Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Po tyzdni stale tovar nedorazil a nemám ziadnu info o stave mojej objednávky.

    Reakcia obchodu MomoShop.sk

    Ďakujeme Vám za Vašu objednávku a za to, že ste si vybrali náš eshop. Chceme sa ospravedlniť za oneskorenú dodávku tovaru. Vieme, že je to nepríjemné a vieme, že ste očakávali rýchlejšiu službu. O tom, že Vaša zásielka čaká sme Vás informovali mailom.
    Dôvodom oneskorenia bolo, že tovar sa musel došívať vo výrobe. Kvôli náporu objednávok sme vypredali skladové zázoby niektorých modelov. Sme si vedomí, že to nie je ideálna situácia a veľmi nás to mrzí.
    Zásielka bola vyexpedovaná, zasielalame Vám podacie číslo, aby ste mohla sledovať jej pohyb. Očakávame, že by to malo byť čoskoro.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme za akékoľvek nepríjemnosti, ktoré toto oneskorenie spôsobilo. Ak máte ďalšie otázky alebo potrebujete ďalšie informácie, neváhajte nás kontaktovať.

    S úctou,
    www.momoshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Balik vrátený z posty pre “neuvedenie adresáta”
    Nemám balik ani peniaze

    Reakcia obchodu MomoShop.sk

    Dobrý deň, Karin Perinová,
    Vašu zásielku sme expedovali 19.9.2023 Vami vybratým spôsobom - Slovenskou poštou, na Vami uvedenú adresu o odoslaní ste bola informovaná zaslaním mailu s podacím číslom.
    Zásielka sa bohužial 25.9.2023 vrátila ako "adresát NEZNÁMY"
    Pokiaľ je Vami uvedená adresa v objednávke správna, problém môže byť NEOZNAĆENÁ poštová schránka, ak bývate v bytovom dome.
    Vzniknutá situácia nás mrzí, kontaktujte nás prosím, verím, že nájdeme spôsob ako úspešne doručiť balíček.
    www.momoshop.sk

  • Druhý krát som objednala a po druhý krát mi došla úplne iná čiapka. nez som objednala

    Reakcia obchodu MomoShop.sk

    Dobrý deň, pani Plachetková.
    mrzí nás Vaša skúsenosť. Budeme Vás kontaktovať. Veríme, že to spoločne vyriešime k Vašej spokojnosti.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar sa uz pri prvom pouziti trha

    Reakcia obchodu MomoShop.sk

    Dobrý deň, pani Anna,
    Veľmi nás mrzí Vaša skúsenosť. Nakoľko ide o tovar, ktorý sa predáva dlhodobo a predalo sa už množstvo týchto pančúch je to po prvý krát, čo má niekto takúto skúsenosť.
    Poprosíme o podanie reklamácie, aby sme to vedeli spoločne vyriešiť.
    Ďakujeme za spätnú väzbu.

    www.momoshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Po týždni čiapky stále nemám, v dnešnej dobe som zvyknutá na rýchlejšie dodanie.
    • Žiadna info od e-shopu o zdržaní objednávky.

    Reakcia obchodu MomoShop.sk

    Pekný deň, mrzí nás Vaša nespokojnosť.
    Vaša objednávka z 16.10.2022 /nedela/ bola expedovaná 18.10.2022 utorok
    Doručovana Slovenskou poštou 19.10.2022 streda - 1. trieda
    Uložená na pošte Banská Bystrica 4 - adresát nezastihnutý
    19.10.2022 13:48
    Informáciu o podacom podacom čísle ste dostala mailom.
    Pošta zanecháva tzv. žltý lístok, ten máte v schránke.
    V dnešnej dobe sme zvyknutí na riešenie nedorozumení mailom, telefonicky, nie negatívnym hodnotením. Informáciu o zdržaní objednávky sme Vám neposlali, nakoľko táto situácia nenastala.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Za týždeň ani neoznámili, či posielajú tovar. Uvažujem objednávku zrušiť a tovar kúpiť inde.

    Reakcia obchodu MomoShop.sk

    Dobrý deň, mrzí nás Vaša nespokojnosť. Na vašu objednávku z 27.7.2022 bola odoslaná na vami uvedený email správa 29.7.2022 o tom, že bola prijatá a všetky objednávky sa začnú expedovať po 1.8.2022 z dôvodu dovolenky. Oznam o dovolenke bol uverejnený na našej stránke, sociálnych sieťach, aj v ozname, ktorý Vám bol odoslaný po prijatí objednávky. Objednávky expedujeme postupne, teda v poradí v akom prišli. Vaša objednávka bola expedovaná dnes.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Bola mi doručená čiapka ružovej farby, nie fialovej ako som si objedala.

