Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Tovar mi nebol doručený. Pri predchádzajúcich objednávkach som bola veľmi spokojná, no teraz pravdepodobne došlo k nejakému omylu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na stránke pri produkte písaná doba dodania 2 dni, realita týždeň. Produkt ma už tým pádom nezaujíma, dôjde neskoro. Potrebovala som ho na dovolenku.

  • Neodporúča obchod

    ponukaju tovar ktory nevedie dodat

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • Hlavne objednavka bola promptne.vybavena a rýchlo doručená.

    Bola som veilmi spokojná a preto doporučujem aj iným.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednaný tovar nemám ani na 7.deň od objednávky, objednané 6 ks Biofresh tekuté mydlo 500ml, 5 ks potvrdené a kvôli 1 ks ? sa čaká na doskladnenie od dodávateľa, objednávku ruším a objednávam v iným e-shope, kde odosielaju moju objednávku dnes. Inak objednávam pravidelne 15-16 ks v inom e-shope, kde tovar momentálne nemali, nastavila som aj si "strážneho ":-) v roli overenom e-shope.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar mi nebol doteraz doručený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neviem akú výhodu nakoĺkk tovar stále neprišiel. Tak neviem tovar ohodnotiť a obchod sa mi zatiaĺ neozval. Od iných predajcov, kde som tovar objednala neskor už dávno tovar dorazil.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    objednal som 3 ks- bol dodaný 1 ks s dodatočným oznamom, že na sklade už nie sú.
    Chápem môže sa to stať, ale bolo nutné reagovať skôr ešte pred expedíciou 1 ks aj s ponukou náhradného tovaru.
    Moja snaha použiť darčekové koše na rodinnej oslave bola zmarená.

  • Neodporúča obchod

    Objednávku som vytvorila a zaplatila pred 7 dňami a zatiaľ sa nič nedeje, expedovaná ešte nebola a na mail ohľadom jej stavu som zatiaľ odpoveď nedostala. Za týchto okolností obchod nateraz neodporúčam.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nemožné vložiť zahraničné číslo

    Žiaľbohu je nemožné vložiť zahraničné číslo ako kontakt.Ja iné telefónne číslo nemám,keďže žijem v zahraničí a som len na dovolenke u rodičov.kuriér môže zavolať aj zahraničné číslo bez problémov ,sme v 21.storočí

    Reakcia obchodu naureus.sk

    Dobrý deň, p. Viera,
    žiaľ systém kuriérskej spoločnosti neumožňuje vložiť zahraničné telefónne číslo. Môže to byť z rôznych dôvodov, napr. technické (systém kuriérskych spoločností nie je kompatibilný s formátmi zahraničných čísel), regulačné obmedzenia (z dôvodov bezpečnosti, súkromia alebo administratívnych obmedzení), dodatočné náklady (vyššie poplatky za medzinárodné hovory, administratívne procesy spojené s prácou so zahraničnými telefónnymi číslami a ďalšie logistické problémy).
    Ďakujeme za pochopenie.
    Naureus

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar nie je mozne dodat, ale na eshope sa da v pohode objednat

    Velke sklamanie, objednanych viacero kusov a zavolali, ze maju len jeden. Toto sa nestalo prvykrat. Velmi zle nastavenie v eshope, kde sa daju objednat aj kusy, ktore realne nemaju ani skladom ani u dodavatela. Ked ponukli jeden kus kvoli ich chybe, mali dat dopravu zdarma, co nedali lebo som uz nesplnala kriteria. Cele zle.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • rýchle doručenie
    • objednávala som kozmetiku soaphoria, som nesmierne sklamaná, pretože dva produkty boli vytečené a obchod to musel vedieť ...dali ich do zľavy a neupozornili na to

    bola to už moja druhá objednávka a aj posledná ....zaslať vytečené produkty, to chce riadnu dávku odvahy

    Reakcia obchodu naureus.sk

    Dobrý deň,

    Je mi veľmi ľúto, že došlo k vytečeniu produktov. Žiaľ pri tomto druhu produktov (napríklad kokosový olej) sa to niekedy stane, že sa v preprave produkt poškodí a dôjde k jeho vytečeniu.
    Produkty boli v zľave z dôvodu znižovania skladovej zásoby, nie z dôvodu že by boli poškodené.
    Poškodené produkty a produkty s končiacou dobou spotreby máme vždy riadne označené.
    Mrzí ma, že ste nás osočili z toho, že sme o tom vedeli. Kebyže nás kontaktujete s problémom, bol by tento problém vyriešený k Vašej spokojnosti tak ako s každým iným zákazníkom.

    David Škrobánek
    Naureus.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nový vernostný systém je maximálne nevýhodný
    • pri nákupe mi nezapočítalo všetky nazbierané body
    • predtým som vyhľadávala tento eshop pre jeho najvýhodnejšie ceny na trhu, po poslednom nákupe to tak žiaľ už nie je pre tento nový vernostný systém.

