Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Pomalé
  • Neodporúča obchod

    10 %

    po týždni ani obraz ani zvuk.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ani po 6 dňoch nebol doručený tovar

    Žiadna komunikácia s obchodom o priebehu objednávky, neprofesionálny prístup.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • V Pezinku nie je z coho vyberat, preto sa tu vrati aj nespokojny zakaznik.

    Pani co sa hra na vydajne okienko je arogantna. Hra sa na bezpecnostnu agentku, co pozaduje ockovaci preukaz aj pri vydaji tovaru. Ked jej odmietnete poskytnut informacie o Vasom zdravotnom stave prejde do agresivneho modu. Zacne po Vas na ulici pozadovat meno a priezvisko. Nepride mi prirodzene, aby som svoje osobne udaje odovzdaval na ulici cudzej agresivnej zene. Ponukol som jej cislo objednavky, no ani to ju neupokojilo. Frustrovana sa dozadovala vydajneho cisla. To som jej napokon dal a po dlhom cakani mi tovar arogantnym sposobom odovzdala. Myslim, ze toto je cielene ponizovanie ludi, ktori maju iny nazor na sucasnu fasisticku dobu, ako ma pani. Ked som veducemu prevadzky podhodil, ze im odidu zakaznici, iba sa pousmial, vraj pridu novy. Ano ma pravdu. Uznavam. Su v pozicii, ze si to mozu dovolit. Mali by si vsak aspon vyriesit platbu kartou na ulici. Do predajne Vas nepustia a terminal maju nemobilny.Co sa tyka tovaru a dostupnosti, za mna OK. Co sa tyka ludskeho pristupu, cele zle. No ako som povedal, oni si to mozu dovolit.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Rýchle doručenie, zjavne sa chceli zbaviť nekvalitného tovaru.
    • Predávajú zrejme tovar zníženej akosti.

    Chce to poriadnu dávku arogancie od obchodu poslať zákazníkovi 10 m kábla, kde každých pár cm je pod plášťom vydutie.

    Reakcia obchodu MURAT

    Dobrý deň pán Peter,

    dostala sa ku mne Vaša recenzia a dovolím si zareagovať týmto spôsobom, nakoľko sa s Vami naši kolegovia nevedia spojiť. Do dnešného dňa sme nedostali žiadnu reklamáciu z Vašej strany, tak Vás chcem poprosiť o jej zaslanie. Okamžite po jej príjme sa jej budeme venovať. Kvalitu produktov sami zdôrazňujeme, záleží nám na nej a na nekvalitu upozorňujeme zákazníkov i na našich blogoch tu:
    https://www.murat.sk/blog/cena-medi-rastie-napriek-tomu-nekupujte-lacne-kable-z-ciny
    https://www.murat.sk/blog/kvalita-kablov-stale-pod-dohladom
    https://www.murat.sk/blog/avk-zachytila-pri-monitoringu-dalsie-nekvalitne-kable

    Obráťte sa na nás pokiaľ ste neboli spokojný a produkt nespĺňa požadované technické parametre.

    Ďakujem

    S pozdravom,
    Miroslava Holčíková
    riaditeľka MURAT, s.r.o.