Vážení zákazníci, prevádzka e-shopu MT nábytok bola ukončená. Čo robiť, ak máte v e-shope nevybavenú objednávku, nájdete na našom blogu.

Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • darcheckinka:
    Dobrý deň,

    rovnako aj na Váš účet dnes budú vrátené Vami zaslané finančné prostriedky. V priebehu dnešného dňa Vás kontaktuje pracovníčka zákazníckeho servisu.

    Ospravedlňujeme sa za zdržanie.

    Za MT-nábytok Marika

  • MT-nabytok.sk:

    FIha ked uz posielate tak Vás potom žiadame aj my na objednávku 201580915 zaslat platbu !!!!! my mae objednavku od 8.12.2015 a storno bolo 9.3.2016!!!

  • Evelyn:
    Dobrý deň, pani Evelyn,

    naozaj nás veľmi mrzí vzniknutá situácia a Vaše rozhorčenie. Finančné prostriedky Vám budú dnešným dňom zaslané na Vami poskytnuté číslo účtu.
    Ohľadne zaslania platby Vás bude kontaktovať telefonicky pracovníčka infolinky.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme.

    Za MT-nábytok Marika

  • 23.3.mi pracovníčka oznámila že mi boli peniaze zaslané na účet a doteraz mi neprišli. Vracajú peniaze zo slovenskej banky alebo z Čiech alebo z Cypru ? Prišli už niekomu peniaze späť na účet? Koľko mesiacov to trvalo?

  • MT-nabytok.sk:

    Vo Vašom hlbokom ospravedlnení uvádzate

    Peniaze do eura vraciame späť
    Problémy mali bohužiaľ za následok aj oneskorenie platieb za stornované objednávky a vrátený tovar. Peniaze však nemôžeme odosielať automaticky, postupne tak vybavujeme vaše požiadavky jednu po druhej. Ak teda čakáte na nejakú platbu od nás, prosíme vás o trpezlivosť, určite sa jej dočkáte.

    V tom prípade Vás žiadam o zaslanie mojich peňazí, myslím že už Vás o ne žiadam dostatočne dlho, či nie?
    Objednávka č. 201600051, stornovaná 25.2.2016!

  • MT-nabytok.sk: a este jedna vec https://www.mt-nabytok.sk/problemy-sme-prekonali-objednavky-nabytku-sa-vracaju-do-normalu/ tento vas link uprednostnuje novych klientov pred tymi co uz maju objednavky co podla mna neni fer...dorieste co mate zanedbane a az potom riesite novych zakaznikov a nie ze novy su vybaveny bez komplikacii to je zas len tah aby si k vam dalsi a dalsi objednali tovar a neprisiel potom stornovali a zas nepridu ani peniaze :D:D:D a slovaci blbi sme veru

  • MT-nabytok.sk: Dobrý deň, ale tu nejde už o nedoručenie tovaru ide tu o Vaše jednanie že mi pracovnici call centra zlozia telefon ked pýtam svoje peniaz dovolujem si povedat ze nejde o malu sumu ale 650EUR!!!!! co je cela vyplata.. tu už ide o viac nez len nedorucenie tovaru . Okamzite ziadame zaslat vsetky peniaze je to len obycajny prevod.-.---Vsetko mame potvrdene staci len poslat peniaze spat

  • Vážení zákazníci,

    prijmite naše hlboké ospravedlnenie za vzniknuté problémy, ktoré zažívate v posledných týždňoch s doručením objednaného nábytku.

    Viac tu https://www.mt-nabytok.sk/problemy-sme-prekonali-objednavky-nabytku-sa-vracaju-do-normalu/

    Tím MT-nábytok

  • darcheckinka: žiadne informácie si nepredávajú a maily nečítajú, keď som volala ohľadom stornovanej objednávky a vrátenia peňazí ani len netušili, že som im mail týždeň predtým zaslala, vyhľadala ho až keď som telefonovala a potvrdila storno až 5 dní po tom čo som ho zaslala, keby som nezavolala, doteraz by tam bol mozno medzi desiatkami mailov, ktoré im píšu "spokojní" zákazníci a ktoré možno ani neotvoria. A spokojne si sedia a "urgujú".

  • Evelyn: mna dnes zlozili lebo som im povedala ze si ich nahravam a ona len pip pip...zaujimave preco sa boja ze si ich nahravam ved aj oni si mna ... a ja si len chcem pamatat co hovoria...je to bezna vec...kazdopadne stale maju moznost na zmier staci poslat peniaze tam kde maju byt!!!!!!

  • darcheckinka: Práve som volala na zákaznícku linku Mt nábytok a dozvedela som sa prevratnú správu p. Silvie Kovaříková mi oznámila, že moja poziadavka o vrátenie peňazí bola odoslaná na urgenciu na finančné oddelenie - malý detail tkvie v tom, že to mi už napísala jej kolegyňa p Petra Pěnčíková mailom ešte dňa 9.3. a ešte stále urgujú a urgujú...
    Už po niekoľký krát mi povedala, že peniaze prídu budúci týždeň. Keď zavolám o týždeň povie zas to isté...
    Nekonečný príbeh.
    Tak nech urgujú, v konečnom dôsledku ich to bude stáť viac.

  • darcheckinka: Práve som volala na zákaznícku linku Mt nábytok a dozvedela som sa prevratnú správu p. Silvie Kovaříková mi oznámila, že moja poziadavka o vrátenie peňazí bola odoslaná na urgenciu na finančné oddelenie - malý detail tkvie v tom, že to mi už napísala jej kolegyňa p Petra Pěnčíková mailom ešte dňa 9.3. a ešte stále urgujú a urgujú...
    Už po niekoľký krát mi povedala, že peniaze prídu budúci týždeň. Keď zavolám o týždeň povie zas to isté...
    Nekonečný príbeh.
    Tak nech urgujú, v konečnom dôsledku ich to bude stáť viac.

  • Ľubomír Madro: ako ?

  • Spustíme lavínu na poctivý a flexibilný obchod !!!!!

  • darcheckinka: Možno sa konečne preberú...

  • Evelyn: ideme to dnes poslat aj do reflexu do medii a je to podane na ceskej obchodnej inspekcii a aj europskej .. dnes sme oslovili aj pravnika tak verim ze to pomoze..a ked nie tak vyzva a sud :(

  • Darinka Sluciakova: na mňa už ani nereagujú asi už vyčerpali tie svoje formulky, čo tu píšu každému, ale ja budem písať aj ďalej...
    Táto firma sa asi riadi heslom "Aj zlá reklama je predsa reklama".

  • Evelyn: Darinka Sluciakova: ahoj aj ja som poslala uz ma aj v telefone skladaju

  • He Nguyen Dinh: vratili vam peniaze? dakujem

  • Podnet na Českú obchodnú inšpekciu odoslaný.