Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Cena
    • Doba doručenia
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dostal som iba jeden email že objednávka je zaregistrovaná a tovar sa pripravuje. Odvtedy nič, tovar má byť vyzdvihnutý v Banskej Bystrici, ale kde?, na akej adrese? Neviem. Pri doručení na dobierku, alebo kuriérom sa cena šplhá do závratných výšok.
    Predmetný tovar sme už zakúpili v papierníctve.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadne - nemožná komunikácia - sľúbia, že zavolajú, čakám 2 hodiny a nič - pretože som zisťovala, kde sa túla moja zaplatená objednávka
    • neschopnosť okamžite reagovať

    neodporúčam - ešte nikdy som sa takto neobabrala - najskôr sa volali najoffice - teraz je to už office-gastro - premenovaná firma - keby som vedala, objednávku nespravím.

    Reakcia obchodu NajOffice.sk

    Klientka objednala tovar z iného obchodu, neobjednávala ho od nás. Omylom vyplnila dotazník k nášmu obchodu, pričom sme klientku kontaktovali a požiadala Heureku o stiahnutie tejto recenzie, ale Heureka dodnes nezareagovala a recenziu nestiahla. Túto recenziu ako obchod odmietame prijať.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Euroobaly, ktore som objednavala a zaplatila, mali byt inej kvalite, ako mi boli dodane. Dodane mi boli obaly, ktore rozhodne neboli typ 100 mc, vyrobene boli v Cine, boli velmi tenke.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ziadne
    • tovar som objednala cca pred 12-15 dnami, zatial mi neprisiel, info o objednavke ziadne, na maily neodpovedaju

    vobec neodporucam

    Reakcia obchodu NajOffice.sk

    Klientku sme kontaktovali formou e-mailu, telefonicky aj formou SMS, ale neúspešne, klientka absolútne nereagovala.
    Snažili sme sa nadviazať kontakt, nakoľko sme sa snažili vyriešiť objednávku k spokojnosti klietky.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • cena
    • sluzby zakaznikom

    na zaklade ponuky n strankach som objednala tovar kde sucastou mali byt aj doplnky. zial len mali byt. nasledne som sa obratila na obchod kde automaticky pozadovali podanie reklamacie a to hlavne za ucelom predlzenia doby riesenia ( zo zakona 30 dni ). Chapem ze omyl sa moze stat , avsak prietahy v rieseni , kde pritom jednoducho staci vlozit do obalky chybajuce komponenty su prejavom ochoty nedostatok riesit . Obchod so mnou prestl komunikovat. Argument o postupoch su vzhladom k velkosti spolocnosti irelevantne.

    Reakcia obchodu NajOffice.sk

    Klientke hneď po prijatí e-mailu, kde nás upozornila na problém, sme odoslali ospravedlňujúci e-mail, kde sme priznali chybu na našej strane a takisto sme jej prisľubili nápravu tým, že chýbajúci tovar jej bude zaslaný začiatkom budúceho týždňa. Nespôsobovali sme klientke žiadne prieťahy a tlačivo sme chceli vyplniť kvôli tomu, aby všetko bolo v poriadku na oboch stranách a nie na to, aby sme spôsobovali prieťahy, nakoľko sa jedná o reklamáciu, kde aj pri reklamovaní nedodania kompletného tovaru zo zákona nám vyplýva doba 30 dní na vyjadrenie, ale nie je našou snahou tento čas naplniť a vždy jednáme okamžite po prijatí podnetu, ak sa vyskytne akýkoľvek problém. S klientkou sme neprestali komunikovať, nakoľko sme napísali v našej odpovedi, že chýbajúci tovar bude zaslaný začiatkom nasledujúceho týždňa.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • n
    • n

    n