    Reakcia obchodu MomoShop.sk

    Ďakujeme za hodnotenie, pokiaľ Vam tovar farebne nevyhovuje, radi Vam ho vymeníme za farbu ktorú obľubujete. S kvalitou ste bola / podľa Vašich slov/ nadmieru spokojná.
    Po preskúmaní vášho mailu však musíme skonštatovať, že našimi zamestnancami bol odoslaný tovar presne podľa obrázku. Nedošlo teda k nesprávnemu vybaveniu objednávky.
    Mame za to, že farba zaslaného tovaru plne zodpovedá obrázku v eshope.
    Vašu nespokojnosť si vieme vysvetliť jedine tym, že ste sa riadila farbou guličky, nie farbou samotnej čiapky, a tak došlo k omylu.
    momoshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Udelala jsem objednavku a az v e-mailu mi prislo, ze budou mit celozavodni dovolenou a zasilku budou zasilat az 10.7. coz nikde na strankach nezverejnovali. Kdybych tuto informaci mela, tovar bych nekoupila - kupovat capku pro dite a cekat na ni 2 tydny v teplotach pres 30 stupnu neni to, co zakaznik ceka. Poslala jsem i doklad o uhrade ihned, zda by ji mohli jeste odeslat- bez odezvy. Neprofesionalni pristup.

    Reakcia obchodu MomoShop.sk

    Dobry deň,
    mrzí nás vzniknuté nedorozumenie.
    v potvrdení objednávky 1.7.2021 sme vám uviedli, že objednávku môžte uhradiť, "Tovar budeme kvôli celozávodnej dovolenke dodávateľa expedovať 10.7.2021. Ďakujeme za pochopenie "
    Nakoľko je to dovolenka jedného nášho dodávateľa, nemali sme potrebu oznamovať túto skutočnosť všetkým našim zákazníkom.
    Vaša nespokojnosť pramení z toho, že ste nečakala na naše potvrdenie objednávky a uhradila to hneď.
    Zaslaním dokladu o úhrade, dovolenku dodávateľa bohužiaľ zrušiť nevieme.
    S pozdravom,

    www.momoshop.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Pri objednávke pozorne čítajte čo kupujete. Nedajte sa ovplyvniť obrázkom. Na obrázku je komplet a vy objednávate iba jednu časť. Pri neprečítaní si celkového popisu kúpite predraženú vec.

    Reakcia obchodu MomoShop.sk

    Vážená pani Anna Lukáčová,

    Každý zákazník má právo tovar, ktorý mu nevyhovuje vrátiť.

    To že 50% obrázka nohavíc vo Vás vyvolalo dojem, že ide o komplet je nám ľúto. Naším cieľom bolo zákazníkovi priblížiť, že vecičky u nás sa dajú kombinovať.

    ostro sa ohradzujeme voči Vášmu hodnoteniu, ak kupujete tovar s popisom "BODY dl. rukáv Mr. Gentleman Green", kde je vyobrazene body a 50% nohavíc
    + potvrdzujete objednávku s zvedením "BODY dl. rukáv Mr. Gentleman Green"
    Na mail Vám príde potvrdenie objednávky s " BODY dl. rukáv Mr. Gentleman Green"

    Cena za kvalitné body s potlačou je 9,50 eur.
    Bežne komplety/s nohavicami / stoja okolo 20 eur, je ťažko predpokladať aj vzhľadom na cenu že ide o komplet.

    Vy ste NEPREČÍTALA, čo kupujete minimálne 3 x. K tomu nie je čo dodať ...
    Celý popis ani netrebalo čítať , stačilo si 1x prečítať popis a nelakomiť sa na to, čo predmetom predaja nebolo.

    S úctou,
    www.momoshop.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar neodpovedal objednávke

    Reakcia obchodu MomoShop.sk

    Ďakujeme za hodnotenie.
    Mrzí nás, že sme nesplnili Vaše očakávania. Na vysvetlenie uvádzame, že dekorácie tovaru, prípadne druhý kus tovaru - ktorý sa dá kombinovať , nie sú súčasťou výrobku.
    Pri objednávke BODY, ste preto nemohla očakávať že budú dodané aj tepláčiky. Je nám ľúto že odfotený kúsok tepláčikov vo vás vyvolal ten dojem, že kupujete komplet a nevenovala ste už pozornosť textu.

