Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod so mnou vôbec nekomunikuje,nič nevim o tom že prečo nepošlú tovar.

  • Neodporúča obchod

    Už som u Vás podobné kreslo nakúpil. Nákup som na základe Vášho dotazu hodnotil kladne. S nákupom som vyjadril maximálnu spokojnosť - preto som sa rozhodol kúpiť druhé kreslo. Prekvapilo ma, že propagácia Vašich služieb je vzdialená od reality. Nespolupracuje s Vašimi obchodníkmi. Dňa 4.6.2023 som si objednal kreslo. V rovnakom čase som uhradil fakturovanú sumu. Dodnes mi tovar nebol doručený (hneď pri objednaní mi bolo oznámené, že tovar Ste objednali), už od 6.6.2023 ma otravujete s vyhodnotením nákupu. Žite v realite a vychádzajte zo skutočností, ktoré Vám oznámia Vaši obchodníci! Zároveň sa pýtam, koľko hodnotení nákupu potrebujete, a prečo Vám jedno nestačí? Pri predchádzajúcom nákupe som ihneď po nákupe poslal kladné hodnotenie, napriek tomu prišli ďalšie požiadavky na hodnotenie nákupu!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nie som spokojná nakoľko kreslo ešte stále nedorazilo. Už je to 17 dní.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar je nekvalitny,drevo kazove ,zle nastriekane a opracované.
    S kvalitou dodaneho tovari som nespokojny.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Primeraná dĺžka čakania
    • Tovar nebol v 100% stave

    Ak by prišiel tovar bez viditelných oderov laku bolo by to super, ale...

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Neskontrolovany tovar, mne chýbali skrutky , všetky z jedného typu. Balenie kovania hrôza.

    Treba trvať na kontrole obsahu tovaru obchodom. Inak v pohode. Je to inak chyba výrobcu-Drevona. Sklamali ma.