Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednaný tovar neprišiel , zaslali mi niečo úplne iné ....komunikácia nulová ,doteraz mi neodpisali na mail , táto stránka vyznieva podvodne už nikdy viac

    Reakcia obchodu Mushroom.sk

    Dobrý deň Ivana,

    Mrzí nás Vaša situácia. Snažili sme sa Vás skontaktovať telefonicky, no nepodarilo sa nám s Vami spojiť.
    Pri balení nastala chyba z dôvodu sťahovania e-shopu.

    Peniaze sa sme Vám vrátili na účet.

    s pozdravom

    Ema
    shop manager

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Doručenie bolo rýchle
    • Tovar mi prišiel v roztrhnutom obale

    Reakcia obchodu Mushroom.sk

    Dobrý deň,

    Mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť o to viac, že na základe poškodeného obalu neodporúčate náš e-shop. Produkty a ich obaly od nás odchádzajú nepoškodené. Snažili sme sa s Vami skontaktovať, aby ste nám poskytli fotografiou, prípadne škodový zápis a mohli to reklamovať u prepravcu. Žiaľ nepodarilo sa nám s Vami skontaktovať. Vo Vašej ďalšej objednávke sme Vám pribalili nový obal pre tú istú kendamu. Verím, že aspoň takto vynahradíme Vaše sklamanie s poškodeného obalu.

    s úctou
    Miroslav Domin
    e-shop manager

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Pri nákupe bol tovar uvedený ako "na sklade". Keď sa týždeň od zaplatenia nič nedialo, zavolal som predajcovi. Bol slušný, potvrdil že platba prebehla OK ale že tovar nie je skladom a čakajú na dodanie. Sľúbil, že do pár dní bude tovar u mňa. O pár dní opäť volal, že moja zásielka sa niekde stratila a bude ďalšie zdržanie. Tovar nakoniec prišiel v poriadku. Dodávateľská reťaz ale zjavne u tohoto predajcu nie je pod kontrolou.

    Reakcia obchodu Mushroom.sk

    Dobrý deň Juraj,

    Mrzí nás Vaše hodnotenie nášho obchodu, ale chápeme to.
    Vo Vašom prípade sa spojili 2 faktory:

    1. Tovar, ktorý sme mali uvedený ako skladom, sme skladom nemali - mali sme chybu v skladových zásobách a z toho dôvodu bol nesprávne uvedený popis "skladom" pri danom produkte.

    2. Tovar ktorý je bežne u nás dostupný do pár dní sa nám nepodarilo získať kvôli meškajúcej výrobe. Produkt bol dlhodobo nedostupný v celej EU. Keď tovar dorazil na sklad u distribútora, nepotešil nás dopravca a našu prvú zásielku stratil. Následne nám dodávateľ odoslal novú zásielku a tovar sme Vám čo najskôr odoslali.

    Ešte raz sa ospravedlňujem za nepríjemnosti pri Vašej objednávke.
    Róbert Kriško