    Pokiaľ Vám zakúpený tovar z z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, viete ho samozrejme vrátiť.
    www.momoshop.sk

  • Už je to 13 dní od objednávky, tovar ešte nedošiel aj keď všetky veci boli na sklade. Žiadne informácie či bola odoslaná alebo či bude. Sama som musela pred pár dňami písať e-mail. Keď nemajú veci skladom mohli má o tom informovať .

    Reakcia obchodu MomoShop.sk

    Dobry deň, pani Beňová.
    Vzniknutá situácia nás mrzí, radi by sme na svoju obhajobu uviedli, že
    informácia o tom, že 1 kus z troch je vo výrobe Vam bola oznámená pred 7 dňami. Nakoľko je situácia nie priaznivá, vyexpedovanie celej objednávky ojedinele trvá dlhšie. Dnes čakáte 9. -ty deň od pripísanej platby, nie 13 ty ako uvádzate. Tovar je SKLADOM, pokial nie je hneď sa došíva, čo trvá 3-4 dni.

    Ďakujeme za Vašu trpezlivosť . Želáme veľa zdravia a pokoja do ďalších dní.
    Janka
    www.momoshop.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar som objednala pred 10 dňami a stále nemám informáciu o doručení.

    Reakcia obchodu MomoShop.sk

    Dobry den,

    mrzí nas zdržanie. Vo Vašej zasielke chýba položka, ktorá je vo výrobe /dodanie do 7 dni bolo uvedene pri výrobku/.
    Nakolko mame epidemiu, výroby šijú ochranné rúška, nakolko ich vláda nezabezpečila, aby VAS chránila ... nie je možne na 100% dodržať všetky dodacie lehoty, čakáte 7 dni, nie 10 ako uvádzate. Stacilo nam napisať, radi by sme Vam situáciu vysvetlili. Ďakujeme za pochopenie, trpezlivosť a ľudskosť :-)

    Vaša Objednávka bude vyexpedovana do niekolkych dní.
    Janka
    www.momoshop.sk

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Dobry den moja Skúsenost z vašim obchodom 0 bodou objednavala som pre syna čiapky vten deň ako som ich objednala tak som ich zrušila lebo kupila som inde a lacnejšie ano som si bola vedoma ze som mala objednany tovar ale objednavku som vten den zrušila a dali Pokutu 5€ čo Nechapem!!! Nejde mi o tich 5€ ale o princip Naposledy som objednavala tovar odvas!!!! Nenakupujem cez Nett prvy krat ešte sa mi toto nestaloo to len vi mate take Jebnute Podmienky Nebudem sa dalej vyjadrovat!!!

    Reakcia obchodu MomoShop.sk

    Dobry deň pani Malíková,

    Po obdržaní Vašej objednávky 5.6.2019 o 20:04 hod. sme ju nasledujúci deň expedovali GLS kurierom, nakolko je rýchle doručovanie našou prioritou. 7.6.2019 došlo k odmietnutiu prijatia zásielky z Vašej strany / nakoľko ste ju medzičasom kupila inde, kde to bolo podľa Vášho vyjadrenia výhodnejšie /.... čo je v poriadku. Aj na taketo chovanie máte plné právo, je však potrebné si uvedomiť, že pokiaľ je objednávka odoslaná / a Vaša bola odoslaná / vznikajú náklady, ktoré musí niekto prepravnej spoločnosti uhradiť, a to 2 x cestu - tam a späť.

    Nepovažujeme za spravodlivé, aby sa na tom podieľali iní zákatníci tým, že paušáne zvýšime poštovne pre všetkých.
    Hlboko si Vážime svojich zákazníkov a nepožadovali sme po Vás nič iné iba úhradu prepravných nákladov, ktoré vznikli v dôsledku Vašej objednávky. Nebola to žiadna pokuta.
    Pre zrušenie objednávky je pred odoslaním tovaru potrebné doručiť informáciu o tom, že rušíte objednávku idealne na mail, ktorý je uvedený v kontaktoch prípadne vo VOP.
    To sa však bohužial nestalo. Pokiaľ by sme mali informáciu o tom, že si tovar boli to čelenky, nie čiapky :-) neželáte nemali by sme najmenší dôvod Vam ich zasielať.
    Dôkladným zvážením kupy pred odoslaním objednávky prípadne odoslaním zrušenia objednávky na náš mail ste vedela predísť tejto situácii.
    Ďakujeme a porozumenie a veríme, že sa k nám v budúcnosti vrátite.

