Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neodporučam. Nespolahlivy

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadna komunikácia
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nevedia ake maju skladove zasoby . Na eshope tovar maju a ked objednate tak po 4 dnoch sa dozviete ze tovar neni
    • Nikto vas neinformuje musite si volať čo je s objednavkou
    • Dva krat som objednaval dva krat my zrušili objednavku

    Moja skúsenosť je taka že dvakrat som objednal a dvakrat my zrušili objednavku.

    Reakcia obchodu najsport.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu a úprimne nás mrzí, že ste mali negatívnu skúsenosť s vašimi objednávkami. Ospravedlňujeme sa za komplikácie so skladovou dostupnosťou a nedostatočnou komunikáciou. V poslednom čase sme sa stretli s nečakanými výpadkami v zásobovaní, ktoré spôsobujú takéto situácie.

    Chceme vás uistiť, že pracujeme na zlepšení našich procesov, aby sa podobné problémy už neopakovali. Vaša skúsenosť je pre nás veľmi dôležitá a veríme, že ak nám dáte ešte šancu, vaša ďalšia skúsenosť s naším e-shopom bude pozitívna.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme a ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom, Dominika.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som objednal 23.7. Uvedene bolo, že tovar je skladom a bude doručený 25.7. Po tel. rozhovore dňa 29.7. mi bolo povedané, že tovar doručia 30.7. Tovar neprišiel ani v tento dátum. Som veľmi nespokojný, lebo objednaný bicykel, ktorý mali skladom som potreboval na plánovanú akciu, ktorú som musel zrušiť.
    Viem, že sa môže stat čokoľvek, čo oddiali dodanie, ale myslím si, že komunikácia zo strany obchodu by mala byť lepšia. Od potvrdenia prijatia objednávky do dnešného dňa zo strany obchodu mi neprišla žiadna informácia, kedy bude tovar dodaný.

    Reakcia obchodu najsport.sk

    Vážený zákazník,

    ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie a nepríjemnosti. Rozumieme, že meškanie a nedostatok komunikácie vám spôsobili problémy, najmä keď ste mali naplánovanú akciu, na ktorú ste potrebovali bicykel.

    Radi by sme vás uistili, že tento prípad nie je pre nás štandardom. Preveríme, čo sa stalo a ako mohlo dôjsť k oneskoreniu. Zároveň budeme pracovať na zlepšení našej komunikácie, aby sme v budúcnosti predišli podobným situáciám.

    Ešte raz sa vám úprimne ospravedlňujeme a dúfame, že nám dáte príležitosť napraviť to.

    S pozdravom, Dominika

  • Neodporúča obchod

    • Персонал не заинтересован в продаже продуктов представлены в магазине.

    Reakcia obchodu najsport.sk

    Have a nice day,

    can you give us an idea of the situation that led you to your review? It certainly wouldn't be that we wouldn't want to sell rather the opposite. We look forward to every single sale.

    We will be happy if you provide us with more information.

    Thank you.

    Kind regards, Dominika

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Žiadna komunikácia .po dvoch týždňoch nebol bicykel doručený na email neodpovedali vlastne raz áno že už je na ceste do predajne v tn.po telefonickom kontakte má ubezpečili že to idú preveriť prečo neprišiel a dodnes deň sa nikto neozval .

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Nové lyže neboli pripravené k vyzdvihnutiu. Peniaze požadované ešte pred vydaním tovaru- opätovne aj napriek mojej argumentácii, že tovar nie je pripravený. Spätný výkup zamietnutý , že majú lyží veľa.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar bol deklarovaný ako dostupný na sklade. Keď som sa deň po objednaní telefonicky informoval o stave objednávky, tak mi bolo oznámené, že tovar mi už bol odoslaný. Nasledujúci deň po telefonáte mi však bolo e-mailom oznámené, že moja objednávka bola zrušená z dôvodu nedostupnosti tovaru ??

