Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Veľkosti topánok vôbec nesedia na danú veľkosť.Majú napísané aj centimetre pri veľkostiach,no vôbec to nesedí a to o strašne veľa.Veľkosti sú menšie aj o 4 čísla,ako je uvádzané.Za mňa obrovské sklamanie už nikdy viac

    Reakcia obchodu NAJPAPUČE

    Veľkosti uvádzame od výrobcu dodané hodnoty nakoľko kapacitne nie je možné každú topánku odmerať. Pri tomto modeli sme skontrolovali a rozdiel je 0,5cm čo je jedno číslo rozdiel. Keby ste napísali že nesedia tak by sme Vám bezplatne vymenili za väčšie keďže je to našou vinou, stačí sa ozvať a komunikovať a nie zovšeobecniť na všetky modely a odsudzovať. Sme "bohužiaľ " len ľudia, nie sme dokonalý....

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nedošlo mi tovar kurier odniesol na postu ani mi nevolal že kde ma doniest a posta je ďaleko určite nepôjdem prenú preto neviem ako vyzer tovar a aký je

    Reakcia obchodu NAJPAPUČE

    Prepáčte ale objednali ste topánky s doručením poštovým kuriérom na adresu, tak sme aj podali a za to že kuriér sa Vám nedovolal čoho príčinu nevieme a zásielku uložili na pošte za to naozaj nemôžeme...ovplyvniť to že či kuriér koľkokrát skúsi zavolať a či vyžiadate opätovné doručenie nevieme a spôsob doručenia ste zvolili Vy, nám takto ste akurát spôsobili škodu 7 eur a ešte nám dávať za vinu to že ste to neprevzali resp.nedohodli ste sa s kuriérom je už vrcholom arogancie, prepáčte ale inak to neviem nazvať

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Šlapky boli veľmi pohodlné, ale po dvoch dňoch nosenia sa mi vpredu objavili nejaké asi klince. Krabicu mám , ale papiere som všetky zahodila tak asi nemôžem reklamovať

    Reakcia obchodu NAJPAPUČE

    Dobrý deň
    pri výrobe Vami objednaných šľapiek sa nepoužívajú klince. Samozrejme vyrábajú to ľudia a občas sa stane že sa prejaví určitá výrobná vada ako pri každom tovare (ešte aj pri mercedesoch za 100,000eur), na to slúži reklamačný proces, pošlite späť šľapky a reklamáciu vybavíme podľa požiadavky, vrátením kúpnej ceny alebo výmenou. Faktúru máte v maily ktoré zasielame po vybavení objednávky, to Vám stačí a krátky popis vady...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi nebol doručený aj keď som udala pri objednávke platbu na dobierku,

    Reakcia obchodu NAJPAPUČE

    v objednávke bolo zadané spôsob úhrady : prevodom , to ste tam zadali Vy nie my .... keby ste zadali na dobierku tak ešte v ten deň odíde ako všetky ostatné objednávky v ten deň
    - o tom že nie je uhradená a tým vybavená objednávka ste boli upozornení aj sms-kou 3.10. na telefónne číslo ktoré ste uviedli v objednávke na ktoré ste nereagovali, keby ste napísali že chcete na dobierku nie prevodom tak by sme tiež vybavili
    - svôjvoľne zmeniť v objednávke spôsob úhrady z "prevodu" ktorá je bezplatne na dobierku ktorá je spoplatnená sumou 1 eur nemôžeme a tým nám nič iné nezostalo ako zrušiť objednávku aby topánky neboli zbytočne blokované.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar do dnes nedoruceny !

    Reakcia obchodu NAJPAPUČE

    Dobrý deň
    objednávka prišla 26.5. podvečer, prvý pracovný deň t.j.29.5. bol odoslaný a 30.5. bolo uložené na pošte, rýchlejšie to nevieme poslať. To že z akého dôvodu ste dodnes neprevzali neviem, keď Vám to pošta neoznámila to nás mrzí ale služby pošty nevieme ovplyvniť , zato odporúčame radšej GLS kuriéra. Pri oznámení o odoslaní objednávky píšeme že keď do 2 dní Vám pošta neoznámi doručenie treba sa ozvať aby sme preverili kde je balík ale nemáme od Vás mail s požiadavkou o preverenie