    So želaním všetkého dobrého

    www.momoshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar síce bol doručený ale prišlo úplne niečo iné a nikto neodpovedá na email

    Reakcia obchodu MomoShop.sk

    Dobry deň pani Horečná,
    Ďakujeme ze reakciu. Pokiaľ Vam prišiel iny tovar, mrzi nas to. Je možne ho vrátiť na naše naklady a zjednáme tak napravu. V tej veci sme Vás už kontaktovali.
    Od odosielateľa [email protected] neevidujeme žiadem mail. Preto sme na neho nemohli reagovať... Vzniknutá situácia nás mrzí. So zákazníkmi sa snažíme komunikovať nadštandardne. Telefonicky sme kontaktovali aj Vás pred odoslaním objednavky. Ak ste po doručení nebola spokojná mohli ste nás kontaktovať aj telefonicky.

    www.momoshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • neochota
    • neustretovosť
    • arogantný pristup

    Bol mi doručený tovar v inej kvalite než bol na stránke prezentovaný, po mojom upozornení, že som bola uvedená do omylu mi pracovníčka poskytla prednášku o význame slovného spojenia "do omylu" a obchod nebol ochotný vyvinúť akúkoľvek aktivitu k zjednaniu nápravy. Zistila som že táto spoločnosť má veľmi zvláštnu predstavu o tom, kto má vyvinúť snahu napraviť to čo domrvil. Toľko moja skúsenosť. Určite v tomto eshope nebudem nakupovať.

    Reakcia obchodu MomoShop.sk

    Dobrý deň pani Sandtnerová,
    ďakujeme za Vaše hodnotenie, úprimne nás mrzí nedorozumenie, ktoré vzniklo tým, že ste očakávala od ozdoby čelenky vlastnosti, ktoré nemala a nemohla mať, a teda že bude z 97% bavlny. Jej kvalitu ste bez akýchkoľvek dôkazov vyhodnotila ak o nevyhovujúcu a nebezpečnú pre dieťa a pod. Nasledovalo obvinenie, že ste nebola upozornená na "nedostatky tovaru" a osočovanie, že sme Vás zámerne uviedli do omylu v snahe predať tovar.
    Oznámili sme Vám, že pokiaľ Vám tovar z akýchkoľvek dôvodov nevyhovuje, poprosíme, aby ste ho vrátila. V prozákazníckej snahe sme Vám ponúkli preplatenie Vašich nákladov na vrátenie tovaru.
    To ste odmietla a NEUSTÁLE ste trvala ste na svojom, aby sme Vám poslali kuriera, ktorý tovar u Vás vyzdvihne na naše náklady. Ak máte takúto skúsenosť s vracaním tovaru u iných veľkých spoločností, využívajte ich služby naďalej , my takúto službu však neposkytujeme.

    A ostro sa musíme ohradiť voči tomu, že sme niečo domrvili.

    www.momoshop.sk

    • Dobre som si prečítala kedy mal tovar doraziť a dokonca bol aj skladom, no žiadny nedorazil! Objednávku som spravila pred viac než 2 týždňami a stále mi nedorazil ani len e-mail, ktorý potvrdzuje odoslanie tovaru. Ak je na e-shope napísané, že tovar je skladom, no fyzicky ho nemáte, mali by ste o tom aspoň informovať zákazníka alebo sa ho opýtať, či si neželá iný náhradný tovar alebo zrušiť objednávku. Som veľmi nespokojná!!!!! Podľa veľa ďalších nespokojných recenzií, ktoré som si prečítala vôbec neodporúčam tento obchod!

    Reakcia obchodu MomoShop.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že vám tovar nebol doručený. Vašu objednávku sme dostali 8.5.2018 (štátny sviatok) a následne expedovali 9.5.2018 prostredníctvom Slovenskej pošty 1. triedou. V systeme pošty je zásielka uvedená ako podaná.
    Nevieme z akého dôvodu vám čiapočka nedošla. Čiapočky Elo máme skladom, takže problém nebol v nedostatku tovaru.