    Reakcia obchodu najsport.sk

    Pekný deň,

    ďakujeme Vám za poskytnutie spätnej väzby. Chceli by sme sa ospravedlniť za akékoľvek nepríjemnosti, ktoré ste mali v dôsledku nesprávneho stavu skladových zásob. Vaša spokojnosť je pre nás prioritou a budeme sa snažiť, aby sme v budúcnosti zabránili podobným problémom.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté nepríjemnosti a dúfame, že nám dáte možnosť zlepšiť sa v budúcnosti.

    S pozdravom, Dominika

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar ktory na eshope svietil ako skladom stale nedodali, ani ma nekontaktovali ci tovar maju alebo nie :-(

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Ako pardón ale objednávka potvrdená 11.12. a dnes 29.12 a časť objednávky stále nedorazila?Už keby to aj holubom posielali tak som to už mal dávno mať.Sklamanie veľké

    Reakcia obchodu najsport.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu a veľmi sa ospravedlňujeme za oneskorenie vašej objednávky. Chápeme, aké sklamanie to pre vás znamenalo. Nakoľko sa časť objednávky nachádzala na jednej z našich pobočiek a teda mimo nášho skladu, doba dodania sa predĺžila. Išlo taktiež aj o vysoký dátum pred Vianocami a dodanie kurierom sa predĺžilo taktiež.

    Ešte raz sa veľmi ospravedlňujeme.

    S pozdravom,
    Dominika

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Komunikacia s obchodom prakticky ziadna. Tovar mi nebol dodany. Ked som tam telefonoval co je s objednavkou, povedali, ze nevedia polozku najst v sklade. Povedal som im, nech zrusia objednavku. Neurobili tak. Preto som zmluvu vypovedal ja. Napriek tomu, som stale nedostal peniaze naspat ani po 9 dnoch.

    Reakcia obchodu najsport.sk

    Dobrý deň,

    chceli by sme sa Vám ospravedlniť za problémy spojené s nedostupnosťou položky vo vašej objednávke a za náš nedostatočný zákaznícky servis, ktorý nezodpovedal štandardom, ktorými fungujeme. Uisťujeme vás, že robíme potrebné kroky na zlepšenie našich interných procesov, aby sme takejto situácií v budúcnosti predišli. Peniaze Vám boli vrátene naspať. Ešte raz sa veľmi ospravedlňujeme.

    S pozdravom,
    Dominika

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Objednala som prilbu a uhradila, po asi 4-5 dňoch bez zmeny stavu objednávky som písala obchodu, či mi ju dodajú. Mailom potvrdili dodanie do 2 dní. Na druhý deň mi volal zamestnanec, že tovar nemajú, ale že ma bude informovať, ak by ho našli. Nikto ma neinformoval, prišlo mi len zrušenie objednávky. Keď som skontrolovala eshop, tak bol tovar dostupný skladom, ale už za vyššiu cenu. Tak isto mám potvrdene, že skladom bol aj na predajni. Prístup eshopu teda hodnotím negatívne a amatérsky.

    Reakcia obchodu najsport.sk

    Dobrý deň Hana,

    ďakujeme Vám za Vašu spätnú väzbu. Veľmi sa ospravedlňujeme, za nepríjemnosti spojené s vašou objednávkou. Chceli by sme Vás ubezpečiť, že situácia, ktorú ste opísali, nie je štandardom našich služieb. Vyšetríme, prečo došlo k oneskoreniu a nedostupnosti produktu, a prijmeme potrebné kroky na zlepšenie našich procesov. Čo sa týka ceny, cenové rozdiely môžu byť výsledkom rôznych faktorov, vrátane akcií alebo zmeny dodávateľských cien.

    Veríme, že sa podobná situácia nebude opakovať a budeme pracovať na zlepšení.

    S pozdravom,
    Dominika

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 2 dni

    Tovar prišiel,no úplne iný aký som objednal. Vrátil som naspäť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar som si riadne objednala, aj mi prišlo potvrdenie k mojej objednávke. Obchod bez udania dôvodu mi následne objednávku zrušil. Žiadne ospravedlnenie, nič, zrazu mi prišlo len zrušenie objednávky. Keď som sa dopytovala na dôvod, uviedli mi, že mali chybu na stránke, ktorá vraj údajne uvádzala inú zlavnenú cenu, ako reálne tovar stál. Žiadna ponuka z ich strany, že si môžem kúpiť tovar za inú zľavu. Nezáujem. Na môj mail ani neodpovedali.