    Reakcia obchodu naureus.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujeme za spätnú väzbu.
    Nový vernostný systém je výhodnejší ako starší, veľmi ma mrzí, že došlo k nedorozumeniu, ktoré som vysvetlil osobne telefonicky. Výhoda aktuálneho systému je ta, že kredity ide použiť už aj na zlacnený tovar ( v starom nebolo možné dostať zľavu na zlacnený tovar a zároveň je možné mať objednávku za 0,05 eur v prípade, že na konte máte našetrené dostatočné množstvo kreditu.)
    Body za objednávku Vám budú pripočítané po prevzatí objednávky, takto to máme nastavené z minulosti kvôli špekuláciám ktoré sa začali množiť.
    Verím, že sa vysvetlilo nedorozumenie a bude všetko v poriadku :-)

    David Škrobánek
    Naureus.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • zatial nie je ani sprava o stave obj.
  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Tovar nedbalo zabalený vo vnútri krabice.
  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Pekný prehľad tovaru
    • Dlhá čakacia doba
  • Neodporúča obchod

    60 %

    Na základe tejto objednávky hodnotím negatívne, nebol to nákup ale výhra, čo si cením. Ale predpokladal som že dostanem to, čo by som dostal aj keď ho kúpim, keďže to bolo dosť drahé. Produkt prišiel bez pôvodnej krabičky, a po odskrutkovaní vrchnáku krému, zo štvrtiny bol aj odlepený alobal , čiže predpokladám že to bol použitý krém...

    Reakcia obchodu naureus.sk

    Dobrý deň,

    je mi ľúto Vašej nespokojnosti. Vyhrali ste produkt v hodnote 57,90 €.
    Originál tohto produktu má obsah 50 ml, Vy ste obdržali 50 ml produkt, ibaže bez krabičky.
    Krabičky neboli pri všetkých produktoch. Celkovo sme v súťaži rozdali viac ako 650 produktov v celkovej hodnote viac ako 10 000 eur.
    Dôrazne sa ohradzujem vôči tvrdeniu, že produkt bol použitý.
    Nech Vám výhry, ktoré ste u nás získali bez dalších podmienok, urobia radosť a verím, že v prípade iných produktov ste nezaznamenali žiadny problém.

    David Škrobánek

    Ďakujem za pochopenie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tyčinky úplne nepožívateľné, spálené, hneď putovali do koša. A odpoveď predávajúceho, škoda slov. Vraj nemôžu kontrolovať, či sú dostatočne chrumkavé.... Úplne od veci. Nuž, tak, človek je poučený, nikdy viac!!!

    Reakcia obchodu naureus.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás Vaša nespokojnosť. Ako Vám písala kolegynka, viď presná kópia mailu nižšie. Je pravda, že nemôžeme kontrolovať kvalitu konzistencie každej dávky produktu. Týchto tyčiniek sme predali väčšie množstvo a nebola na kvalitu žiadna sťažnosť, čo neznamená, že vo Vašom prípade nemohlo k pochybeniu dôjsť.
    Slovné spojenie "dosť chrumkavé" bolo nevhodne zvolené a ospravedlňujeme sa zaň.

    Ďakujeme za pochopenie
    David Škrobánek

    Originál emailu:
    vzniknuta situacia nas mrzi, ale o kvalite produktu nerozhodujeme my, ale jeho vyrobca.
    Pokial produkt v tomto pripade Tycinky, pustil vyrobca do predaja, predpokladame , ze su v poriadku a vhodne na dalsi predaj.
    Zial na sklade nemame moznosti skumat balenia ci su tycinky spravne prepecene, dost chrumkave atd.
    Vzniknutu situaciu samozrejme chapeme a v pripade, ze si myslite, ze produkt nieje v poriadku, mate moznost vratenia tovaru v zakonnej lehote.

    Dakujem za pochopenie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar nezodpoveda popisu, uz v zaklade, to co prislo nie su ani zdaleka panske vreckovky ale skor presteranie alebo bavlnene servitky...

    Reakcia obchodu naureus.sk

    Dobrý deň,

    Je nám veľmi ľúto, že nie se spokojná s tovarom, ktorý Vám prišiel. Jedná sa o naturálne vreckovky 36 x 36cm čo je uvedené v popise a o to šlo výrobcovi, ktorý sa špecializuje na výrobu Eko produktov. Každopádne pokiaľ spokojná nie ste a tovar ste nepoužívali je možné ho vrátiť. Pre možnosť vrátenia tovaru nás prosím kontaktujte na [email protected] alebo tel.čísle +421 948 383 420.

    Ospravedlňujeme sa týmto za komplikácie ktoré sme Vám spôsobili
    David Škrobánek
    Naureus.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Veľmi dlho som čakal na tovar, tovar ( krabica s liekmi ) prišiel otvorený !!!