Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • majko81: Dobrý deň, bežný postup pri zakúpení akéhokoľvek produktu cez internet a následnej reklamácií je ten, že produkt musíte zaslať spätne predajcovi, ktorý následne rieši reklamáciu. Vo Vašom prípade sme sa avšak snažili postupovať maximálne ústretovo. Zariadili sme Vám odstránenie závady a tým pádom aj vyriešenie reklamácie v rekordne krátkom čase a v mieste Vášho bydliska. Peniaze ktoré ste musel zaplatiť za vykonaný servis sme Vám ihneď zaslali obratom na Váš účet.Problém bol vyriešený a vy môžte naďalej využívať bicykel ktorý ste si u nás zakúpil.

    S pozdravom tím MT-SPORT

  • Pokazil sa my bicykel a musel som si opravu riesit sam,nakolko nemaju v v mieste mojho trvaleho bydliska ziadny zmluvny servis,bycikel mam poslat spat na oravu v krabici ktoru som uz davno zahodil