Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Matrac je hrozný, bolia ma kríže každé ráno.

    Pôvodne sme chceli matrac Siglo, a na môj mail napísali, že môžeme ten vyskúšať v obchode. Keď sme došli do obchodu, už nám povedali, že matrac Siglo už nemôžeme vyskúšať, a odporučili matrac Hard, ktorý by mal biť taký istý, len ešte kvalitnejší talianský výrobok. Po doručení som spala na tom asi dva týždne dá sa povedať, že dobre. Odvtedy hrozne spím na ňom.

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • z pohjodlia domu
    • neviem

    neviem

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • veľký výber značiek
    • neprehľadnosť

    ak chcete dlhšie čakať, pokojne nakupujte...

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • - rýchle dodanie tovaru
    • - nedodanie objednaného tovaru podľa uvedených skutočných rozmerov výrobku
    • - nekorektné vybavovanie pri reklamácii

    - kupoval som v tomto obchode preto,lebo som bol v tom,že keď si objednám daný tovar v tkom stave ,ako je uvádzaný na stránke
    - objednal som si rošty do postele o rozmeroch 85x195 cm a však mi boli dodané kratšie a to o rozmeroch 84x191 cm,čím som bol nútený tieto rošty ešte upravovať a vznikli mi zbytočné náklady a čas trávený touto prácou
    - po reklamácii mi bolo oznámené,že ak budem chcieť daný tovar (rošty do postele) v rozmeroch,ako to bolo uvedené na stránke,čiže o rozmeroch 85x195 cm budem musieť zniesť náklady na dopravu a ešte si aj priplatiť 10% z ceny tovaru
    - pre toto neodporúčam tento obchod

    Reakcia obchodu najmatrace.sk

    Vážený pán Tóth, na vysvetlenie, rošty štandardne na Slovensku a v zahraničí určite tiež sa dodávajú v menších rozmeroch oproti rozmeru posteli a matracov. Starý typ posteli nám prerábali mnohý naši klienti a nikdy nebol problém. Zo začiatku ste si objednal bočný výklop potom sme s Vami osobne telefonovali niekoľko krát. Následne ste zmenil objednávku, ktorú sme Vám prednostne vybavili v oveľa skoršom termíne než je štandardný. Po Vašom telefonáte Vám bolo vysvetlené o čo ide. Náš pracovník Vám povedal aby ste sa informoval u svojho stolára lebo je to veľmi netypické. Našou snahou bolo daný problém doriešiť, no vy ste prestali s nami komunikovať, čakali sme od Vás na informáciu ako ste sa poradili so stolárom a ešte ste potom uviedli nesprávne tel.číslo. Tak ako sme to mohli celé doriešiť? Sme certifikovaná predajňa s dlhoročnou tradíciou a takéto nedorozumenie nie je príjemné ani nám a určite je v našom záujme tieto veci riešiť. A na záver, ak ste bol teda nespokojný s dodaným tovarom, ten ste mohli predsa VRÁTIŤ.

    S pozdravom NajMatrace

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • prehľadnosť
    • dodacie lehoty
    • neopovedali my na e-mail

    priemerný