    Vzniknutá situácia nás mrzí, za zlyhanie doručovania Slovenskej pošty nenesieme zodpovednosť. Ak prešlo viac dní, a vedela ste kedy asi by mal tovar doraziť k Vám, nič Vám nebránilo nás kontaktovať, čo je s Vašou objednávkou, vec by sme okamžite vedeli riešiť. O tom, že Vám tovar nebol doručený sme sa dozvedeli až týmto spôsobom, čo teda nepovažujeme za korektné z Vašej strany.

    www.momoshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednavala som pred 10 dňami a doteraz mi nebol tovar doručený, ani žiadne info som zo strany predávajúceho nedostala ohľadom neskoršieho dodania, resp info, že tovar nemajú skladom a teda dodanie sa opozdi. Pri sledovaní objednávky na stránke, tiež žiadne info sa nezobrazuje len vytvorená objednávka spred desiatich dní a odvtedy žiadny pohyb. Prvý krát som objednavala a za mňa teda nespokojnosť.

    Reakcia obchodu MomoShop.sk

    Dobry deň,
    Vaša objednávka bola expedovaná jej doručenie môžte očakávat v najbližších pracovných dňoch.
    Každy druh tovaru ma pri sebe uvedene či je skladom alebo v akej lehote je dostupny. Prosime preto o kontrolu týchto udajov priamo pri objednávke.
    Sledovanie objednávok je možne iba registrovaných.
    Potvdrenie o prijatej objednávky Vam bolo doručené mailom.

    www.momoshop.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Komunikuju aj ked je problem
    • Tovar skladom nie je skladom

    Vybrali sme tovar oznaceny ako skladom. Prisla odoved ze ho nemaju. Vybrali sme iny tovar oznaceny skladom. Na otazku ci je naozaj skladom prisli fakturacne udaje. Po zaplateni sa nic nedialo. Na otazku ci je vsetko ok prisla odpoved ze ani tento tovar uz nemaju. Nech si vyberieme iny tovar. Tak sme radsej poziadali o vratenie penazi. Cislo uctu sme im museli napisat 2x aj ked ho mali aj v nasej platbe. Peniaze dorazili az po tyzdni aj ked tvrdili ze hned v prvy den od nasej poziadavky ich odoslu.

    Reakcia obchodu MomoShop.sk

    Dobry deň, na meno Ivana Bobakova, Belanska 537/64, Liptovský Hrádok evidujeme iba 1 objednávku
    Dátum 17.11.2017 17:05:09 žiadna iná nikdy nebola, pravdepodobne išlo o nákup u iného predajcu. Platba Vám bola vrátená v zákonnej lehote po zrušení objednávky.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    na moje otázky ohľadom objednávky nikto nereaguje

    Reakcia obchodu MomoShop.sk

    Dobrý deň, mrzí nás vzniknutý problem v komunikácii. Od prijatia Vašej objednávky sme Vám poslali na vami uvedenú mailovú adresu celkovo 4 maily. Na Vaše obe otázky sme Vám OBRATOM odpovedali. Chyba bude pravdepodobne vo Vašom maily. Na stranke máme funkčný live chat, ktorý je rovnako možne využiť ku komunikácii. Rovnako funguje aj telefon.
    Vaša objednávka bola expedovaná ešte 19.9. 2017 a je momentalne v preprave.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Obchod mi odmietol vziat tovar spat a vratit mi peniaze v zakonnej lehote 14dni.

    Tento obchod nepovazuje svojich zakaznikov za prvoradych a nie je ochotny plnit ich potreby. Vidi len zisk. Nie som spokojna s ich komunikaciou.

    Reakcia obchodu MomoShop.sk

    Zákazníčka 9 dní po prevzatí tovaru požiadala mailom o reklamáciu z dôvodu, že čiapka je dieťatku malá.. Následne jej bola ponúknutá možnosť výmeny za väčšiu veľkosť rovnakej čiapky. Nakoľko požiadavka zákazníčky nebola jednoznačná, napísali sme jej že reklamačné konanie sa vzťahuje na vady (poškodenie) tovaru a to, že čiapka je malá vadou nie je. To si zákazníčka bez ďalšieho vyhodnotila bezdôvodne ako to, že tovar nemôže vrátiť. Informácia o vrátení tovaru je uvedená na stránke www.momoshop.sk , rovnakom našim zákazníkom poskytujeme formulár na odstúpenie od Zmluvy, ktorý priamo na stránke. Tvrdenie zákazníčky, že sme jej odmietli "vziať tovar späť a vrátiť peniaze." je nepravdive: Tovar nam doposialnebol zaslany