    Zavádzanie zákazníkov so zľavami

    Reakcia obchodu najsport.sk

    Dobrý deň pani Zuzana,

    v prvom rade by sme sa chceli veľmi ospravedlniť za vzniknutú situáciu. Ako sme Vám však hovorili aj do telefónu, objednávka bola automaticky zrušená nakoľko nastala chyba z dôvodu preklápania nového systému. Tak isto nám nastala chyba pri danom produktu, kde bola zľava až 95%. Veríme že sa podobná situácia už nestane.

    O zavádzanie určite nešlo ale nastala chyba, ktorá sa mohla stať hocikomu.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme za nepríjemnosti.

    Tím Najšport

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Katastrofa a nespokojnosť,cele zle a utekajte čo najviac od obchodu…Bycykel prešiel poškodený konkrétne roztrhaná pneumatika.Pravdepodobne chyba prepravnej spoločnosti zabalené nič extra.A tak sa začalo nekonečny príbeh z riešením reklamacie.Čo trvalo viac 3 teda skoro 4 týžne.Nekonečne natahovačky.Celé zle človeka to prestane aj baviť.Neodporúčam tento obchod…

    Reakcia obchodu najsport.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za nepríjemnosť, ktorú ste zažili. Chceli by sme zdôrazniť, že nám na spokojnosti našich zákazníkov záleží, a sme sklamaní, že vaša skúsenosť nebola pozitívna. Bohužiaľ však chyba nebola na našej strane ale na strane prepravnej spoločnosti.

    Rádi by sme upozornili, že sme vás už kontaktovali a vyriešili situáciu, ktorá viedla k poškodeniu vášho bicykla. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá, a teší nás, že sme mohli nájsť riešenie.

    S pozdravom
    Tím Najšport

  • Neodporúča obchod

    10 %

    11.7 bola vytvorená objednávka v e-shope ,po zaplatení elektro bicykla mi prišiel email že sa nachádza v externom sklade, 17.7 bola objednávka zrušená. Urobil som chybu, neprečítal som si recenzie na Heureke a zistujem že som nebol sám kto mal problémy. Podpora obchodu komunikuje ale problém je v tom že ak obchod uvádza že má niečo na sklade mal by to mať uskladnené na adrese predajcu a nerobiť sprostredkovaťela predaja. Následne som si prečítal že na vrátenie penazí majú 14 dní tak možem čakať.

    Reakcia obchodu najsport.sk

    Dobrý deň,

    vážime si vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti, ktoré ste zažili s vašou objednávkou. Je nám ľúto, že došlo k oneskoreniu pri zasielaní vašej objednávky, a tiež chápeme vaše sklamanie. Bohužiaľ, v tomto prípade prišiel bicykel akurát v 5. deň a nestihli sme ho v tej deň poslať a objednávku ste na 6. deň zrušili.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme za vaše nepríjemné skúsenosti a ďakujeme za vašu trpezlivosť.

    S pozdravom
    Tím Najšport

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zaplatil som za bicykel s tým, že bude doručený 4.7. kuriérom. Tak to bolo uvedené na stránke. Tovar nedorazil, tak som napísal na chat. Odpísali, že som si kúpil tovar na sklade u dodávateľa a bude doručený do 5 dní. Prešlo 5 dní ani tovar ani odpoveď " Kedy bude tovar doručený?". Cena viac ako 1500€ dopredu zaplatená. Nech si spraví každý svoj názor, ja určite neodporúčam

    Reakcia obchodu najsport.sk

    Dobrý deň Martin,

    ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Chápeme, že očakávate spoľahlivý a presný chod pri objednávke bicykla ale bohužiaľ, v tomto prípade nastala výnimočná situácia s distribúciou. Kolegyňa Vás už informovala mailom takže viete informácie o vašej objednávke.

