-
Neodporúča obchod
- Dlhá dodacia doba
Reakcia obchodu Motostar.sk
Dobrý den,
děkujeme za Vaši objednávku.
Omlouváme se za delší dodací lhůtu.
U dvou položek jsme v době objednání uváděli obvyklou dodací lhůtu 2-3 týdny. Bohužel tato doba běžela přes Vánoční svátky a jak jsme měli uvedeno na webu, dodací lhůta se přes svátky může u dodavatelů z důvodu dovolených protáhnout. Zboží tento týden naskladníme a obratem Vám jej expedujeme.
Motostar -
Neodporúča obchod
Zaplatil som pred 27 dňami a do dnes ani tovar, ani žiadna informácia.
Reakcia obchodu Motostar.sk
Dobrý deň,
Je nám ľúto vašej nespokojnosti, ale v čase objednania ste bol informovaný priamo pri výrobku, že predpokladaná doba dodania je 21.6.2023.
Neviem čo viac k tomu máme vysvetliť.
S pozdravom
tím Motostar.sk -
Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Neodporúča obchod
- nedoručený tovar
- zlé
tovar som objednal cca pred mesiacom a do dnešného mi nebol doročený
Reakcia obchodu Motostar.sk
Dobrý den,
je nám líto, že jste nespokojený. Každopádně - zboží jste neobjednával před měsícem, ale před 3 týdny (jak je právě uvedeno i tady na Heuréce).
Objednával jste zboží, které bylo nebylo skladem u dovozců v ČR/SR/DE, ale bylo skladem pouze u výrobce. Toto jsme na webu samozřejmě uváděli spolu s delší dodací lhůtou (v jiném barevném provedení šlo dodat prakticky hned a tuto informaci jste měl rovněž k dispozici). Ze vzájemné komunikace bylo bohužel zřejmé, že jste tuto informaci přehlédl. Dodání od výrobce vycházelo pravděpodobně na tento týden, současně jste byl upozorněn, že si nejsem jistý, jak to vzhledem ke svátkům v ČR a s tím spojenými dovolenými zvládnou u dovozce naskladnit - včetně toho, že jsme ptali, jak to vyřešit s Vaší dovolenou, na kterou jste nás upozorňoval, ale Vy jste jen řekl, že očekáváte, že to přijde, byť jste byl na problém s termínem upozorněný.
Motostar -
Neodporúča obchod
000
Reakcia obchodu Motostar.sk
Zákazník objednal zásielku, v požadovanom termíne ju dostal. Potom prišla táto recenzia, keď sme sa pýtali aký má pán problém, tak prestal reagovať. Napriek tomu ďakujeme za recenziu a prajeme zákazníkovi snáď lepšiu náladu a veľa kilometrov bez nehody
S pozdravom
Motostar.sk -
Neodporúča obchod
- Doba dodania
- Aj napriek tomu ze je vysoka tak tovar stale nedorazil
Tovar neprisiel ani po urcenej lehote 14-21 dni.
Reakcia obchodu Motostar.sk
Dobrý deň,
Z dôvodu Covid-19 sa nám niektoré zásielky zo zahraničia oneskorili av ktorom odbore to nebolo, zákazník dostal tovar 3 dni po termíne, tak sa strašne veľmi ospravedlňujeme a dúfam, že nám to odpustíte, že sme vás tak veľmi sklamali.
S pozdravom
Motostar.sk -
Neodporúča obchod
- Milý personal
- Príjemná komunikacia
- Nízke ceny
-
Neodporúča obchod
Čínske veci predávate trojnásobne predrazene
Reakcia obchodu Motostar.sk
Nevieme, či ste si nepomýlil obchod.
Objednal ste si kvalitné hliníkové prídavné svetlomety od Španielskej firmy PUIG, ktoré sú vyrábané u nich v Španielsku, žiadna Čína. Svetlá splněnují všetky Európskej homologácia, balenie je vybavené kompletnou kabelážou a držiaky na trubky rámu motocykli a cena 164,00 € sa mi zdá prijateľná, čo nám potvrdzuje vo vysokej predaja a žiadne reklamácie na tovar.
S pozdravom Motostar.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 dni
Tovar prišiel, ale nie taký ako na obrázku.
-
Neodporúča obchod
- Dodanie nezodpovedá realite tovar nedošiel
Reakcia obchodu Motostar.sk
Dobrý deň,
Tovar, ktorý ste si objednal, mal dodaciu dobu 21 dní.
Po telefóne s nami ste tvrdil, že ste si to nevšimol a sťažoval ste si, prečo posielame formulár Heuréka, keď tovar nie je dodaný, to je bohužiaľ vec Heuréka o ktorej nerozhodujeme.
S pozdravom
Motostar.sk -
Neodporúča obchod
- bol doruceny iny tovar ako na objednavke
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
tovar zle zabaleny, kovovy nosic trcal z krabice - z oboch v ktorych bol, krabica derava, nosic bol zodraty az na kov, dobity... volal som do predajne, nikto nedvihol. zial som ho uz potreboval, takze aom to cele namontoval a z ieril sa s tym... ratam, ze rychlo zhrdzavie...
Reakcia obchodu Motostar.sk
Dobrý deň,
bohužiaľ máte pravdu, za spôsobený problém sa veľmi ospravedlňujeme.
Len aby ste vedeli - jednalo sa o mimoriadnu udalosť. Bohužiaľ originálnej škatule nie sú moc dobre vyplnené. Kolega, ktorý rieši expedíciu, je momentálne chorý a balíky balia brigádnička. Našou chybou bolo, že sme ju neupozornili na to, že by mala kontrolovať aj výplň v originálnej krabici, aby nedochádzalo k poškodeniu - pravdupovediac sme to sami považovali za samozrejmé - takže sme poučení pre nabudúce.
Tým, že máme aj predajňu, tak sa venujeme aj zákazníkom na predajni a bohužiaľ nie vždy zvládame zdvíhať telefónne hovory - chápem, že ste to potreboval vyriešiť rýchlo, ale môžete napísať aj email, ktorým sa vždy venujeme.
A ako sme sa už spoločne bavili - samozrejme máte za našu chybu sľúbenú kompenzáciu.
Motostar.sk