Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Tovar prisiel neskoro

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Názor na obchod? Žiaden tovar som si neobjednala! Tak ak je to nejaký odrb a zistím, že mi boli stiahnuté peniaze za niečo, čo som si neobjednala, tak nech niekto čaká následky!!!

    Reakcia obchodu NATURonline

    Pani Adriana,

    asi ste si nas pomylila s inym obchodom, kedze ste si u nas urobila objednavku a dokonca aj zaplatila vopred. Prosim skontrolujte si to. Pekny den. Naturonline.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    17.3. som mala objednavku aj s platbou a ešte doteraz mi neprišla ,

    Reakcia obchodu NATURonline

    Pani Renátka, Vaša zásielka bola poškodená pri preprave kuriérom, ako sme Vás aj informovali a preto odoslanie nového tovaru trvalo dlhšie. Veľmi sa ospravedlňujeme za oneskorenie, avšak nevieme zodpovedať za prepravné služby. Prajeme pekný deň.
    Henrieta NATURonline.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som objednala už ani neviem kedy a ešte nedorazil. Tento tovar, čo ste mi poslali v dotazníku som si nikdy neobjednala. Ďakujem
    Kým pošlete dotazník overte si, či zákazník má vôbec vybavenú objednávku, lebo týmto ho len popudíte!!

    Reakcia obchodu NATURonline

    Dobrý deň, veľmi ma mrzí, že ste nám napísala takéto hodnotenie napriek tomu, že ste si objednali tovar na objednávku a nie tovar, ktorý je skladom. Preto ste čakali na tovar. Samozrejme máme s Vami aj mailové komunikácie, že sme spolu komunikovali a napriek tomu máme od Vás takéto hodnotenie, čo ma veľmi mrzí. Čo sa týka dotazníka to je služba priamo HEUREKY a tieto dotazníky sú automaticky vygenerované. My ich osobne neposielame. Ešte raz ma táto situácia mrzí. Do budúcna odporúčam teda objednať tovar, ktorý je skladom a nie na objednávku - vtedy trvá doručenie rýchlo. Prajem všetko dobré. S pozdravom Linda, NATURonline

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Objednala som si okrem iného aj čokoládový nápoj v prášku, ktorý bol rozsypaný v balíčku, vrchnáčik bol odšrobovaný a žiadna fólia, mám pocit akoby ten výrobok bol už otvorený / používaný... :o

    Reakcia obchodu NATURonline

    Dobrý deň pani Veronika, ak sa tovar pri preprave nejakým spôsobom poškodil, čo nás mrzí, mali ste nás kontaktovať a by sme Vám produkt reklamovali. Tovar v žiadnom prípade nikto nepoužíval. Mohol by nedostatočne zabalený, ale keď Vám prišla zásielka takto poškodená, mali ste nás kontaktovať a reklamáciou by sme Vám poslali produkt nepoškodený. Ak sme však takúto informáciu od Vás nemali nemohli sme ju riešiť. S pozdravom Linda, NATURonline

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som objednala pred skoro 3 tyzdnami...nebol mi zatial doruceny...nebolo mi oznamene nic o stave objednavky...ani preco este neprisla ani kedy pride a ci vlastne pride nic...nikto ma ohladne mojej objednavky nekontaktoval ani nic nedorucil

    Reakcia obchodu NATURonline

    Dobrý deň pani Martinka, kontaktovala som Vás a tiež posielala všetky info ohľadne objednávky. Posielala som Vám asi tri maily bez spätnej odpovede. Môžno sa Vám maily hodili do spamu, ale skutočne som Vás informovala, preto ma veľmi mrzí, že vnímate túto objednávku ako negatívnu skúsenosť. Vždy sa snažíme zákazníkom pomôcť. S pozdravom Linda, NATURonline