Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    musel som sa pytat co je s mojou objednavkou, odpoved po 2 dnoch: prerabame sklad, tovar nedodame. aspon vraj poslali spat peniaze

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dostali vopred zaplatene,dodanie tovaru 24hodin ,napisali mail že tovar odoslali ,prešlo 7 dni zatial nič ,je to na preverenie obchodnou inšpekciou !!!!!

    Reakcia obchodu MobiOne.sk

    Vážený zákazník,

    Ako sme už spomenuli v emaile, pri kuriérskej službe, ktorú ste si vybrali, sa môže stať, že objednávka neprejde správne, a z tohto dôvodu môžu vzniknúť meškania.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Mobil nedvíhaju a mailom sa ospravedlňujú ....
    Dodnes nemám ani tovar ani peniaze.....

    Reakcia obchodu MobiOne.sk

    Vážený zákazník,

    Ako sme už spomenuli, čakali sme na doručenie tovaru, pretože sa tak nestalo včas, požiadali sme vás o bankové údaje (3 dni). Vrátenie peňazí sa začalo v rámci stanoveného časového rámca. Ďakujeme, že ste svoj negatívny názor vyjadrili až po prijatí peňazí, hoci nabudúce pokojne vyjadrite svoju nespokojnosť hneď po incidente. To však nemení proces ani čas vrátenia peňazí :)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Kuriér nebol vo štvrtok schopný zazvoniť na zvonček na Svätopeterskej 15/B.Ja som bol preč a telefón som mal vypnutý. Okrem toho moje zásielky preberá mama, lebo ja som na vozíku. Dúfam, že mi to dnes prinesiete.

    Reakcia obchodu MobiOne.sk

    Vážený zákazník,

    Kuriérska služba, ktorú ste si vybrali, sa pokúsi doručiť tovar trikrát. Je nám ľúto, že ste ho nemohli prevziať. Pokúsime sa preniesť negatívne hodnotenie na kuriérsku službu :(

  • Neodporúča obchod

    • Dodali ine a na reklamaciu sa tvaria ako mrtvy chrobak

    Reakcia obchodu MobiOne.sk

    Vážený zákazník,

    Do dnešného dňa sme od vás nedostali žiadny reklamačný list ani email. Trpezlivo čakáme, aby sme mohli čo najskôr začať riešiť váš problém.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi nebol doručený po prvom volaní mi sľúbili ze sa ozvú ako je na tom moja objednávka lebo kuriér mi nič nedorucil napriek mailu co som dostal od kuriérske služby . Po druhom telefonáte ako je to s mojou objednávkou mi bolo povedané ze to zistia dajú mi vedie ale nikto sa neozval.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Produkt v pohode, pekný, ale komunikácia obchodu absolútne nedostatočná.. neodpovedaju na maily, prišiel mi kryt pre cudziu osobu, tak v dobrej vôli som sa s ňou skontaktovala a kryt doručila, eshop ani buuuu ani muuu. Nabudúce neobjednám už len z princípu kvôli nulovej komunikácii, objednám inde. Neviem si predstaviť či by nejak komunikovali, ak by som mala nejaký problém. Za mňa nie. Ale ako píšem, produkt doručený a pekný.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Čiastocné dodanie tovaru
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pred týždňom som tovar zaplatil, komunikácia od vtedy žiadna, tovar nedorazil.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Obal na mobilný telefón ma inú farbu než na fotke, nie je taká žiarivá, ale naopak, je nevýrazná a takú by som si neobjednal, no nebudem ho používať, lebo sa mi nepáči. Navyše ma škrabanec aj keď bolo dobre zabalené.

  • Neodporúča obchod

    Obal nesedel na typ na ktorý bol deklarovaný

    Reakcia obchodu MobiOne.sk

    Dobrý deň,

    Mrzí nás Vaša nespokojnosť. Vami objednaný typ obalu Mobi Clear View sme vyskúšali na náš telefón Samsung S21, obal bez problémov sedí. Prosím overte či náhodou nemáte telefón Samsung S21 FE alebo S21+. Nevhodný kryt Vám samozrejme vymeníme až do 90 dní od zakúpenia. Stačí ak nás kontaktujete e-mailom alebo telefonicky. Váš problém vybavíme okamžite, len o probléme musíme vedieť. Bez toho to žiaľ nejde.