Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Došiel tovar ktorý nepasoval a popis neobsahoval to čo tovar
Reakcia obchodu NaPríves.sk
Nerozumieme zákazníkom, ktorí akýkoľvek problém s objednávkou riešia prostredníctvom negatívneho hodnotenia bez toho, aby sa obrátili na náš zákaznícky servis. Od zákazníka neevidujeme telefonickú ani písomnú reklamáciu na zakúpený tovar. Tovar je tiež vždy možné bez udania dôvodu jednoducho vrátiť - túto možnosť zákazník rovnako nevyužil. Zákazníkovi bol zaslaný tovar podľa popísaných parametrov identický s fotografiou na webovej stránke. Nie je v našej kompetencii niesť zodpovednosť za to, že si zákazník objedná tovar, ktorý mu "nepasuje". Ak si zákazník nie je istý kúpou produktu, vždy odporúčame obrátiť sa na náš zákaznícky servis, kde mu naši pracovníci ochotne pomôžu s výberom a poradia v prípade akýchkoľvek pochybností.
Nestáva sa nám, že by sa nejaké nejasnosti alebo nedorozumenia nevyriešili k spokojnosti zákazníka, základom je však komunikácia, ktorú sme zo strany tohto negatívne sa vyjadrujúceho zákazníka absolútne nezaznamenali. -
Neodporúča obchod
- výrobok špatne popísaný,to čo mi prišlo som vobec nechcel
- výrobok špatne popísaný,to čo mi prišlo som vobec nechcel
Reakcia obchodu NaPríves.sk
Nedá nám nereagovať na takúto recenziu, ktorú považujeme prinajmenšom za nevhodnú. Zákazník si objednal tovar, konkrétne samolepiace odrazky oranžovej farby, pri popise ktorých sú jasne a zreteľne deklarované jeho rozmery a funkčné využitie, preto nám príde maximálne nepochopiteľné, prečo je z pohľadu zákazníka produkt "špatne" popísaný. Je nám ľúto, že zákazníkovi prišlo čo "vôbec nechcel", no v tomto prípade nerozumieme, prečo si tovar objednal, ak ho podľa jeho slov nechcel. Zákazníkovi prišlo presne to, čo si objednal.
Zákazník má možnosť kedykoľvek nás kontaktovať, či už v prípade otázok alebo reklamácií. V tomto prípade sa tak nestalo, a preto pokladáme túto negatívnu recenziu za mimoriadne nemiestnu.