Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po mnohých telefonátoch som zásielku dostala , ale nie vo farbe akú som si objednala. Bola to lacná poľská napodobenina deky do auta pre psíkov. Na obrázku to vyzeralo exkluzívne, no doručili mi takú handru. Veľké sklamanie . Už nikdy viac NajZoo.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • tovar este ho nemam, takze stale cakam, neviem ohodnotit
    • posielaju cez slovensku postu za 5 EUR (bezna cena za kuriera s dobierkou alebo aj menej bezne 3-4 eura, postovy kurier mi nedorocil zasielku na postu ako som ho ziadal ale dal zasielku na hlavnu postu v BA, absolutne najhorsie sluzby co sa tyka dorucovania, nechapem ako niekto moze vyberat spomedzi kurierskych spolocnosti len SK postu.

    Komunikacia s obchodom OK, na volbu dorucenia kuierom mali aj moznost platit na predajni, neviem ako je mozna tato kombinacia ale OK :) zavolali a prezistili ci chcem zasielku dorucit.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Moja osobná skúsenosť nebola veľmi dobrá, polovica mojej objednávky nebola vôbec na ich sklade .Keď som žiadala o podobný tovar tak vraj nič podobné nemajú. Keďže som prvé zaplatila a tak mi prišiel mail že tovar nemajú tak mi navrhli vrátenie peňazí . Peniaze dodnes nemám. Tovar ktorý mi prišiel bol fajn .

    Reakcia obchodu Najzoo.sk

    Dobrý deň,
    ospravedlňujem sa Vám za vzniknuté nedorozumenie, náš eshop momentálne menil majiteľa a v tom zmätku som naozaj pozabudol na úhradu sumy za tovar, ktorý sme Vám nedodali. úhradu som spravil pred chvíľou, máme rovnakú banku, takže už by ste čiastku mali mať na účte. Verím, že s novou majiteľkou budete mať v budúcnosti už len tie pozitívne skúsenosti :)
    ešte raz, prepáčte a všetko dobré prajem

  • 7.7.2020 som si objednala tovar a do dnesneho dna mi neprisiel 18.7.20. hoci objednavka je potvrdena

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    objednala som si pelech pre psa 110 x 90, ale nech meriam ako meriam tak sme namerali 100 x 80 a ani vnútorné rozmery nesedia. Tak neviem, prečo zavádzajú zákazníkov . Inak pelech je kvalitný aj pekný aj kontakt so samotným obchodom bol bez problémov.

  • Tovar sme si objednali pred 10 dňami a do dnešného dňa nám nič nebolo doručené a ani oznámené že dodávka tovaru bude meškať.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Podvodnici. V zásielke nebol objednaný tovar kompletný - vodítko v hodnote 39€ tam nebolo, len odmeny pre psa za 10€, pričom ma na to vopred neupozornili, neposlali upravenú faktúru a na dobierku zaúčtovali sumu aj s vodítkom - 50€. Nehovoriac o tom, ze odoslanie trvalo cez 2 týždne, pričom tovar na stránke označený "odosielané do 24h".

    Reakcia obchodu Najzoo.sk

    Vážená pani zákazníčka,

    Vodítko, ktoré spomínate je ručne vyrábané na mieru a len veľmi malé množstvo držíme skladom. Každého nášho zákazníka informujeme o dodaní a zároveň sa informujeme o detailoch, ktoré si zákazník želá. Bohužiaľ ani po takmer 2 týždňoch sme od Vás nedostali odpoveď, tak sme zaslali aspoň časť objednávky. Zvyšná časť objednávky Vám bude zaslaná v najbližších dňoch, tak ako sme Vás dnes informovali telefonicky.

    S pozdravom
    Najzoo.sk team

  • Uz 7 pracovných dni cakam na dodanie tovaru, z obchodu neprišiel žiaden mail, aby vysvetlili kde je problém a dovolat sa neda.

    Reakcia obchodu Najzoo.sk

    Dobry den,

    Na nasom e-shope je uvedene, ze z dovodu dovolenkovej sezony budeme vsetky objednavky odosielat az 4.9. Pravdepodobne ste prehliadli banner s touto informaciou, ktory je na vsetkych podstrankach e-shopu.

    Dakujeme za pochopenie
    Najzoo.sk team

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • neviem
    • neseriozne jednanie predajcu

    Reakcia obchodu Najzoo.sk

    Dobrý deň,

    Vaša objednávka bola vytvorená 30.1.2017 vo večerných hodinách a odoslaná 1.2.2017. Vašu objednávku ste následne neprevzali od kuriéra a teda nám ju vrátil.

    Je možné, že Vám ju nevedel doručiť z dôvodu nesprávne zadaných kontaktných údajov vo Vašej objednávke (kuriér sa Vám nevedel niekoľko krát dovolať).

    Ak by ste mali nejaké otázky ohľadom Vašej objednávky, budeme radi ak nás budete kontaktovať.

    S pozdravom
    Najzoo.sk team

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Žiadne. Tovar mi cestoval 10 dní, aj napriek tomu, že pri výrobkoch, ktoré som objednala bolo uvedené, že to odosielajú do 24 hodín.
    • Tovar mi cestoval 10 dní, aj napriek tomu, že pri výrobkoch, ktoré som objednala bolo uvedené, že to odosielajú do 24 hodín.

    Nespokojnosť s 10 dňovou dodacou lehotou!!!!

    Reakcia obchodu Najzoo.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za neskoršie doručenie, ktoré bolo spôsobené dopravcom, nakoľko stratil prvú odoslanú zásielku.

    Prajeme pekný deň
    Najzoo.sk team