a obliečky. Po preverení u dodávateľa sme však zistili, že sa jedná o sériu, ktorá nie je snehovobielej farby. Ihneď po odpovedi od dodávateľa sme Vás informovali, že nás to mrzí ale nie je možnosť výmeny toho istého produkty. Preto sme Vám ponúkli dve možnosti: možnosť vytvorenia novej objednávky s novými produktami so zľavou 10% alebo ako druhú možnosť sme Vám zaslali reklamačný štítok na vrátenie k tovaru k nám na naše náklady a samozrejme následné vrátenie finančných prostriedkov späť na Váš účet. Na tento email sme však od Vás už odpoveď nedostali a do dnešného dňa sme ani neobdržali tovar.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Farba zaslaného tovaru- prehoz nezodpovedala farbe na obrázku

    Reakcia obchodu Noblese

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že ste boli s produktom nespokojná. Niekedy sa môže stať, že zobrazovacie zariadenie skresľuje reálnu farbu produktu a taktiež odlesk pri zamatových látkach môže farbu mierne skresliť. Vo Vašom prípade ste však využili možnosť vrátenia tovaru a peňažné prostriedky Vám boli vrátené späť na účet.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • svetlo v katastrofalnom stave. (svorkovnica a ukončenie vodičov )

    Reakcia obchodu Noblese

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že ste boli s produktom nespokojný. Týchto svietidiel sme už predali stovky kusov a doteraz sme neobdržali reklamáciu ohľadom zlého ukončenia vodičov. Každý zákazník má právo na reklamáciu poškodeného produktu. Reklamáciu sa vždy snažíme vybaviť v čo najkratšom možnom čase, obvykle výmenou za nový kus. Od Vás sme však od doručenia objednávky k Vám nedostali žiadne oznámenie o tom, že by produkt, ktorý ste obdržali niesol známky poškodenia.