Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Obchod so mnou vôbec nekomunikuje,nič nevim o tom že prečo nepošlú tovar.
-
Neodporúča obchod
Už som u Vás podobné kreslo nakúpil. Nákup som na základe Vášho dotazu hodnotil kladne. S nákupom som vyjadril maximálnu spokojnosť - preto som sa rozhodol kúpiť druhé kreslo. Prekvapilo ma, že propagácia Vašich služieb je vzdialená od reality. Nespolupracuje s Vašimi obchodníkmi. Dňa 4.6.2023 som si objednal kreslo. V rovnakom čase som uhradil fakturovanú sumu. Dodnes mi tovar nebol doručený (hneď pri objednaní mi bolo oznámené, že tovar Ste objednali), už od 6.6.2023 ma otravujete s vyhodnotením nákupu. Žite v realite a vychádzajte zo skutočností, ktoré Vám oznámia Vaši obchodníci! Zároveň sa pýtam, koľko hodnotení nákupu potrebujete, a prečo Vám jedno nestačí? Pri predchádzajúcom nákupe som ihneď po nákupe poslal kladné hodnotenie, napriek tomu prišli ďalšie požiadavky na hodnotenie nákupu!
-
Neodporúča obchod
Nie som spokojná nakoľko kreslo ešte stále nedorazilo. Už je to 17 dní.
-
Neodporúča obchod
Tovar je nekvalitny,drevo kazove ,zle nastriekane a opracované.
S kvalitou dodaneho tovari som nespokojny. -
Neodporúča obchod
- Primeraná dĺžka čakania
- Tovar nebol v 100% stave
Ak by prišiel tovar bez viditelných oderov laku bolo by to super, ale...
-
Neodporúča obchod
- Neskontrolovany tovar, mne chýbali skrutky , všetky z jedného typu. Balenie kovania hrôza.
Treba trvať na kontrole obsahu tovaru obchodom. Inak v pohode. Je to inak chyba výrobcu-Drevona. Sklamali ma.