    Radi by sme sa ešte raz ospravedlnili za akékoľvek nepríjemnosti a zaručujeme vám, že sa budeme snažiť vyriešiť vašu situáciu čo najrýchlejšie a najlepšie, aby ste boli s našimi službami spokojný. Ak máte akékoľvek ďalšie otázky, neváhajte nás kontaktovať. Ďakujeme za vašu trpezlivosť.

    S pozdravom,
    Dominika

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • siroka ponuka

    Garancia dorucenia do dvoch pracovnych dni, ktoru deklaruju pri online nakupe su len prazdne slova. Nedorazila aeste som si ho u kuriera musel vyzdvihnut sam, aby som ho mal vcasTaktiez tvrdenia, ze bicykel dojde zlozeny su zavadzajuce. Dosiel sice zlozeny, ale na kolesach boli "osmicky" karbon na n iektorych miestach oskrety, aplikacia vazeliny alebo pasty na karbon sa neudiala vobec.

    Reakcia obchodu najsport.sk

    Dobrý deň,

    v prvom rade by sme sa chceli ospravedlniť za vzniknutú situáciu. Objednávku ste vytvorili v stredu v poobedňajších hodinách, tým pádom sme bicykel odovzdávali kuriérskej spoločnosti nasledujúci deň - vo štvrtok. Bicykel sme posielali z našej predajne v Trenčíne do predajne v Bratislave, keďže ste si zaklikli osobný odber v BA. V piatok sme mali prebrať bicykel v BA od kuriérskej spoločnosti, kde by v servise prešiel ešte kontrolnou prehliadkou a finálne by bol pripravený na prevzatie. Žiaľ v piatok nám bicykel nebol doručený a nachádzal sa v depe kuriérskej spoločnosti, odkiaľ ste si ho následne vyzdvihli.

    Ešte raz sa chceme ospravedlniť za danú situáciu. Keď budete mať čas a priestor, budeme radi ak by ste sa u nás zastavili s bicyklom, kde vám spravíme kompletnú servisnú prehliadku.

    S pozdravom,
    Ema

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednal som si tovar, ktorý bol "skladom - posielame ihneď" Chvíľu po objednávke mi volali z obchodu, že ho skladom nemajú (ani jednu z 2 objednaných položiek, čo deklarovali ako skladom), tak sme sa dohodli, že objednajú iba 1 položku a potom sa ozvú. Za 7 dní zatiaľ nič, tak nemám čo hodnotiť. Ešte šťastie, že im nefungovala platobná brána, tak som sa dohodol na dobierke. Takže objednávku zruším.

    Reakcia obchodu najsport.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za chybu, ktorá nastala v našom skladovom systému. Hneď po zistení nedostupnosti tovaru v systéme, sme vám ponúkli alternatívu - objednanie produktu priamo od dodávateľa, ktorý mal prísť do 3 pracovných dní. Keďže sme produkt objednávali v piatok, dodacia doba sa posunula na stredu/štvrtok. Vo štvrtok ste volali s prosbou o storno, po upozornení, že produkt dorazí v daný deň (kedy aj dorazil), ste objednávku zrušili. Mrzí nás, že proces sa natiahol na viac dní, ako ste predpokladali. Dúfame, že nám dáte ešte šancu.

    S pozdravom
    Ema

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Nedoporučujem, komunikácia nula bodov.
    Po objednaní tovaru skladu mi prišla notifikácia o odoslaní tovaru. Keď po 3 dňoch tovar nedorazil, volala som do obchodu, kde mi povedali, že tovar odoslaný nebol a vlastne ani nie je skladom. Žiadne ospravedlnenie z ich strany.

    Reakcia obchodu najsport.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí vzniknutá situácia. Pri preprave vašej objednávky nastala chyba pri komunikácií zamestnancov, s ktorými sme následne problém prediskutovali a veríme, že nič podobné sa už nestane. Ešte raz sa vám veľmi ospravedlňujeme.

    S pozdravom
    Ema